QUOTE (G-A-L @ 22/09/2005) מתי המשך?
😕
היום או מחר 😉 אוהבתת המווניםם
מהמםםםםםםםםםםםםם
המשך דחוףףף.. 😊
המשך מהררררררררררררררררררררררררר
סופסוף...... גם אני קיבלתי הקדשה.. זהו השגתי את המטרה שלי בחיים...............
יאלללההההההההההההההההההההההה הההההמממממממששששששששששךךךךךךךך!!!!!!!!!
😯 😯 😯
מוקדשש לל.. גלוששש 😉
המשךךך.. {{מקווה שמפנק}}
לכיתה נכנסה לא אחרת מאשר אותה שחרחורת כחולת עיניים...
"היא לומדת בביצפר שלנו?!" שאלתי
"כןן!" אמרה שני מאושרת, "היא בת דודה שלי!" ורצה לחבק אותה...
"ראיתי אותה אצל שחר.." אמרתי בפרצוף קמוט
"מה היא עשתה שם?" שאלה ליהי..
"לא יודעת" , נקווה איזה שיעורי בית...אמרתי בליבי
בדלת הכיתה שני והשחרחורת דיברוו..
שני חיבקה את אותה הילדה.. והייתה מאושרת! השחרחורת נישקה את שני בלחייה, חיבקה חיבוק אחרון וחזרה על עקבותייה לצאת מן הכיתה, ושערה מתנפנף מאחורייה כשובל כלה.
כך גם עשתה שני; חזרה על עקבותייה לכיווננו ודילגה בשמחה..
"ישלה חבר!" אמרה בחיוך.. לא רציתי לדעת מי זה... הייתי בטוחה שזה שחר! אני שוווווונאת אותה.
"זאת בת- דודה שלך?" שאלתי מופנמת...
"כן.. נכון יפה?! כל היופי של המשפחה הגיע אלייה!"
"כן.." אני וליהי הינהנו... בטח כל היופי הזה ועכשיו הוא של שחר..
"איך קוראים לה?" שאלתי..
"יסמין.." ענתה לי שני..
יסמין ושחר.. שחר ויסמין... שחר ויסמין אליישר.. יסמין אליישר.. לא מתאים! מאיה אליישר.. מאיה ושחר אליישר.. יותר טוב...
היום עבר מהר והגענו הביתה.. בלי פתקים בלי ערסים בהסעה ובלי נסיעה לבית חולים...
אמא? מה עם אמא?
"טללללללללללללל" צעקתי למעלה בעודי עולה במדרגות
"טלללללללל!!!!!!!" צעקתתי
"מהההההההההההה?" טל צעק לי בחזרה
הגעתי לדלת חדרו ונשענתי עלייה... טל, שכב על ביטנו במיטה מעיין בקטלוג מכוניות...
"איזה רעעעששש" צעקתי לו.. פסעתי בחדר לכייון המערכת וכיביתי אותה..
"בואי בואי לפה.. תיראי את זאתי..." הצביע לי על מכונית פז'ו אדומה "יפה?" הוא שאל..
"מה עם אמא?" שאלתי כלא מקשיבה לו...
"היא יפההה?" הוא שאל אותי שוב..
"טלללל! מה עם אמא?"
"מאייההה היא יפההה?!!?"
"כן כן!! היא יפה! משהו בסטט! מתאימה לך לציפורניים!!......... איפה אמאאאאאאא?!"
"תגיע מחר.. אבא איתה ,הכל טוב איתה.." אמר טל בעודו מדפדף בדפים
"אזז... איך השלמת עם שיר?" שאלתי בחיוך...
הפעם טל סובב ראשו לכיווני וחייך...
"בזכותך אחות..." הוא אמר
חייכתי מאושרת...
"בואי לפה.. ישלי סוד.." הוא אמר
"נוו מי ישמע אותך?! הצציפפהה?!?" שאלתתי
"בואי אני אומר לךךך.."
