מממש יפה בובההההההההההההההההההההה 😁
המשךךךךךךךך וחג סוכות שמח!!! 😊
נוווו תמשיכייי בבקשהההה 😢 😕 😊
ממשיכה מחר.. אינלי ראשש היוםם :|
נוווווווווווו למה את לא ממשיכה? הבטחת 😢 😢
כבר מחר עוד מעט נגמר..:-[
מאמי בקשה תמשיכייייי אני במתתתתחחח
מחר אני חוזרת הביתה אני אמשיךך.. אוהבת מלאאן מלאאןן
נוווו איזה ייבושששש
המשך!
???
אוף.. זה מעצבן לחכות הרבה זמן להמשך
מושלםםםםםםםםםםםם !!
המשך מדהיםם בובה תמשיכי מידיי
מור'צי 😊
QUOTE (eliya_s @ 21/10/2005) ???
אוף.. זה מעצבן לחכות הרבה זמן להמשך
!!!
חחח היום הוא המחר שכל כך פחדת ממנו!!! חחחח בקיצור היום הוא המחר שאנחנו חיכינו לו!!!!
אוף איתך חחחחח תמשיכי כברר 😊
אאיזה כיף לראותת תתגובות שלכםםם
מסדרת את החדר ואז כותבת המשךךך
אוהבת עד אינסוףףף