פרק מוקדש לדקוש בובתי ולסורקוס! 😉
המשך...
"זה לא בדיוק אצל שחר.." חייכתי.. "זה יותר אצל רוני ועדי.."
"אמרתי לך שהוא אח שלהן!!!" אמרה ליהי
"אני המומה מעצמי איך אף פעם לא שמתי לב שהדלת הרועשת הייתה שלו.."
"חפיף בקטנה.. עכשיו יש לך סיבות להיות אצלו מה את יודעת.. אחרי שהילדות ירדמו.. את ושחר.. לבד.. בבית.. על המיטה.. מממ.. נשמע טוב..." אמרה שני
"אעעע! שניני! מה איתך ועם ליאור???" שאלתי
"ווואי! היה בסט! הסתובבנו מחובקים בקניון.. הוא קנה לי אייס קפה.. ויצאנו למרפסת המערבית שמשקיפה לים... והתנשקנו והתנשקנו והתנשקנו... עכשיו מה מצחיק איתו.. אין לכן מושג.. הוא נראה כזה שיודע לנשק נכון?!"
"כן.. " ענינו אני וליהי... שני התחילה לספר כשחיוך ענק פרוס על פנייה;
"אז תקשיבו.. הוא כזה דוגמן! אבל בלהתחיל נשיקה אין לו מושג! קודם כל, הוא מצמיד את האף שלו למצח שלי.. והאף שלו תמיד קרררר.. חחח ואז הוא יורד טיפה ככה שאנחנו עושים מין נשיקה אסקימוסית קלילה כזאת באפים..." שני הדגימה לנו כששמה אצבע על אפה.. "ואז הוא פותח עליי פה.. הוא כזה מצחיק! אתן חייבות לראות את זה פעם! ולא נעים לי להגיד לו חחחחח.. 🙄 ואז נכנסנו שוב פנימה.. לא היה עליו סכומים של כסף.. אז הלכנו למכונת כדורים עם הפתעות כאלה.. והוא שם שקל.. פתחתי את הכדור והייתה טבעת! היה כל כך מתוקי! ואז הוא עשה לי.. 'שני, רוצה להיות חברה שלי?' עניתי לו שכעעע.. ואז הוא לקח לי בעדינות את היד.. והשחיל את הטבעת.. זה היה מזה רומנטי! ברמות! ואז נתתי לו נשיקה ענקית!"
"וואי איך בא לי להתנשק כבר!" אמרתי...
"אז מה הבעיה בובי?" שאלה שני...
"אני פוחדת.. אני לא יודעת איך..."
"אף אחד לא יודע איך.. " אמרה ליהי... "עד שמגיעה הפעם הראשונה!"
"עדיין.. אני פוחדת.."
"אין לך סיבה..." אמרה שני...
"נראה לך שלא פחדתי להתנשק עם קובי? יענו בנאדם מנוסה.. יודע מהחיים שלו הרבה בנות ופחדתי לעשות לעצמי פאדיחות...סיפרתי לכן כבר..."
קובי היה החבר הרציני הראשון של שני, שנה שעברה. בן 17 כיתה י''א נראה טוב... נפגשו במסיבה.. והתברר שהם גרים קרוב אחד לשני.. כשההסעה הגיעה הביתה מהמסיבה קובי ליווה את שני עד הבית. לאחר יומיים במסיבה אחרת.. הם דיברו המון זמן ביחד וזה פשוט זרם לנשיקה. מאז הם היו חברים.. אחרי שלושה חודשים.. לשני לא הייתה עוד אהבה בשבילו. הוא לא היה אמיתי יותר בשבילה. היא הרגישה שהיא מנצלת אותו אז הם נפרדו, ארבעה חודשים של קשר ידידות ומאז היא לא שמעה ממנו יותר.
ליאור הוא בעצם החבר הרציני השני שלה, שלא תחשבו שלא היו לה הצעות.. היא מוקפת בבנים שיעשו הכל בשבילה.
שני היא בעצם הראשונה שקורים לה דברים משלושתינו... מחזור ראשון חזייה ראשונה חבר ראשון נשיקה ראשונה.. ה-כ-ל... היא מין ילדת ליגה.
"מאיההההה" עידן דגדג אותי כשחיוך על פניו.. "זוכרת אותי? עידן מהשורה הראשונה?"
"הי" אמרתי לו בחיוך וסילקתי ידיו מגופי.
"מתי נדבר היום?" הוא שאל, " 8 אצלי.. נח לך?" - " בטח!" אמר עידן.. "ראית שאחותי השלימה עם אחיך?" - "כן הוא אמר לי על זה היום בבוקר... היא באמת אוהבת אותו?? נכון? כי הוא משגוע עליה... " אמרתי
"אני אברר..."
"טוב סבבה.."
"ביי" אמר עידן והלך מאיתנו..
"מה הוא רוצה ממך? " שאלה שני..
"אין לי מושג.. אני חושבת משהו שקשו רלרותם.."
"ראיתי שהם כבר לא כל כך ביחד...תראי.. הוא עם חברים שלו " אמרה ליהי והצביעה לכיוון הבנים "והיא עם חברות שלה" הצביעה שני לכיוון הבנות..
"כן.. עניתי בתמהוניות.. "
לפתע הבחנתי בדמות מוכרת...
לכיתה שלי נכנסה לא אחרת מאשר...





