אנחנו קיבלו תעודותת פיי..ב20.1 חחח..[יום לפני היומולדת חח]..
ייאלההה מחכה להמשךך 😊)
חח קיבלנו היום.. ממוצע 70... וזה כולל נכשל אחד ו-3 מספיקים
לא כדאי לפרט
חחחח
מחכה להמשךך
טלוש
4 מספיק קיבלתי 😊
התעודה הכי גרוע שהיתה לי בחיים...
יאללה זובי..
תמר אולי תעודדי אותי בהמשך קטןן? 😊
חחחחחח לי יש 5 נכשלים בערך=\ אני מקבלת תעודות ב-31.1...
ביום הורים זה עמד על 5... נראה לי הורדתי בכמה מקצועותועליתי במקוצועות אחרים..
בחיים לא היה לי דבר כזה=\
בעע
😯
תמר נתנה לי לפרסם את הפרק החדש..תהנו..!!
מוקדש למישלי
ווא וואאא מה עשיתם מהתעווודות.?! כוללה תעודה.. ציונים על דף לא ישנו לכם את דרך החיים
קבלו באופטימיות, כה? כי ידיד שלי עושה לי פאאק ממצוע 94 אאיזה ביאאווס
היה בא לי לחנוק אותו.!#
שתהיה לכולנו שארית לימודים מוצלחת ושמחה,
אוווווווווהבת (:
מהפרק הקודם
"מה זה?" שאלתי
"את אצלי בדם" אמר בחיוך והביט בי מלטף אותי
"אתה חולה נפש!" צעקתי עליו
"שרלילה!" צעק עליי בחזרה
"למה אתה מתכוון?" שאלתי מהססת, אולי הוא באמת יודע מה קרה שם על החוף עם הצרפתים.
"את יודעת בדיוק למה אני מתכוון" אמר בחיוך
לא הבנתי את פשר החיוך, אבל זה כבר סימן בוודאות שהוא יודע.
"זאת לא אשמתי!" צעקתי והשפלתי מבטי " זה פשוט קרה! לא רציתי להתנשק איתו, באמת!" אמרתי ונשמתי עמוק, הרגשתי הרבה יותר משוחררת אבל גם הרבה יותר רע, כי הרי שחר ידע זאת לפני שאני עצמי סיפרתי לו, וזו הייתה טעות.
שחר שתק ולאחר זמן מה שאל,
"עם מי?"
המשך
הרגשתי חנוקה, גופי פסק לתפקד ורק ליבי האיץ את פעימותיו.
"מה עם מי?" שאלתי מבולבלת
"אמרת שלא רצית להתנשק איתו אבל את כן התנשקת איתו. עם מי?" שאל והתקרב אליי
"עם ה.. רגע, אתה לא יודע?" שאלתי באיטיות
"אין לי מושג" אמר ושלח את ידיו אל מותניי
השפלתי מבטי
"סיפרתי לך על אותם שלושה צרפתים שהצטלמתי איתם, היה אחד שהייתי צריכה לעשות איתו תמונת נשיקה, כשאני מעליו. אפילו לא הרגשתי כשנפגשנו... זה פשוט קרה... ואחרי זה... לא יודעת.. הרגשתי כאילו אני מדמיינת אותך בכל הבנים שאני פוגשת והתנתקתי ממנו מהר" אמרתי והחזרתי את מבטי אליו
הוא שתק זמן מה ואז הצמיד את שפתיו למיצחי.
"אני מצטערת" לחשתי
"אין לך על מה, זאת העבודה שלך" אמר.
"אבל אתה הבנאדם האחרון שמגיע לו את זה"
"מגיע לי מה?" שאל בחיוך
"ש.. אני לא יודעת, שאני אתנשק עם מישהו אחר" אמרתי וחיבקתי אותו חזרה
"תתנשקי עם מי שאת רוצה כל עוד באמת תדמייני שזה אני" אמר
"אתה כל כך מיוחד" לחשתי לו
"את יותר" לחש בחזרה
הלב שלי כאב,
כאב מאהבה.
"שחר, אתה יודע איפה מאיה?" נשמעה קריאה מכיוון הדלת
"פה" אמרתי מסתובבת להביט במור
מור חייך "אללה בואו מצלמים אותכם ואז נוסעים לאפריקה"
"אתה גם בא לאפריקה?" שאלתי את שחר נזכרת בנסיעה הבאה לבוא
"לא, אני חוזר" ענה
"למה?" שאלתי נעצבת
"שורף לי בכיסים" חייך אליי
"אתה שילמת על הטיסות?" שאלתי מופתעת
"בואי, מצטלמים" אמר והרים אותי במהירות בשתי ידיו לכיוון הדלת
"תענה לי" אמרתי לו
"אין צורך" חייך אליי את החיוך העליז שלו
"אני אוהבת אותך" לחשתי לו ונשקתי לו בלחי נשיקות רבות עד שהגענו למקום בו היינו אמורים להצטלם.
"אלו לא יהיו צילומים ארוכים, רק מספר תנוחות וזה כל הסיפור" הסביר לנו מור והדגים לנו תנוחות שהוא רוצה שנעשה במים.
