אני יושבת פה בערך שעה.. מרותקת למסך לא יכולה להפסיק לקרוא..כל כך מעניין..
פשוט מ-ד-ה-י-ם-!
אני מתה להמשך 😁
יאאא עשיתןן לי את היוםם! באמא שללי!
פו הדובה שמחה בובההה! מרחת לי חיוך על הפנים! שנהבות ואליה מתוקות שלי מכורה אליכן!
😉
אוהבתת המוניםנינםיננםניננם טיליםליייליםי!
הרמוסהה בובה איךך קוראאים לך יפתתי?
אהה ואמרתי לך כבר שאת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי?!
אם לא אז אני אומרת עכשיו חחח
~אתה האחד~
מקווה שתיקראי.. אשמח לשמוע את דעתך יפתיי!!
פשוט מושלם אין לי מילה אחרתתתתתתתתתתת.!!!
אויי אני מתה על שחר החמדמד הזה חיחיח...
יאלהל המשך..
לאוב יו
דקו'ש
חחחחחחח מושלםם אהה??! חחחחחח
{{זה התפקיד שלו!}} 😉
יאאאאאאאאאאאאאאוווו איזה סיפור מעללללללללףףף
הוא אמיתי?!?!
המשךךךךךךךך
ואוי סיפוררררר ליגה
קראתי עכשיו מהתחלה !!!
תמשיכי 😉
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי המבט אחר!!
ביוש
יאאא.א.רק עכשיו קראתי!!!
איזה מעלףףףףףףףףףףףףףףף.
.
המשך!!!!!!
טניהה.. לאא הוא לא אמיתתי.. 😊).. כותבת עכשיו המשךךך!
אוהבתבתתבתת