ואייי מהמםם!!
בבקשההה המשךך
😊
חיחיחיחיח המשךךךךךךךךךךךך
לא הבנתי מה הלך בפרק..=\\
תסבירי לי בוביתת.. בבקשה
אה כן,המשךך!
יאאאאאאאאאפפפפפפפפהההה 😊 המשך
-קורינו'ש-
יאאא איזה חמודה חיחי יאאא הגדשת לי את הפרק חיחי
תמשיכי מאמי
אוי גמני לא הבנתי מה הלך בפרק..=\
אבל המשךךך!
יאפה שליי...
אני רוצה המשךךך=[=[
לאביו דקו'ש
טוב כולם להקשיבב... מורלס ביקשה ממני להודיע לכם שהיא אל יכולה לרשום המשך לפרק כי זה לא נותן לה להכנס לפורום.... והיא מודה לכולם על התגובותת =]]
למה היא לא יכולה להיכנס לפורום?
אני לא יודעת למה היא לא יכולה.... זה פשוט לא נותן לה...
אני אבקש ממנה שתכתוב לי את הפרק ואני יעביר אותו לאתר....