מהמם מושלםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייי @~
נו איפה ההמדך??
מתגעגעיםם
אגב מור.. מזה אהבתי את מה ששמת למטהה תמונה חתימה מה שזה לא יהיה
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
חוץ מזה שאני מחכה בקוצר רוח להמשך...
אני חייבת להגיב על החתימה של יוגב, שהיא מדהימה [הכתב המנצנץ, מה שכתוב, ממש ממש יפה!!!!!]
והחתימה של מור... אהבתי.. אחלה שקיעה.....!!!!!
ועכשיו!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אינעל העולם
אני אוהב את הסיפור הזה
תמשיכי תמרושש אוהב אותך
אההה!!!!!!!!!!!!!!!
למה יש בסיפורים תמיד בנים מושלמים כאלה?!
למה אף אחת לא כותבת סיפור שיש בו מישהו שהוא לא מושלם?!
שיש לו את הפאקים שלו!!!!
תמרייי המשך!!!!!!!!!!!!!
אופפפיי כמה לחץ ישלי בלימודיםםםם ביאוסססססס..
[ישלי ממוצע 90 בתעודה בעעע...גרוע חחח...]
יאאאאאו הסיפור הזה מדההההההההיםםם..
וזה היה פרק מושלםם..אבלל לא רוצה ששחר ומאיה יריבו 😢 ...זה גורם לי עצבות חיחי..
המשכוששש בהקדםםם..
אוהבבבבבת מ=ל=אאאאאא.... צ'או צ'אווו =]]
חחח התעודות מחר.. אני מתבה מפחד.. יש לי 2 נכשלים חחח זה בדוק אני יודעת
ובחיים שלא היה לי!!! חח במתמטיקה 5 יחידות ובספרות חח כי היה מבחן אחד שתפסו אותי ונתנו לי 0 והממוצע לפני היה 85 אבל חילקו ב-2 חחחח
באסה
על החיים ועל המוות
נראה לי מחר אני הולכת לישון בשמונה חחחחח
תמרוש תמשיכיי
אוהבתת
טלוש
איאיאיאיאיאיאיאי...
איזה פיירק..
טרוף!
יאללה המשך בובה דובה 😊
ו...
בהצלחה מחר לכולם!!! (תעודות =[)
אוהב אותך.
למה של כולם מחר?
שלי בעוד שבוע..😊
שלי היו אמורות להיות מחר..אבל דחו לשבוע הבא\:
הולכים להרוג ת'י 😊
חח
תמרררררר תמשיכיי (:
לי אין נכשלים...
אבל הממוצע שלי לא משהו 84.6 בעעעע
בכל מקרההה
מחכים להמשך!!!!!!!!!!!
מואה
אוהבת מישל