התקרבתי אליו
"יותר קורב מאיוש..זה סוד חשוב. "
התקרבתי עוד כשממש ראשי נגע בראשו.
"אעעעעעעעעעעע" צעקתי טל קפף קפיצה ומשך אותי אליו ודיגדיגגג אותתי אחחחח כמה שהוא דיגדג אותתי
"דאאיייייי טלללללל דאייייייייייייי חחחחחחחחחחחחח דאיי טל!!!"
צחקנוו.. התחלתי לברוח אבל לכל מקום שהלכתי הוא טפס אותי ודיגדג אותי!
הגענו למטבח ונשמע צלצול הפלאפון שלו...
עצרנו למאית דמוייה והחלתי לרוץ לכיוון החדר שלו.. עליתי בטיל במדרגות פתחתי את הדלת כשהוא מאחוריי, הבטתי בצג הפלאפון "כוסית עולמית מחייג אלייך" חייכתי אליו חיוך זדוני ועניתי..
"הלוווו? מיזאתת? מי את? למה את כוסית עולמית?" עניתי לה בקול פרחי
"מה?" שמעתי מעברו השני של הפלאפון טל חטף ממני את הפלאפון.." שירקושש! אהובתתי התגעגעתי יפה שלי!" נשענתי על הדלת כשידדי משולבות במבט ניצחון.
"נו עוווווווופי" צעק טל..
"לא רוצה.. מה תעשה לי?"
"עופפפפפפי לפני שאני משתגע..."
"לאאא ר-ו-צ-ה-!-!-!"
"תזהרי ממני!" הוא חטף נעל מהריצפה וזרק עליי התכופפתי ורצתי מהחדר..
הגעתי לחדר שלי.. החלפתי לבגדים נוחים וישבתי לי מול המחשב..מי ביקש אישור??
אישרתי.. במסנג'ר שלי הופיע כינוי חדש...
ShAhAr =-=-=> סופשבוע רגוע! יסמיןןן אוהבתך!~!
"שחר?!" 😮 פלטתי מחשבה בקול..
מאיפה ישלו אותי?
ואיך הוא כבר בבית?
והוכחה למה שחשבתי... הוא חבר של יסמין.. גילגלתי עיניי לכיוון פרק ידי איפה שהיה הצמיד שלי, הצמיד שהבאתי לשחר.
'טילילי' המסנג'ר קרא לי...
ShAhAr =-=-=> סופשבוע רגוע! יסמיןןן אוהבתך!~! אומר/ת :
מאיושש? :]
°•KoteM אומר/ת :
שחרר מותקק.. מניינים יפה שלי?
ShAhAr =-=-=> סופשבוע רגוע! יסמיןןן אוהבתך!~! אומר/ת :
וואלה הכל טוב.. איתך בובה?
°•KoteM אומר/ת :
הכל ורוווד! אני באה אלך עכששיו.. צכה לזווזז.. באאי...
ShAhAr =-=-=> סופשבוע רגוע! יסמיןןן אוהבתך!~! אומר/ת :
ביי יפעשלי! נדברר!
התנתקתי.. התארגנתי לקחתי פלאפון, מפתח, וזזתי לשחר...
צילצלתי בדלת...
רוני פתחה לי "מאאאיייה!!" צעקה ונתנה לי חיבוק.. צחקתי... אבל מחשבות לקחו את ראשי..
ללמה הוא לא בא לפתוח לי? הוא ידע שאני באה.. האולי היא אצלו.. אז איך וא דיבר איתי?
עלינו למעלה.. התקדמנו במסדרון.. הדלת הייתה סגורה כמו תמיד.. ורועששתת..
נכנסתי לחדר של הילדות ושיחקנו..
ארבע שעות.. ארבע שעות הדלת הרועשת הייתה סגורה ולא נפתחה פעם אחת...
סביבות שבע וחצי השכבתי את הבנות ועומר לישון... התקדמתי במסדרון הבטתי על הדלת הרועשת ועברתי אותה לפתע פסקה המוזיקה ונפתחה הדלת, סובבתי ראשי אחורה, והבטתי בפרצוף המושלם הזה...
