QUOTE (moraless @ 18/10/2005) מצטערת שיצא קצרצר.. :\
בחפיף
אני מרשה לך לעשות עוד אחד
יאלה מהיים אני מתה על הסיפור הזה המשךךךךךךךך
😠 עידןןן מיותר ביותרר בעעעעעע
שחררררררר
איי לאב יווו
😊 😊 😊
אמאאאאאאאא
הלוואי עלייי
תמשיכי מאמייי
וחפיף שקצרר העיקרר לא לייבש 😊
חג מושלםם לכולםם 😊
אמאלההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה איזה פרקיםםםםם...=]
המשךךך! =]
פויה על עידן!!!! איכססס איזה חוצפןןןןןן 😠
אי אפשר להשוות בין שחר 😛 אלייו 😊
תמשיכייי מהרררר
מהממממממממממממםםםם
מי זה היההההההההההה??
המשךךךךךךךךךךךךךך
ושחרר?? מושלםםםםםםםםם
חחחחחחחח אווהאא..
איזה חיוך יהיה לשחרר כשהואא יראה תתגובות שלככןכן 😉)
מתחילה לכתובוב.. אוהבתת תממיד..