ברורררררר שמוכניםםםםםםםםםם
שחרררררררררררררררררררררר?!
דייייייייי איזה מושלםםםםםםםםםם
וואייי מאיושש תמשיכיי בובה מהר מהר
מוואההה
וואי אמאאאא איזה צמרמוררת!! דייי איזה חמווווווווווודד!!
מושלםםם..המשך יפה אחת!
יאאאאאאאאאא..
שחררר!!
חחחח רועי (זה היה הוא?) צדק! חח הבקבוק עזר..
איזה פרק מושלם.. וארוך גם..
המשךך מהרר
טובבב תמרר לא יכולהה עכשיו אז אוליי מחרר בערב יהיה או ביוםם שניייי.... למה מחר אנחנו בטיול עדדד הלילההה...
שיהיה לכם שבוע מחייךךך =]]
אווווווהבוווווות טיטי&תמרי
יואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
זה שחרררררררררררררר
אני לא אמינהההה כמה פרק יכול להיות מושלם???????????????????????.
יואווווווווווווווווו מהר מהר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אמאאאאאאאאאאא זה כזה יאפההההההההההההה
מחכההההההההההההההה
טלוששש
חחח יאאא אהבתי ת'משפט בסוףףף אמרתי לך יואוו אני אלך אחרייך עד סוף העולםםםם
דיי דיי מהר מהר המשךך
אני מתה פההההה
יאאאאאאאאאאאאאאאאו איזה פרקיםםםם דיייייייי מ=ו=ש=ל=מ=י=ם...!!!!!!!!!!!
יאא ומאיפה ידעת שיש לי מומולדת? חיחי...ותודהההה..
זה היה היומולדת הכי נדירררר שליי =]]]
וואוו את ממש כותבת יפההה..רק שימי המשךךך מהרר כי אני במתחח..חיחי..
אךך התגעגעתי לשחר =]
אוו מאיי גאד אם זה שחרררררררררררררררררררר...
אז הוא הבנאדם הכי רומטני שרמטני מושלם גאאדד המשךךךךךךךך הממםם תשמיכיי מהר כלכ ךךךך בקשה חחחחחח 😊
יווווווווווווווויוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ז שחרררררררררררררררררררררררררררררררר?
גאדד נדירררררררררררררררררררר
QUOTE (nofar103 @ 23/01/2006) יאאאאאאאאאאאאאאאאו איזה פרקיםםםם דיייייייי מ=ו=ש=ל=מ=י=ם...!!!!!!!!!!!
יאא ומאיפה ידעת שיש לי מומולדת? חיחי...ותודהההה..
זה היה היומולדת הכי נדירררר שליי =]]]
וואוו את ממש כותבת יפההה..רק שימי המשךךך מהרר כי אני במתחח..חיחי..
אךך התגעגעתי לשחר =]
יש לך יומולדתת!@?
מזללל טובבבבבבבבבב !!!
עד 120 ((:
😁
המשךךךךך
דחופיייי
אני חייה ממנו!!!!