איזהה יפההההההההההה!!!
מאמיי תרשמי המשכים לעיתים קרובוות יותרררררררררר 😁
שבת שלום 😊
כהה.. סליחה על הייבושש.. :\
ההיתי עסוקה עד מעל הראששש!
אוהבתת הכי שישש אל שכחוו
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי קופיפהההה😢
אני כלל היום מחכה להמשך
חחחחחחחחחחח בווובייביי..
היום כתבתי המשךך יא מצחיקהקההה.. לא יכולה שניים באותו יוםם.. סורעע
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מהמם!!
המשך!! =]
=(((((( אז מחר את שמהההה.........
לאב יהההההה
😛 איזה יפההההההההההה
המשךךךךךך דחוף!!!
חחחחחחחחחחחחח עלק מאיה מחרבנת היא תחזור אליך אחרי זה חחח הרגת אותיייי
והמשךךךךךךךךךךךךךךךך דחופפפפפפפפפי דחופייייי
קופייייייייייייייייייייקססססססס תמשייייכככיייייייי 😊
יואוווו זה נראה לי הפרק הכי מותחחח בקשה תכתבי כברררר אין לי ציפורניים לחרסםםם
הא חחח אני טלוש D: וקראתי את כל הסיפור מההתחלה! ואהבתי מאוד! במיוחד ת'רעיון של הנעליים! איזה מקורי! קבלי חח! (לא חח של האייסי! יענתו חיזוק חיובי נראה לי)חח
חחחחחחחח וואי קרעת אותיייי..מאיה מחרבנת עכשיו..חחחחחחחח
המשךךךךךך!