יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא היה שווה לחכות מאתמולללל ~!@#$%^&
חחחח רעה לא רציתתת לספר ליי
איייזזהה בני זונווות ואייייי
מגיייעעע להםםםם.. סתם לאאא איזה מסכנייייים..
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
אוי אוי אוי אוי אוי...לא נעיםם.. 😢
וואיי..איזה פרק זה היה!!..פיייי..
עצוב..ומותח..!!
אז תמשיכי..
אם אני ישאל יפה זה יעזור?
טוב נו ננסה..
תמשיכי בבקשה תמר 😊
אמאא דיי איזה מפחידד
כלל זה גם קרה?!?
תמשיכיי מותקק
תמרוווווש יפה שלייייייי,
שמעתי שאת חושבת שפרשתי מהסיפור ה~מ~ו~ש~ל~ם הזהההההה[?!]
מממש אבל ממממממש ל======א!!
ניראה לך אני אפרוש מכזה דבר יפה?!
בחייייים לא!!
כבר התמכרתיייייי..
אבל אני בקושי נכנסת וקוראת סיפורים..
אם אני נכנסת רק לסיפור שלייייי=/
בבשביל להמשיך.
ואת מוזמנת לקרוא אותוו..מגעילולה..! לא ראיתי תגובה שלךך😢(
וקראתי את הפרק האחרון..רק את הפרק הזה..
והדוגמנית הזאת..לא זוכרת מה שמהה..
קיצר היא סתם זונה מעצבנת!!
מתנשקת עם כל העולם ואחותוו ואז מתבייכנת!!
אני במקום שחר הולכת למישהי אחרת=] חיחיחי [אלי אההההמ..]
אני מבטיחה להשלים את כל מה שלא קרראתיי=]
מואאאאאה
בתאלוששש
וואי איזה נורא זה....
הם אשכרה שרפו תצמם??
תמשיכייייייייי
בתיייייייייייי תמר מוסרת לךךך שהיא קוראת אבל לא מגיבה כי היא מושעתתת מהפורוםםםם
מבינה יפה שלי?
יופי..=]
תמרוששששששששששש
זה מושלםםםםםם
דיי מסכניםםםם!!
המשך מידיייייייייייייייייייי
למה אני במתח רצחניייייייייייייייי
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מפחיד חעחעחעח
המשךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
יייאאא אני בשוקק
המשךך מאמי
זה לא מגיע להם..
אם כל זה שהם כמו שהם..
המשך תמרייי
אוהבת אותך
עצווווב רצח !~
והאוהד הזה מעצבן אותי אבל שיהשיב ריא
תמישיכי המררררררררררר
אואואוואווווו פפיצי.!# @|
לממה לעעשות עצוב~? 😢
כוותבתבת מדההים קטנטונת.^&! ~
המשכככיייי אאארוךאארוך,, למה זה היה קצר אכככזרי
אאלה פליצי.! אואואוהבתותך|.|[:
אמא'לההה... איזה שלמוות..
וואי איזה מזל שמאיה לא הייתה כשהיה הפיצוץ..
המשךךך
אלליהה..
איזה פיצווץץ?!!?!!
מה פיסספפתי פרקק??!?!!
לא הגיונניי..
מישי הוזה. חעחחע.. וזה לא אניי!