QUOTE (neni @ 26/11/2005) יוו..כמה זמן לא הגבתי..(כי אני קורא באיחור... =\\\)
איזה פרק יפהה תמרייי..!!
וענתת...זוכרים מה קרה לאחרון שהביא לתמר בעיטה..(בנשי..אוהו איזו כאפה)...!
המשךך...מותקק...
😉
אוהו איזה בעיטהה:]]
תשאל את דין
😁
QUOTE (ktuma @ 26/11/2005) QUOTE (neni @ 26/11/2005) יוו..כמה זמן לא הגבתי..(כי אני קורא באיחור... =\\\)
איזה פרק יפהה תמרייי..!!
וענתת...זוכרים מה קרה לאחרון שהביא לתמר בעיטה..(בנשי..אוהו איזו כאפה)...!
המשךך...מותקק...
😉
אוהו איזה בעיטהה:]]
תשאל את דין
😁
פאאאק? 😕
מושלםםם פשוט מושלם תמשיכייי ~!
ממשיכההה?!!?!?!
היידדהה חמודית,לכתוב!
חח..תמרושש..גמני אוהב אותךך יפה שליי..מה עם המשךך מותקק?
QUOTE (G-A-L @ 27/11/2005) ואייי איזה עצביםםםם
גללללל אני מבינה אותךך מותקק ררר איזה עצבים עם המחשב שלילי!! 😠
אחחחחח כתבתי אתמול חצי המשךךך.. ואז המחשב נכבה לי.. הדלקתי.. כתבתי את כל ההמשך.. רציתי לשלוח.. ובדיוק זה נכבההה.. איןןןןן התחלתי להוציא תעצבים על אבא שללי איזה צעקות ווא וואאא.. הוא בא וכל הלילה ישב לי על המחשב!
ררררררררר 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
אבא, אוהבת אותך..
כותבת המשך. 😢
חחח יששש תמרוש חמודה תירגעי.. חח כולנו עברנו את זה!!! חחחח בואו נעשה מדיטציה ביחדדד
מוקדש לנטששששה 2Pac_GirL 😉 הקוראת הטרייה.
מהפרק הקודם
הגענו הביתה.
"הייייי" צעקתי ועליתי מהר לחדר. התיישבתי על המיטה נרגעת מן היום, ולאחר מכן הדלקתי מוזיקה והחלפתי בגדים לבגדים שקניתי היום. מקפצת רוקדת ופוסעת בחדר, קופצת על המיטה ומתחילה להתנוענע ולרקוד לקצב המוזיקה עם תנוחות ופרצופים בעודי מדקלמת שורות משירים.
"מאיה?"
המשך
דמות הציצה בפינת החלון-
"האאאאא" צעקתי משהבחנתי בה.
נפלתי מן המיטה אל הריצפה כשידיי מגוננות על ליבי, "אמאאא מהאתה עושה כאן??"
הדמות נכנסה וצעדה לכיוון המערכת, "רציתי לראות אותך דההה.." אמר שחר לאחר שתשתיק את המוזיקה וכעת עשה דרכו אליי, התיישב על הריצפה באותה ישיבה מוזרה כשלי.
"רציתי לדעת איך עבר עלייך היום" אמר.
"אחחח" נאנחתי וליפפתי את זרועותיי סביב צווארו החשוף. "היה מדההההים" אמרתי מחייכת מביטה מעלה אל התיקרה, " שמח בשבילך... אבל, נו! תספרי" אמר לאחר שניתק אותי ממנו.
שעה ארוכה ישבנו שנינו לבדנו על ריצפת החדר שלי כשאני מתארת ומספרת לו בדיוק איך היה. נסחפתי לתנועות ולדמויות לפרצופים ותיאורים.
"את יפה" אמר לאחר שסיימתי, שתקתי, הגבתי בחיוך.
כעת שחר התקרב עוד יותר כך שרגלינו השתלבו זו בזו ואפינו צמודים, כל האושר והמתח שהתערבבו לי היום דחפו אותי למגע שפתיו. ליבי איים להתפקע לולא היינו מצמידים שפתיים.
התנתקתי ממנו, מנסה להעתיק את הרגע למאגר זיכרונות, מלקקת את שפתיי מנסה להבין איזה טעם יש עליהן. עוצמת את עיניי, ולפני ששמתי לב שכבנו, אני ושחר על הריצפה, זה לצד זו.
הוא, מלטף ברכות את שיערי ועיניו בוחנות אותו, ואני, מלטפת בעדינות את שפתיו ועיניי בוחנות אותן.
לעולם לא הייתה לי מחשבה, אשלייה, או פנטזיה על רגעים כאלו. מאיה, עם חבר? ועוד מכיתה י'? בדרך להגשמת חלום שכמעט כל נערה חולמת להגשים? דברים כאלה קוראים רק בספרים ורואים רק בסרטים.
צמרמורות ופרפרים מילאו אותי בזמן ששנינו שכבנו על ריצפת החדר שלי זה לצד זו ומביטים אחד בשני.
'טילולוו טילולולו' צלצול הפלאפון העיר אותי
'ליה מחייג אלייך'
"אעעעע" פיהקתי ועניתי
"הלו?" שאלתי מנומנמת.
"נו מה?! מאיה..? איפה את?"
"במיטה" עניתי
"ההסעה עוד שתי דקות באה"
"ווי.. נכון.. ביצפר." פיהקתי.
"ווי נכון אז את באה!" אמרה ליהי מחקה אותי
"אני באה אני באה" הסתובבתי לצד השני והבחנתי בשחר ששכוב לצידי, ישן.
"וואי ליהי אין לך מושג איזה לילה עבר עליי" אמרתי בלחישה בעודי נזכרת בליל אמש, מחייכת.
"ספרי לי! אבל בואי קודם!"
"טוב, אני באה"
"רגע.. תגידי... שלחו כבר מכתב?"
"לא" עניתי נזכרת במה היא מדברת
"אבל כבר עברו שלושה שבועות"
"כה" עניתי מופתעת גם אני.
"טוב, יאללה קומי! אפ אפ אפ ובואי! ההסעה הגיעה אז אני עפה"
"באי"
"ביי"
"אעעעעע" התמתחתי, הם שחכו אותי? לא התקבלתי? אבל שחר ששכב לידי במיטה הבריח את המחשבות והריח שלו משך אותי, התקרבתי אליו כך שחום גופו יעבור אל שלי.
נרדמתי.
'טילולולו טילולולול' נשמע ציצול הפלאפון בחושך.
"הלו?" נשמע קול, לא שלי.
פקחתי עיניי וראיתי את שחר
"נכון, טוב, אני בא. ביי" אמר במהירות בעוד משפשף עיניו ומתאמץ להשאיר אותן פקוחות.
"מממממ" התקרבתי אליו. מבטו כאילו סיפר לי על מה הוא חושב עכשיו.
צחקתי, הוא חייך.
"נו?"
תמרייי!!!
יאוו איזה שלמות מפרק לפרק אני יותר מופתעת
דיי אהבתי בטירוףףףף
תמשיכי מהררר למה אני בפרקוסיםםם!1
מור'צי 😊
סורי שיצא קצר אחרי הרבה זמן. 😕
חחחחחחחח מווור. אוהבתותך אחות שלי!
חחחח יאאא תמרושש איזה פרקק יפההה אז רגע.. הם שכבו?? הוא שסתם שכבו על הריצפה? לא הבנתי חחחח
מחכה להמשךךך טלושש