תמרוששש....
חיחיחיחי תראי עוד הרבה כאלההה 😊
עם את רוצה גם אני כותבת סיפור בהמשכים לרות שהוא בשלבי סיום אבל עם בא לך בכייף
===סיפור החיים שלי-===
ותמשיכי מהר לא רוצה עוד ייבוששששששש...
מושלם..
מור'צי 😊
מ=ע=ל=ף!!!!=]
3 פרקים מדהימיםםםםםםם
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףף 😛
דקושש התגעגעתי אחותתתי!! כתבבי המשךךך לא יכול לחכותתתתת נווווו
מווווווושלם
המשךךךךךךךךךךך
מוואההההה
אה ככה זה כולם מקבלים פה הקדשות רק אני לא..... בסדר בסדר... אחלה סיפור!! המשך!!! 😯
חחחחחחח סורקק יגיע גם זמנךךך!~! 😉
מווושלם אבל קצרצר=/
אוהבתתת,מואהההה!! 😁
יא בובה קראתי עכשיו הכול ממש יפהההההההה מאמיי 😁