כןן...אבל תכתבי גם היום 😊 😊
אני אנסה בובי!
אוהבתותך מותק.
סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף הדרךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
חחחחחחח מחכה להמשך!!!.. כמו כווולם..
ו.. שוב חג סוכות שמייייח חמודיםם
אהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה מתוק הוא!!!!!!!!!!!!!!!!
חג סוכות שמח יפיופותת.. 😉)
זה ממש לא פר!!!!!!
את בקושי מעדכנת=[
וזה גם קצררררררררררררר
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אאאאאאאאנננננננננננננננננננננננניייייייייייייי אאאאאאווווווההההההההההבבבבבבבבבתתתתתתתתתתתת אאאאאאאאתתתתתתתת ששששחחחחררררררר כככללללללללללל ככככככככככככככככככככככככככככככך😊
יאללה קופיייייייי....תמשיכיייייי 😊
גל? עידכנתי אתמול והיום.. ואתמול זה היה צ'יפורר.. לא?
מצטערתת..
אנסה לכתוב גם היום.
תנסי מאמי לכתוב גם היוםם אני במתחחח...
סיפור מ=ד=ה=י=ם!!!!
חג שמח!!! 😊
מושלםםםםםםםםםםם!!
ממש ממש מוכשרת אתת
תמשיכיי
מור'צי 😊
מוקדש לטולי\טושי... קיצצ.. בשבילך! 😉
מהפרק הקודם:
יואווווווווו הייתי בשוק! חזרתי שוב ושוב על המילים... מתעמקת במשמעותן... 4 פעמים נדרשו לי על מנת להגיע למסקנה של אותו קטע שכתב שחר.
"אמא!" פלטה קריאה קצרה שני.
הסתכלתי עליהן כששוב דמעות מבצבצות לי בעיניים וחיוך כיייימעט פרוס לי על השפתיים
"איזה מוכשר!!!!" אמרה ליהי מאושרת
"מה אני עושה עכשיו?" שאלתי
"רגע.. לפני שנדבר.. בואי נראה מי עוד כתב לךךך.." אמרה שני..
מעידן...
הממשך:
השתתקנו והמשכנו לקרוא..
מעידן...
מאיהה יפה שלי! אני מצטער! עשיתי טעות.. ואני מ'זה מצטער! את לא יודעת כמה...
אני לא מצליח לישון לכן התחברתי ורציתי להגיד לך שבזמן האחרון אני לא מפסיק לחשוב עלייך!
והייתי חייב להגיד לך...
אני אוהב אותך... הנשיקה ההייתה מהלב! הלב שאת נמצאת בו.. ולא רוצה לעזוב...
מה לא עשיתי עם רותם בשביל לשכוח אותך..
הנשיקה כל הזמן רצה לי בראש...
ואני רוצה שנהיה ביחד!
ואני מצטער שאני אומר לך את הדברים במסנג'ר.. אני חושב שאין לי ביצים לעמוד מולך ולהגיד לך אותם ככה.
ואם הייתי צריך לדרג את האהבה שלי אלייך מ1 עד 10 הייתי מדרג אותה 15!
אני כל כך אוהב אותך... את לא יכולה לתאר..
כל יום אני קם רק בשבילך
עם חיוך אני בא רק בזכותך...
מאיה אני אוהב אותך!
-והודעה אחרי זה-
אני מצטער
אני חושב שלא הייתי צריך לשלוח לך את מה שכתבתי בלילה.
אל תשימי לב.
אני יודע שאת לא אוהבת אותי ואת לא תאהבי אותי לעולם!
ואני לא רוצה שתהיי עצובה! זה שבכית.. ונראה לי שאפילו הקשתי עלייך עוד יותר עם הנשיקה אתמול בערב
אני מצטער.
"חחחחחחחחחחחח איזה ילד מצחיק" אמרה שני בפרצוף עקום "הוא כזה משחק אותה רומנטי ומתחשב אבל כזה לא יוצא לו פחחחח באמא שלי לא ראיתי כאלה שטויות! ניסה לעשות חרוזים ויצא לו חרגוזים פחחחחח מאיה איזה הודעה מיותרת הוא שלח לך.. לא יכל להגיד אני אוהב אותך ומצטער וזהו?!"
"לא יודעת..." עניתי כשעיני מושפלות...
ליהי שתקה... לא ידעה מה לומר...
באזזזזזזזזזזזזזזזזזז
הפעמון של הבית צילצל
שמעתי את הדלת נפתחת
וצעדים מוכרים עולים במדרגות
שלושתינו הפנינו ראשינו אל דלת החדר שנפתחה...
"היי.." הוא אמר.
שחרררררררררררררררררררררררררררר..
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מי אמר היי?!?!!
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף