QUOTE (שמאוהבת @ 21/11/2005) מווווווווווווווושלם 😮
תמשיכי..
כמה בנאדם יכול להיות מוכשררר?
כמההה?
QUOTE (Kariniiii @ 21/11/2005) QUOTE (שמאוהבת @ 21/11/2005) מווווווווווווווושלם 😮
תמשיכי..
כמה בנאדם יכול להיות מוכשררר?
כמההה?
חחחחח יאאא אאיזה מגזימהה 😕
ועדן, חחח לא מאמי, זה לא אמיתי 😉
מטורפת עליכן 😁
"QUOTE (Kariniiii @ 21/11/2005)
QUOTE (שמאוהבת @ 21/11/2005)
מווווווווווווווושלם
תמשיכי..
כמה בנאדם יכול להיות מוכשררר?
כמההה?
חחחחח יאאא אאיזה מגזימהה
ועדן, חחח לא מאמי, זה לא אמיתי
מטורפת עליכן "...
למהה עליכןן ולא עליכםם?? עליי את לא מטורפת???
אני גם פהה!!!! חחח... חמודה.. לאא נורא,נו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!
וואי כמה פיספסתייייי
פשוט מ ו ש ל ם!!
המשךךך
יאאא איזה מושלםםםם
אני מתגעגכת לשחר... 😢 חחחחח
ונראה לי מהמור הזה עוד נשמע- והרבהה יש לו משהו אלייההה
מחכה להמשך- טלושש
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מאמייייייי שלי 😊
תמרייייי יאוו איזה יפה זה !!!!
והתיאורים כאילו היית שם באמת...
ממש יפההה פרק מדהים לדעתי
כתיבה מושלמתתת
יאוו קבלי ח"ח
מור'צי 😊
ואיייייייייייייי מהממממממממממממממםםם!!
המשךךךךךךך
נוו תממממממממררר?!?!??!!?!
המשךךךךךךךךךך!!!!
אי אפשר לחכותת כבררר!!!
היידה בובהה..תכתבי!!=]
;]
שמחה שאהבתם
כותבת היום בערב, או מחר.!
מטורפת עליכיכםכים! 😉