תמרושששששששששששששששששששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
מהר אבללללל
אוייי כמה שזה מדהיםםםםם
המשך המשך המשךךךךך
תמר נתנה לי לפרסםםם... 😊
קבלווו 😊
מוקדש לסופי פופי החדשה (: ברוכה הבאה בובה 😉
ונופרווש. היה כתוב למטה באאתר איפפה שיש ימי הולדת ((: וספרי בובה איך היה..!#
הבאתי לכם אותה בפרק מאוהב (: תהנו יפיופים.
מהפרק הקודם
"מאיה" נשמע קול מוכר מאחוריי
"ג'וב, למה יש לי במתלה בגד-י..." הסתובבתי באיטיות ועיניי ננעלו על אותו בעל הקול המוכר, שפתיי קפאו וקולי השתתק.
"לא יכול להיות" לחשתי בחיוך קטן והוא התקרב יותר ויותר
הרגשתי בחלום, הרגשתי לא קיימת. עיניי ננעלו בעיניו.
"אמרתי לך," אמר ותפס בידי שעונדת את הטבעת "אלך אחרייך עד סוף העולם..."
המשך
"שחר!" קפצתי בשמחה והתנפלתי עליו מחבקת אותו,
המגע, החיוך והצמרמורות. כל התופעות שכל כך התגעגעתי אליהם ביום וחצי האחרונים.
"קטנה, אני אוהב אותך" לחש לי צוחק ואוחז בי חזק.
"כל כך התגעגעתי" אמרתי טומנת את אפי בלחיו ומריחה את הריח שלו כה נזקקתי, הבושם המטורף שלו, ויחד עם זה ריח עדין ומתוק.
"הוווווו" נשמעו לחשושים וצחקוקים
"את יפה שזה אכזרי" אמר לי מרחיק אותי ומביט בעיניי.
"אאאוחחח" נשכתי את שפתיי ונשקתי לו נשיקה רעבה.
"לא תכירי בינינו?" שמעתי את אוהד צועק לי מאחורה
"המממ" גירגרתי מתנתקת משחר והסתובבתי כדי להביט באחרים בעוד ששחר מחבק אותי מאחורה.
"שחר... תכיר" אמרתי בשקט לשחר
"רועי, אוהד וקשת" אמרתי מצביעה על כל אחד בנפרד.
"תכירו" אמרתי בקול והצבעתי על שחר
"אהובי" וחייכתי אליו מאושר מלטפת את לחייוו
הסתובבתי אליו בחזרה - "איך הגעת לפה?"
"הגעתי עם נילס, על אווזי הבר" אמר וליטף את שיערי
"נו" צחקתי ודרשתי את האמת.
"נו מה נראה לך" צחק, "על הסוס הלבן" אמר בחיוך
"הווו" אמרתי מוקסמת והתנפלתי עליו בחיבוק בפעם השנייה.
"אתה באמת נסיך כמו שמאיה מספרת" צצה קשת לידנו וליטפה את שיערו של שחר.
שחר חייך "ככה היא מספרת?" שאל והביט בי
"ככה היא מספרת, אבל באמא שלי אתה שווה יותר מנסיך" אמרה ודחפה אותי בצידה.
"אולי, אם אתה שווה יותר מנסיך ואני שווה יותר מנסיכה, נהיה יחד? הא?" שאלה וליטפה את שיערו ממש כמו שאני נהגתי לעשות.
"אני לא מתעסק עם פצצות," אמר וחזר לחבק אותי
"גמאני לא מתעסקת עם תימנים" חייכה קשת וחזרה לשבת על אוהד, לאחר מכן שמעתי אותה לוחשת
"הוא אמר שאני פצצה" .
שחר חייך חיוך מופתע, לא מבין איך קשת ידעה שהוא תימני.
"אני יודעת הכל" אמרה וליפפה את זרועותייה סביב צווארו של אוהד ונשענה עליו. כאילו ידעה מבלי להסתכל שעל פניו של שחר יש הבעה מופתעת.
"וווההיי" אמר שחר וחיבק אותי אליו, כעת שמתי-לב מה הוא לובש
"מה זה?" שאלתי והצבעתי על בגדיו, כלומר, על הג'ינס.
"ג'ינס" ענה
"למה?" שאלתי מופתעת
"אני מדגמן איתך היום" אמר בחיוך וליטף אותי בלחיי.
"וואא, כיף לי" אמרתי ונשקתי לו.