"שחר" אמרתי בחיוך...
"היי" חייך אליי בחזרה..
"מה את עומדת שם? בואי לחדר שלי.." הוא אמר
"קצר..."
"קצר" הוא הבטיח.." אני רק מספר לך מה קרה עם יניב!"
חזרתי על עקבותיי ונכנסתי לחדר שמעולם לא נכנסתי אליו בעבר.
צבוע באדום, מיטה וחצי שעלייה סט סדינים תואמים לצבע הקירות.. שולחן עץ עם מחשב המון פוסטרים וארון קיר גדול.
"חדר יפה ישלך" אמרתי
"תודה" הוא אמר והתיישב נשען אחורה על המיטה, " את באה? אני אספר לך על יניב.."
"יאללה דבר..."
התקרבתי למיטה והתיישבתי, מביטה בפניו, בפניו המושלמות.. שיער חום בתסרוקת של דוגמן כשפוני צדדי מכסה מעט ממצחו, עור פנים זוהר, מעט שזוף וחלק עיניי שקד בצבע חום שוחות בצבע לבן בוהק.. גבות משורטטות אף קטן קטן שדורש נשיקה ושפתיים מושלמותת. מבטו היה לקירות נזכר מה שהיה באותו היום ומה שיניב סיפר לו.. מדי פעם מעביר את מבטו אלי וחוזר לאותה נקודת מחשבה...
"אז ככה שמעי..." הוא אמר..
"זוכרת- את מה שסיפרת לי? שהתעוררת ומעלייך היה יניב קרוב קרוב מסתכל אל תוך עינייך כשהוא מעביר את מבטו אל שפתייך? ואז כשקמת הוא נישק אותך ואת התנגדת ולא הבנת מה קורה? ואז הוא אמר שחשב שאתם מרגישים את אותו הדבר.. כי זה מה שאמרת.."
"ואני לא אמרתי כלום!!" התפרצתי...
"אז זהו.. דיברתי איתו והוא אמר לי שידברת מתוך שינה.. ואמרת ' אני אוהבת אותך ' 'קח אותי ' בלחשש.. והוא חשב שזה בשבילו.. הוא רכן מעלייך וניסה לנשק אותך..."
"מהה?" שאלתי כלא מאמינה.. "דיברתי מתוך שינה?! זה מה שקרה?!" צעקתי
"שששש.." צחק שחר והניח את אצבעו על שפתיי.. השתתקתי.. הוא החל להעביר אותה על פניי, אצבעותיו גלשו אל מאחורי שיערי וכף ידו מנעימה ומחחמת את לחיי {הלחי שלי חחח} ראשינו היו קרובים הוא הסתכל על עיניי ואני נאבדתי בעיניו.. עצמתי אותן, הרגשתי את נשימותיו על עפעפיי וריח הבושםם שלו מילא את ריאותיי בריח אלווווהי...את הרגע הזה אני אזכור לעולם!
כי ברגע הזה קרה דבר...
אמאאא... הנישקה הראשונה שלהה???
אבלל איזה חרא הוא יש לו חברההה 😢
בכלל זאת אני שמחה בשבילה!!! 😁
שבת שלום לכולם...
שבת שלום בובההה... ואל תסיקי מסכנותת מהרררררררר..! 😉 הסיפור שלי מורכבב
לאבבב 😊😊)
המשךךךךךך
דחוווווווווף..
או שאני יזרוק על הראש שלך את הנעל מהתמונה.. !!!
יאוו איך הרגת אותי עם הקטע עם אחיך חחחחחחחחחחחחחח!!!
מושלם
ואני דורשת המשך מידיייייייייייי
אוהבת...
מור'צי 😊
יאייייי איזה מהמםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי דחוףףףףף
חחחח אהסתי את ההולסטר בסוף חחחח
המשךךךךךךךךךך