אהובתי..סיפור מושלם!!!!!!!
המשך.. :]
אוהבת אותך המונים!!! ,מואה.... 😁
יאאאאאאאאאאאאאאאא זה בטח שחררררררררררררררר!!
יאאא גאד תמשיכי אני במתח רצחנייייייייייי!!
אהבתי ת'המשך ...
מור'צי 😊
מהפרק הקודם:
"אני פותחתתת" שמעתי את רוני צועקת מאחורי הדלת..
צליל המפתח המסתובב והנה אנחנו
"מאאאיהה חיכינו לך!" ונתנה לי חיבוק ענקקי..
"אמרתי שאני פותחחחח" שמעתי קול מתקדם לכניסה.. לא הקול של עומר..
המשךך:
"שחררר?!" הייתי המומה מלפניי עמד אותו נער עם השיער חום חום האף הקטן קטן והבושם שהטריף אוווווווותי! מה הואאאא עושה פה?!
"מאיה! חחחח מה את עושה פה?"
"אה? אני שומרת עלל.. וואאי אמא אתם אחים?"
"כן חחח אז וואלה את הבייביסיטר שאני אפפעם לא רואה הא? חחחח "
"כה.. חחח" הייתה דממה קצרה;
"שחר.. אתה מכיר את מאיה?" שאלה רוני
"כן חחח.. ומי זה?" שחר הצביע עם ראשו לכיוון עידן.
"עידן", מיהרתי לומר
"ומהה... יש ביניכם משהו?" הוא שאל במין רצינות חייכנית שכזו..
"בינינו? חחחח כלוםם.." אמרתי
"כלום?!" שאל עידן " בטח שיש בינינו! – ידידות!"
צחקתי, רוני הושיטה ידה אליי וגררה אותי אחרייה לכיוון החדר..
"לאן את לוקחת אותה?" צחק שחר..
"לחדר! היא רוצה לשחק איתנו!" ענתה רוני לשחר.
עידן עקב אחריי במסדרון וכך גם שחר..
"אז רגע עידן אחי מה א-תה עושה פה?" שאל שחר
"וואלה קבעתי עם מאיה דיבור אבל אתה יודע היא בנאדם עסוק.. אז הצטרפתי לסדר יום שלה כמעין מלווה."
"ואאלה...." שחר אמר כאילו הביןןן..
"אז מה מאיה? מתי את באה לפה בדרך כלל מאמי?" שאל אותי שחר
"כל יום משלוש.."
וסידרתי יחד עם רוני את מפת המרוצים על הריצפה כדי לשחק במכוניות.
"שחררר" נשמע קול מהחדר הסמוך.. קול נשי...
"אני באאא" צעק שחר "טוז מאיה מאמי אז מקווה לראות אותך הא מותק?" קרץ אליי ויצא מהחדר...
יש לו חברה?! למה הוא לא סיפר לי? אולי סתם ידידה? אני חייבת לדעת!
כל אותו זמן שביליתי בבית הזה המחשבות לא הירפו ממני, גם לעידן לא הכי הקשבתי...
"מאיה את מקשיבה בכלל?" שאל אותי עידן... "את שקטה..."
"לא, מצטערת.. נוכל להיפגש פעם אחרת? פשוט אמרתי לך היה לי יום מסובך היום!"
"טוב, בכיף מאמי.. אז אני הולך סבבה?"
"בטח.. מה שבא לך .. "
"טוווווווווווב יאאאאאאאאלה.." עידן התמתח מהישיבה המסורבלת על הריצפה וקם.. רק אז הבחנתי בגובה שלו.. כמה הוא התבגר לאחרונה.. כמה הגוף שלו השתנה.
"ביייי" אמרתי לו..
"ביי מאיה.. מחר.." הוא אמר..
"טוב טוב.. "
"ביי"..
ויצא מהחדר..
"וווווואאאי מאיה בואי רגעע" הוא צעק אליי בלחש [חוחו]
קמתי והתקדמתי לדלת החדר.
"מה?" שאלתי אותו
"תראי!" והצביע לחדר הסמוך שבו הדלת היתה סגורה למחצה...
"הם מתנשקים!"
לא הצלחתי לראות
"נו תן לראות עידן!" אמרתי ודחפתי אותו קלות
"חחחחחח גנובההה.. עובדים עלייך מאמי! " ונתן לי חיבוק
"טוב נו עוף מפה עידן ישלי פה לטפל בילדים!"
"טוב טוב עפתתתי! באאי!"
"ביי" וחייכתי אליו מבויישת.. איזה פאדיחות עשיתי לעצמי.. מה אכפת לי אם הוא היה מתנשק עם מישהי.. מזה יזיז לי בכלל .. את הביצית זה לא מדגדג לי אפילו.. אוףף נו אז למה דחפתי את עידן להסתכל! כן אכפת לי!
חזרתי לחדר של הילדים...
"אז מי רוצה לאכול?" שאלתי...
שם ביליתי עוד שעתיים.. ואותה אחת שהייתה בחדר של שחר לא זזה משם, וכך גם לא שחר..
הגיע זמני ללכת.. וכאשר נפרדתי מהילדים בכניסה ראיתי אותה! רזה גבוהה שיער שחור גולש עם עיניים כחולות.. מה הוא מוצא בה? ואיך היא פאקינג עברה לידי! כאילו הכל ורוד! בעעע נגעעלתי.. הוא ליווה אותה לכניסה רציתי לברוחח.. אבל הם כבר היו שם..
"אז אממ נראה אותך מחר?" שאל שחר
"כה בטח מאמי" היא אמרה.. והלכה....
"מאיה? את הולכת?"
"כן.. חחח מתישהו אני צכה גם להיות בבית " חייכתי אליו כמין הלצה...
"אולי תישארי קצת.. נדבר אצלי בחדר..." כל כך היה בא לי ! כל כך רציתי להיות במקומה.. במקום השחרחורת כחולת העיניים!
"אני...
וואאאאאאאאאאאאי
המשךךךךךךךךךךךךך מיייייייייייייייייד
מדהיםםםםםםםםםםםםםםם
את פשוט מוכשרת בטירוףףףףףףףףףףףף
זה מושלם ואני דורשת המשך מידייייייייייייי
מור'צי 😊
ליאור, שחר, מה זה משנה השם?????? העיקר הסיפור המדהים הזה!!!!!!!
יאללה:
הההההההההההממממממממממששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😯
תמשיכיייייייייייייי
מאמיייייייייייי
מושלםםםםםםםם
כמו תמידדדדדדדדדדדדדדדד