אני רוצה המששששששששךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😂
ליזזזזז בובה שלילי! התגעגעתיתיתייתיי הפרק מוקדש לך אהובתיתיי! 😉
"מאיההההה יש לך פול הודעות במסנג'רר!!!!" אמרה שני
"באמת?" שאלתי, ניגבתי פניי בפעם השנייה קמתי והלכתי..
משחר...
המשךך..
ליהי שני ואני התיישבנו מול המסך וקראנו בשתיקה את ההודעות.
משחר:
מאיה,
אני מצטער עם גרמתי לך אי נוחות עם הנשיקה, או כל דבר אחר שירחיק אותך ממני.
אני באמת אוהב אותך.
את לא עונה לי בפלאפון אז כתבתי לך כאן הכל.
לא הבנתי את המשפט שאמרת לי ... "יש לך חברה" :
אין-לי-חברה.
ואם חשבת שזו יסמין את טועה.
אנחנו רק ידידים.
לא ניסיתי עלייך שום ניסוי...
ואני לא מנסה לשחק בך, באמת.
אני אוהב אותך.
לכן ניסיתי לנשק..
את ההזדמנות הזאת אני אנצל ואומר לך כמה דברים.
מהיום הראשון שראיתי אותך, נגנבתי!
מיופייך נדהמתי!
באופי שלך התאהבתי...
כשאני רואה אותך אני עומד למעוד
מגע גופך גורם לגופי לרעוד
אני אוהב אותך! מאוד!
את הרגשות במילים, באמת אין לתאר
את גודל האהבה אף אחד לא יכול ממני לנער
אהבה ממבט ראשון
אותך אני רוצה לראות גם במבטי האחרון.
כמוך אני אמצא אחת למיליון!
את חשובה לי...
ולעולם לא רוצה שתפגעי..
אוהב אותך עד עמקי נשמתי
~with my love שחר.~
יואווווווווו הייתי בשוק! חזרתי שוב ושוב על המילים... מתעמקת במשמעותן... 4 פעמים נדרשו לי על מנת להגיע למסקנה של אותו קטע שכתב שחר.
"אמא!" פלטה קריאה קצרה שני.
הסתכלתי עליהן כששוב דמעות מבצבצות לי בעיניים וחיוך כיייימעט פרוס לי על השפתיים
"איזה מוכשר!!!!" אמרה ליהי מאושרת
"מה אני עושה עכשיו?" שאלתי
"רגע.. לפני שנדבר.. בואי נראה מי עוד כתב לךךך.." אמרה שני..
מעידן...
יאא איזה פרק נאדיררררררר
תמשיכי דחוף
איזה חמוד שחררר 😉
קצרררררררר=[..
ייייייייייייייאאאאאאאאאאא שחררררררררררררררר..אהבת חיי..
חיחיחי!!!!!!!!!
מממממממווווושששששששלללללללללללםםםםםםםםם!
המשך
איזה יפההה אבל קצרררר מזה הקצר הזה? רוצים עוד!
יאאא קראתי עכשיו 2 פרקים :}
מעלףףףףףףף תמשיכייי
מהמםם המשךך הכי דחוף בארץ
וואי איזה חמווווווווווד שחררררררר!! תביאי אותו למציאווות..חחח
קצררר..:-[
תמשיכי בדחיפוווות..
אני מסכימה עם מור...
תביאי אותו למציאותתתת!!!
אני טורפת אותוו!! חח
יאללה אחלה פרק ---> מדהיםם!!
המשךך...
לאוב יו דקו'ש
חחחחחחח שמחה שאהבתןן... הלוואי עליי שחריקו כזהה נאמ נאמממ 😉
והקטע ההוא נראה לי יורמני מידי.. בעעעע.. חחחחח
אבל אם אהבתןןן..
אוהבתותכן יפותיתיתי
תמרוששששששש
איזה פרק יפהה
אבל קצררר
אחרי יבושכזהה
צריך פרק ענקייי
אז תמשיכי בובהה
יאאאאאאאא איזההה מתוקקקקקקקקקקקקקקקקק 😁
רגע מאמי זה לא אמיתי נכון???
השמך בובההההההה...
חג סוכות שמח!!!! 😊
ליגלושש.. איזה ייבוש? כתבתי אתמולל נשמתתי..
עדן יפהה שלילי.. זה לא אמיתייי..