איף איזה אמא מעצבנת מצאה זמן להתקשר
תמשיכי קופהההההההההההההה 😊 חחח סתם מואה
ושוב צילצל הפלאפון....
"תענה לה.." אמרתי לו
שחר ענה..
"אמא?"
"שחרררררררר!!!!!" יכולתי לשמוע את צרחותייה של אמא שלו בוקעים מהפלא
המשך... < מצטערת עם גם זה יהיה קצר.. :\ ישלי 20 דקותת.. אוהבתתת >
שחר הסתכל עליי במבט מודאג..
"מה קרה?" הוא שאל
"אני ואבא נישאר לשבועיים נוספים חמודי... פגשנו חברי ילדות לא רחוק מכאן ועכשיו אנחנו נוסעים אליהם... איך הילדים? מסתדרים ? שמחים? הבייביסיטר, היא בסדר איתם?"היא אמרה וברקע אפשר היה לשמוע מטוסים.
"איזה בייביסיטר? מאיה?" שאל שחר
"כן.. הבת של ורדה השכנה"
"כן.. יצא לנו להכיר.. הם משוגעים עליה אמא... איך לכם? עושים חיים?"
"כן חמודי... תמסור לכולם נשיקות.. ותיקח את עומר לרופא שיניים ביום חמישי... יש לו תור.. אנחנו נחזור ביום ראשון בערב... ד''ש למאיה ולוורדה! מסור את אהבתי... ותדאג לילדים"
"אוהב אותך אמא"
"תהנה חמודי!"
והשיחה נותקה.
אווח האהבה והדיבור אל אמא שלו באותו רגע, איך אומרים...ממש עשתה לי את זה.
"היא נשארת שם עוד שבועיים" הוא אמר אליי וחייך...
שמחתי יחד איתו, הרי זה עוד שבועיים להיות איתו באותו הבית ולראות אותו בכל יום.
"אני שמחה" אמרתי
בדלת הפתוחה נשמעו שלוש נקישות.. הסבנו מבטינו
"שחר?"
"שי!"
"מה המצב גבר?" שאל שי והתקדם לכיוננו, שחר קם ונתן לשי חיבוק חם
"שנים לא ראיתי אותך אחי..." אמר שחר בחיוך
"מכיר את אחותי?"
"בטח בטח מכיר... הבייביסטר שלי..." שחר אמר
ושי נתן מבט מוזר..
"ושל אחים שלי" הוא הוסיף מהר והפנה את המבט המחייך שלו אליי
"מה אתה מספר אחי?" שי אל אותו
"מאוהב עד מעל הראש בנאדם... ב-מ~ל~א~ך..."
חייכתי לעצמי חיוך קטן..
"מי הבת מזל?" שאל שי...
"זה סוד.." קרץ אליו שחר "אני חייב לזוז.. מאיה... אוהב אותך.." ושלח לי נשיקה באוויר " שי גבר... אוהב אותך גם... נעדכן דברים יותר מאוחר אצל מני?"
"בכיף " אמר שי וליווה אותו לדלת האחורית של הבית...
עוד יום עמוס בשבוע העמוס בחיים העמווווווסים שלי... ישבתי לבדי בחדר והירהרתי מחשבות
בשעון הופיעה השעה 4:51
אני צריכה ללכת לבית אליישר היום? הרי שחר בבית.
ליבי האיץ פעימותיו. והחלטתי ללכת לשם.
שוב אותה כניסה חגיגית של צעקות וחיבוקים.. ונכנסתי פעם נוספת לאותו חדר שאכנס אליו יום יום בשבועיים הקרובים.
אני שוכנת בבית כלא.. עם אסירים מתוקים וסוהר מלאכי במיוחד שבטוח לא ייתן לי לצאת..
אך, לאחר שעות המשחק שלי עם הבנות.. אותה דלת רועשת נשארה סגורה בעוברי במסדרון הפונה ליציאה.
הוא לא רוצה לראות אותי? אולי הוא לא שמע?
מול הדלת חיכיתי מספר רגעים.. והחלטתי להיכנס.. מעשה שיהרוס את האדישות שלי? נחייה ונראה.
הנחתי ידי על ידית הדלת ונפתחה הדלת מעצמה...
"שני?!@#$"
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אהבתיייי מה יש לשחר הזה?!
חחחחח מחכה להמשךךךך אמן אמן הגבתי ראשונהההההההההההה
אוהבתתת טלוששש
שני ?
מה היא עושה שם?
מעלף.. ואיזה חמוד השחר הזה..
המשךך
יוו
טוב הם בטח מדברים עלייה לא נורא חיחיח
יאללה המשךך!
לאוב יו דקו'ש
יאאאאאאאאאאא=]
המשךךךךךךךךךךך!
מעלףףףףףףףףףףףףףףףף!!!
אהבתי בטירוףףףף
תמשיכי אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחח
מור'צי 😊
וואייייייי
תמשיכיי מהררררר
בלי לייבש הפעםם 😊
המשך דחופפפפ!!
אוהבת.. :]]
יא מאמי! כבר אמרתי לך שזה הפרק הכי הכי יפה? והגבתי ראשונה חחח אני מפסוטית
תכתבי המשך מהר...בבקשה 😢 אני מחכהה ומתייבשת חחח טלוש D:
שני?! חסר לה והיא לא מדברת איתו עליה!!
יפהההההה!! המשךךך..