שמחה הציפה אותי, אותי ואת כל הגוף שלי. הרגשתי שהלב שלי מנופח באהבה.
"שחר" הכריז ג'וב מכשיצא אל החדר העגול והגדול בו עמדנו.
"ג'ובאני" ענה שחר בחיוך ולחץ לחיצת יד גברית עם ג'וב.
"אתם מכירים?" שאלתי מביטה בהם
"בטח" ענה ג'וב וחיבק את שחר אל צידו, "הייתי הסוכן שלו" אמר והביט בו
"מתי?" שאלתי מבולבלת
"מזמן" ענה שחר
"כשהוא היה בן שבע" הוסיף ג'וב והביט בי מרוצה מעצמו. "היית כוכב" פסק
שחר צחק, " אל תגזים, לא הייתי" אמר בפשטות ומשך בכתפיו כששפתיו מחייכות חיוך תמים.
"הוא," הצביע ג'וב על שחר "לא רצה להמשיך יותר" אמר.
"מה להמשיך?" שאלתי וחטפתי מג'וב את שחר.
"משחק" ענה ג'וב, "הייתי סוכן המשחק שלו, והוא היה כישרון" אמר והעניק יחס מפנק לכל הברה במילה כישרון על מנת להבליט אותה.
צחקתי, "באמת?" שאלתי את שחר ומביטה בו ובשפתיים מצפה לתשובה.
"באמת" ענה בחיוך
הופתעתי, "יאאא במה שיחקת? איפה?"
"סדרה ישנה" ענה
"פיצוץ של סדרה" תיקן אותו ג'וב.
"איך לא סיפרת לי?" שאלתי
"סיפרתי" אמר, "עכשיו".
"ואאי, סרטים איתכם" אמרתי והבטתי בהתרסה בין שניהם.
"שחר, אתה באמת כוכב, חבל - תהיה לך קריירה" אמר ג'וב ברצינות מלווה בהרמת גבות מזהירה.
"תודה ג'וב, אני אוהב אותך... אבל מספיק לי שאתה הסוכן של מאיה שלי" אמר, כאילו הוא מזהיר את ג'וב שאני שלו, שאני של שחר.
האמת שאני חושבת על זה, לא הייתי רוצה לראות את שחר על מרקע הטלוויזיה כשאני מאכילה את התינוק שלנו והוא מתנשק עם אישה אחרת ומונחה להביע את הנשיקה עם רגש.
ושחר, אני בטוחה שהוא לא יקבל בלב שלם שלט חוצות שלי ושל צרפתי שרירי על חוף הים כשאנחנו מתנשקים בלהט.
"שחר.." אמרתי
"קטנה?" שאל
"אתה אוהב אותי?" שאלתי
"מאוד" ענה בחיוך ואימץ אותי אליו
"ג'וב מתי אנחנו מצטלמים?" שאלתי את ג'וב בשינוי נושא חד
"חמש דקות" ענה כשהסתכל בניירת ששירה החזיקה.
"אז אנחנו כבר באים" אמרתי ותפסתי בידו של שחר כדי שיבוא אחריי
נכנסתי בדלת אדומה מנוקדת כתמים שחורים ואחריי נכנס שחר עדיין אחוז בידי
"מה קרה?" שאל משסגרתי את הדלת והשפלתי מבטי.
"רכבתי היום על סוסים" התחלתי מהסוסים, לא ידוע לי למה. אולי כדי לא להכריז 'התנשקתי' בתור מכה בשבילי...ובשבילו...
שחר צחק. "לא נשכו אותך?" שאל בחיוך
"לא" עניתי בחיוך ילדותי. "הם חמודים, יפים וטובים" הוספתיבאותו חיוך
"רכבתי עליהם והצטלמתי איתם על הים"
"מקסים" אמר שחר בחיוך שלא הבין מה פשר השיחה.
"ו..." התחלתי ושיחקתי באצבעותיו של שחר "הצטלמתי גם עם צרפתים"
"איך היה?" שאל באותו חיוך
"מצחיק, נחמד..." אמרתי
"ומה עשית איתם?" שאל
תהיתי אם הוא יודע על הנשיקה, הרי 'מה עשית' כבר מביע מין לכידה שהוא מתכנן בשבילי.
