מאמי מה קורה עם ההמשך?
ייבשת אותנווו =[
מחכהההההההההה.. לילוש 😊
QUOTE (~MoR~ @ 07/10/2005) 😯 עדיין אין המשך!? מבאסת שכמותך!
דרך אגב קניתי נעל אולסטאר..אדומה! פשוט נדלקתי על הנעליים האלההה!
חחח שמחה בשבילך יפתתי! תהההניניני
צ'קלקות מדהימותת שליליייי רציתי לכתוב מחרר.. אבל אני עמוסה בטירוףף.. ואז טיול שנתיתי..
אבל יש למה לחכותת 😉 מבטיחה עם יד על הלבב חוחווו..
אין סוףף לאהבההה אהובותיי
😢
לא פררררר..
10 דקות תכתבי המשךך..אפילו הכי קצרררררר=[
סוורי בובהה.. 😢
המשך שבוע מהנה.. ויום כיפורים נעים!
בובית שלי תכתבי כבר המשך אני במתתתתתתתתתתתתתתתח
אני רוצה המשששששששךךך!! =[
[B]וואי מאמי זה דורש המשךךך
מחכה..
יום כיפור נעים?! האאאההה
חחחח
צום קל לכולם 😉
צום קל..! והמשך בבקשה לפני כיפור!! =[
גמר חתימה טובהה וצום קלל 😊