יש יש יש!!!!! ברוך השם!!!! כבר חשבתי שלא!!!! מחכה!!! הפעם אני מגיבה ראשונה!!! חחחח אם לא תכתבי עוד פרק כדי שאני יגיב חחחחח סתאםםםם
מחכה>>>>> טלוש 😁
מוקדש לטלוששש 😉
"היי" הוא אמר
המשך..
"הי" השבתי לו בבישנות
שני קמה ורצה אל קצהו של החדר ודפקה לשחר חיבוק
"ליהייייייי בוואיייי" האיצה בליהי "אני צריכה שתעזרי לי לבחור בגדים להיום בערב"
ליהי קמה בחיוך שמופנה אליי ויצאה עם שני מהחדר.
"מאיה?" הוא שאל
"כן?" עניתי כשעיני מושפלות לכיוון נעלי האולסטאר שלו.
"הכל טוב איתנו?"
"לא..לא הייתי מוכנה לזה" הרמתי עיניי למבט החייכן שלו בעודי משחקת באצבעותיי
"אני רגיל" אמר וחייך. החזרתי לו חיוך והשפלתי עיניי בחזרה. לא הבנתי את המשפט שהוא אמר.
בחדר שררה דממה קצרה והרגשתי נבוכה.
שחר התקרב למיטה היכן שישבתי והתיישב גם הוא.
"אז.. אמ.." הוא מילמל מנסה למצוא מילים לשיחה.
"אתה כותב יפה!" אמרתי לו , "תודה" הוא מיהר לענות כשחיוך נפרס על פניו.
בחדר הייתה אווירה מאוד מסתורית, אני לא מכירה את שחר ככה. תמיד יש לו מה להגיד. במה להצחיק.
"אז... אמ..."חזר על אותו מילמול, "מה עם אמא שלך?"
"מה עם אמא שלי?" תהיתי... "אההה אמא שלי... היא הפילה תינוק.."
"היא הייתה בהריון?#&" שאל שחר מופתע
"כן..."
"הם עדיין עושים את זה?~!" צחקנו שנינו...
"התגעגעתי אלך מאיה....." הוא אמר בפיתאומיות והתקרב אליי מחזיק את ידיי... "אני מאוהב בך"
חייכתי... גם הוא חייך "אני שמחה" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי..
התרחקתי באיטיות והבטתי בעיניו היפות.
כך עברו להם רגעים של ..מבטים קסומים של.. מין טאצ' בנשמה.
וכמו תמיד הפלאפון חייב להפריע...
"אוחחח הפלאפונים האלה.." אמר שחר בעודו מפשפש בכיסו על מנת להוציא את הפלא
'אמא מחייג אלייך' היה כתוב. שחר דחה את השיחה והסתכל שוב בעיניי
"אני אוהב את העיניים שלך"
ושוב צילצל הפלאפון....
"תענה לה.." אמרתי לו
שחר ענה..
"אמא?"
"שחרררררררר!!!!!" יכולתי לשמוע את צרחותייה של אמא שלו מבעד לפלא
מצטערת שיצא קצר.. הערב אני אכתוב עוד אחד.. אוהבתת
יאאאאאאא כרגיל פרק יפה כמו כל הפרקים שלך!!! אבל בגלל שהוא היה מוקדש לי אז הוא הכי יפה!!!
חחחח אוף שוב לא הספקתי ראשונהההה 😢 מחכה להמשךךך חחח זהווו מעכשיו אני כל שנייה יכנס לבדוקקק אני חייבת לעצמייי חחחח
חחחחחחח ילדה כפרהה עליךךך אוהבתותך בובהה
חחחח גמני אוהבת אותך!!!
הינה פעם ראשונה אני מגיבה אחריך חחחח אבל לא נחשב 😢
דעעעעייייי
זה קצר=[
אבל מעלףףף=]
המשך!
איזה אמא קרצייה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךך
לאוב יו דקו'ש
לא פיייייר זה קצר מדי אני רוצה המשכייי
מושלםםםםםםםםםםםםםםם מאמי
ואני דורשת המשךךך מידי
אהבתי ת'המשך
מור'צי 😊
תמשיכיייייייי
מזה הקצר הזהה ??
קר לי ואין לי כוח לצאתתת 😢
אני רוצה המשךך
בערב?..
לפי מה שניראה לי כבר ערב..
אגב.. פרק יפההה..
הואא אוהב אותהה.. יש יש יש..
המשךך
העם דורש עידכוןןןןןןןןןןןןןןןןן [[=