"כלום" עניתי "קפצנו מצוק אל מזרון גדול" הוספתי והרגשה רעה פתאום הציפה אותי. התנגשות ההרגשה הרעה עם ההרגשה הטובה שהציפה אותי רגעים מספר לפניכן, גרמו להתפרצות בתוך בית החזה שלי.
"שחר.." אמרתי נאנחת
"אני מאוהבת בך" אמרתי ועיניי לא הביטו בשלו, אלא השקיפו מעבר, אל מרכז אפו ללא פוקוס ובחולמניות.
"גם אני בך" אמר בחיוך העליז שלו.
"יופי" אמרתי מהססת ומבולבלת וליטפתי את בית החזה החשוף שלו, המקום בו שוכן ליבו.
"תרגיש" אמרתי והובלתי את ידו אל ליבי
"אתה מרגיש ?" שאלתי לאחר שהנחתי אותה שם, וכעת עיניי הביטו בשלו
"כן" אמר מבולבל מההבעה שלי
"הלב שלי פועם בשבילך" אמרתי ואימצתי עוד יותר חזק את ידו אל ליבי. ושוב עיניי הביטו בחוסר אונים בשלו.
כמה קשה יכול להיות להודות על נשיקה?
"מלאכית שלי" אמר וידו עברה ללטף בעדינות ובחמימות את לחיי, עצמתי את עיניי.
שוב אותן מנגינות. אותן מנגינות שהתנגנו באופן קבוע כשהרגשתי את האהבה של שחר כלפיי.
ושוב אותה הרגשה קסומה שגרמה לרגליי להתנתק מן הקרקע יחד עם מחשבותיי הרעות
אבל המחשבות הרעות באותו הרגע היו חזקות יותר מן הרגיל ויחד איתן גם הרגליים שלי חזרו אל הקרקע.
"שחר.." לחשתי וההרגשה הקסומה חלפה במהירות. ידיי החזיקו בפניו.
"מה?" שאל בלחש "מה קרה? למה את ככה? קרה לך משהו?" שאל רצף שאלות שהבהיל אותי.
שתקתי ורק העברתי את אצבעותיי על פניו, שפתיו ושיערו כשם שעשה לי.
"אני לא מבין" אמר ונשק קרוב לשפתיי נשיקה מרופרפת, עדינה ורכה.
"קשה לך?" שאל
"כן" לחשתי ועיוות קל הופיע על פניי.
"לא צריך עכשיו" אמר לי בחיוך אוהב.
"מה אני אעשה איתך? הא?" שאלתי אותו
"מה תעשי איתי?" שאל מחייך
"אוחחח אני כל כך אטרוף אותך בנשיקות!" אמרתי וקפצתי עליו כשהוא מחזיק בי באגן.
אוווווווווווווווווהבת ((:
ואייייייייי מהמםםםםםם
איזה חמודדדדדדד הואאא אחחחח...
המשךךך דחופפפפפפפפפ..
יא.. זה פשוט כל כך מושלם!
אוי השחר הזה פשוט חתיכת חמוד..
אני ש-ו-נ-א-ת את ג'וב (בלי קשר, סתם רציתי להכריז על זה)
המשךך מתוקה..
חמוד השחר הזה 😊 ..
אע.אע.. המשך בהקדם :]
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה חמודדדדדדד
המשך
ת=מ=ר!!!
באא לי לנשקק את מאייה!! חחח...
איזה המשך מווששלםם!!
עושה לי חשק לכתווובב..השלמות בכתיבה שלך זה דבר נדיירר..
תמשייככיי!!
אוהבבב...
יאו תמרררררר איזה מושלםםםםםםםםםם
דיי איזה כתיבהה אני בהלם מהכישרון הזה שלו
איזה חמודים הם יאווווווו
המשך מידייייייייי
מידיייייייייי
ותחזרי כבר חעחעחעחעח
לפ יוו
מור'צי 😊
יואווווווווווווווווווווו
איןןן כמה חכיתי לזהה
מחר אני יגיב שוב
אני עפה לישון
לילה טוב
חח התחברתי רק כדי לבדוק המשך חח
טלוש
מ ד ה י ם
איזה חמודדדד הוא :]
תמשיכי..!
איזה מאמי שחר אני אוהבת אותו ......!!!!!!!
איזה מותק אבל שתספר לו הוא לא יעזוב אותה בשביל זה...
המשךךךךךךךךךך 😂
תמרושש..תודה שסיפרת לי את מה שהפסדתי 😁
מחכה להמשךך..!! 😛