"אז נתראה באקווריום" חייך והלך
"תעזרי לי נכון?" שאל שחר
צחקתי, "במה לעזור לך אתה? אתה יודע הכל"
"אבל אני מתחיל, ואת כבר אלילת סלברטי מנוסה"
"לא לידך" אמרתי בחיוך ואחזתי בידו
"מוכנים?" שאלה שירה
"בטח" ענינו שנינו וצללנו אל הבריכה החמימה.
שוב תחושה של חלום, השקט המרעיש והתנועות האיטיות והמרגיעות
תפסתי בידו של שחר ושחינו לכיוון המרובע השקוף שבמרכז בריכה.
"מאיה, אני רוצה אותך שוכבת כשגבך מופנה מטה" נשמע הקול היחיד שיכול להישמע פה, מתחת למים.
שכבתי כך ושחר שכב מעליי במקביל כשהמים מפרידים בינינו.
שיערי כיסה את פניי ושחר שלח ידיו להסיט אותו, מגע ידיו היה כה נעים.
"שחר אני צריך שתיגע בגוף של מאיה בסקרנות"
חייכתי, ושחר עשה את מה שהצטווה לעשות בשלמות.
הוא אדם שכשמציבים לנגדו מטרה הוא יעשה הכל על מנת להגיע אלייה.
וכך הרגשתי, המטרה שלו.
לכן הוא נסע לכאן לפאריז למרות שכרגע אין לו כסף.
הוא רוצה שאני לעולם אהיה שלו, לכן הוא חרט את שמי על פרק ידו.
"אתה מושלם" צעקתי בתוכי וחייכתי.
"אתם מסכימים להתנשק?" נשמע הקול של מור שחתך את השקט
ושנינו הינהנו בהסכמה אפילו בלי לבקש אישור אחד מהשני
התרוממתי מעלה ושתי ידיים נצמדו בעדינות אל גבי כדי להתקרב עוד.
אני רק זוכרת את העיניים שלו נעצמות והרגשה רכה ונעימה .
ההרגשה האימיתית, מה שחיפשתי כל כך הרבה בכל אחד.
ידיי טיילו על גופו, ליטפו את שיערו הרך ואת לחייו החמימות.
פקחתי עיניי וליטפתי שפתיו
"יופי, מצוין... מדהים! עוד!"
טמנתי את ראשי על חזהו כדי להרגיש את ליבו.
הוא שלח את שתי ידיו והחזיק בי בגופי במים והביט בי.
מעולם לא אהבתי אותו כל-כך.
על זה שהוא כנה איתי
על זה שהוא סלחן ומבין אותי
על האהבה שלו כלפיי
על זה שהוא פשוט שחר
"שחר, אתה יוצא מהיציאה ההיא" סימנה לו שירה כיוון בידה.
"מתי הטיסה שלו?" שאלתי
"שלושים דקות" אמרה שירה ונפרדה משחר בנשיקה
"אני אתגעגע" אמרתי בקול עצוב
"גם אני, מאוד" אמר וליטף את לחיי באגודליו
"תמסור לרוני, עדי שני וליהי שאני אוהבת אותן" אמרתי מלטפת את פניו כשם שעשה לי
שחר חייך
"אל תשכחי, תתנשקי עם מי שבא לך" אמר בהבעה רצינית ומבינה. וזה כאב לי.
"אני אוהבת אותך" אמרתי
"אני משוגע אחרייך" חייך ונשק לי בעדינות נשיקה קסומה
"אווווווו" רטנתי משהתנתק וקפצתי עליו בחיבוק
"עוד יומיים נתנשק כך שוב, אני מבטיח" אמר בחיוך והלך משם כשקול נשי קורא במערכת ההכרזה על נוסעי הטיסה שלו למהר ולעלות על המטוס.
נשארתי עומדת מביטה בנעליו המתרחקות,
נעלי האולסטאר שלו
שבת קודש
מטוווווווורפת. (:
בחיים לא הגבתי על משו שאני פירסמתי...חחחחח..
תמרושש..איזה פרק יפהה
המשךך בקרובב...בבקשהה..!!
😛
יאאאווו איזה מתווקקק מקסים ווויייפפפההה..=]
המשךךך
וואייייייייייייייייי
רררררררררררר למה???? למה??
למה זה כזה מושלם????
תגידי באמת קיים בנאדם כזה בעולם כמו השחר הזה??
כי לא נראה לייי ממש לא נראה לייי
פשוט אהבתיייייי
שבת שלוםם
ואני רוצה המשךךךך 😢😢😢
אוהבתתת
טלוששש
יהייי.......
המשך שכולו מוקדם לייי
ישששששש
וכמובןןן
זה המשך מפנק ביותרררררר
אני פשוט חייב שיהיה לי שחר כזההה חחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוהבת תמרייי
המשךך!!!!
נ.ב
אל תפסיקי לכתוב לעולם!!!!!
חחח שחר כזה מאמי
תמרי המשךךך
אאאאאמאאאאאאאאאא
זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שחחחחחחרי הזה יאווווווו
אני מאוהבת בווווו !
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא((כמה צפוי))
מושלםםםםםםםםםםם
תמרייי זה מדהיםםםםםםםםםםם
אהבתי מוצוווווווווו
דיי זה שלמותתתתתתתתתתתתת!!
אין מילה אחרתתתתת
תמשיכי מהרוששששששששששששש
מור'צי 😊