אוווווווווווווווו..
חחח
אהבתי את הפרק =]
המשךךך. 😊
חחח איזה פרק יפה!! חחח אהבתי עם רועי ומאיה!! הרועי הזה באמת משהו!!!
אוףף ושכחתי איך הוא נראההה חחח תתארי שובבבב
ואגב, עכשיו כשאת לא יכולה לפרסם יש יותר פירסומים.. חיחיחי אז... חח עדיף ככה... 😛
חחח סתם סתםם
מחכה להמשךך אוהבת המוןן טלוש
איזה פרקיים מפנקיםםםםםםםםםםםםם
איך בא לי גם איזה רועי נחמד וחמוד כזה..
מממממממממממממממממממ
יאמי [רועי או שחר או איזה גברבר צרפתי מסוקס....]
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואהה
3> מישל
יאאאא תמרייייייי מ ו ש ל ם!!
אווווווהבת אוותך בובה
שלווווומווווווות [: משלומכם יפים ויפוווות? כל כךך מתגעגעעעעעת 😢
קבלו פרק עם נשיקה.!
וטלוש בובי שללילי, רועי דמייני אותו איך שאת אוהבת.
מוקדש לקאריני! וסילחי לי ילדה יפה אבל לקחתי מהקטעע שלך כמה דבריםם .. זה רק מוכיח כמה זה נכנס לי ללב. מקווה שתאהבי (: לאביו בייבי
מהפרק הקודם
"מאיה" נשמע קריאה
"ג'וב" חייכתי כשהבטתי מעלה מסוככת על עיניי מפני השמש.
"אני גאה בך, היית מדהימה היום" אמר "אבל שמעתי שאת פוחדת מסוסים" הוסיף
"כבר לא" חייכתי ושלחתי מבט אל רועי.
"אה-הא.." הינהן ג'וב בנימה מלאה בספק, "יופי אני שמח שהכל נפטר, אז מוכנה?" שאל מוחא כף אל כף ומשפשף אותן.
"בטח" עניתי וקמתי יחד עם רועי מהחול החם.
"יופי-יופי" אמר ג'וב והסתובב כדי לדבר עם שירה.
"מוכן?" שאלתי
"מוכנה?" שאל רועי
המשך
"האאאאא" נאנחתי צונחת על החול
"היה כיף הא?" שאל רועי שהתיישב על ידי,
"בטירוף" אמרתי מביטה לשמיים ופורשת את שתי ידי לצדדים.
"שמח" אמר רועי ונשכב לידי על החול.
צחקתי, גם הוא צחק.
"מה קרה?" שאל מצחקק
"אתה מצחיק" אמרתי וסובבתי ראשי כדי להביט בו וחייכתי.
"מאושר שאת צוחקת" אמר מחייך גם הוא.
"תגיד.." אמרתי, החיוך נעלם ומבטי שב להביט בשמיים הצרפתיים,
"איך אתה יודע להתנהג ככה עם בנות?" שאלתי
"לא מבין מה זה ככה" אמר
"ככה.. להצחיק אותן, לגעת בהן במקומות הנכונים... להיות כל כך שרמנטי ורומנטי"
"בית-ספר" ענה רועי את התשובה שחוזרת על עצמה.
"כן, אבל עדיין... הייתה לך מישהי?" שאלתי ושבתי להביט בו.
"כן" אמר וכעת מבטו שלו עבר להביט בשמיים הצרפתיים.
"ו.. זאת הייתה אהבה אמיתית?" שאלתי באיטיות מביטה בפרופיל שלו
"לא היה לנו הרבה זמן להיות ביחד, ככה שאני לא יודע לענות לך. אבל כן, אהבתי אותה מאוד" אמר
"למה לא היה לכם הרבה זמן ביחד?" שאלתי לא מבינה
"היא הייתה חולת סרטן" אמר
"הייתה... אז היא הבריאה?" שאלתי
אבל רועי שתק
"מצטערת" אמרתי ואחזתי בידו. "סליחה" אמרתי וגוש כאב הצטבר לי בגרון. לא חשבתי על האפשרות הזו.
"את לא צריכה" אמר בשקט ופניו חזרו להביט בשלי.
"עדיין, סליחה..." לחשתי ורועי חייך חיוך קטן ומסכן.
"אני אוהבת אותך" אמרתי לו "אתה מהמם"
אבל שוב רועי שתק את אותה שתיקה.
"גם את מהממת" אמר לפתע בלחש "תרגישי" אמר בשקט והוביל את ידי אל ליבו
ידי עטפה את בית החזה החשוף שלו, הרגשתי את דפיקות ליבו דופקות בקצב שונה משלי.
"מרגישה?" שאל
"כן" עניתי
"זה כשאני פוגש אדם מיוחד" הסביר ואני חייכתי.
"טוב לי כשאני לידך" אמר,
אבל כעת הגיע תורי לשתוק.
"אני עדיין לא מבינה" אמרתי,
"מה?" שאל
"אתה רואה יום-יום דוגמניות מדהימות אבל אף אחת לא מוצאת חן בעיניך, לעומת זאת חולת סרטן לקחה את ליבך. איך?" שאלתי
"כי היא ידעה לחיות" הסביר
"איפה פגשת אותה?" שאלתי לאחר זמן מה של שתיקה בינינו.
"מסיבה" אמר וחזר להביט בשמיים כשחיוך קטן נפרש על פניו.
חייכתי גם אני וחיכיתי שיספר.
"הלכתי עם חברים וידידות מהבית-ספר, אבל לא היה מעניין, מלכתחילה לא רציתי ללכת לשם. ידעתי שזו תהיה מסיבה ככל המסיבות שהייתי בהן והייתי בתקופה מדכאת."
"אז להפך, מסיבה הייתה עוזרת לך" אמרתי
"הבנתי את זה רק לאחר המסיבה" אמר וחייך אליי חיוך מהסס
"ישבתי בבר ושתיתי עם ידידה, עד שהסתובבתי כדי להביט ברחבה כי היה שיר סלואו. אני זוכר הכל בדיוק, כאילו היה אתמול" אמר וחיוכו התעצם. "האורות התעמעמו והיו כחולים סגולים ולבנים ובאמצע הרחבה בין כל הזוגות רקדה נערה," הוא חייך באושר, כך גם אני חייכתי.
"לנערה הזו היה שיער ארוך חום וגולש שנע בקלילות בכל תנועה שלה. תנועותייה היו קסומות. מיד שראיתי אותה השתתקתי ורק התעמקתי באותה אחת. היא רקדה כאילו אין מחר, וזה כל-כך נכון.
לא השיער ולא העיניים או הגוף שלה אלה שהטריפו אותי אלייה, אלא עצם זה שזה היה שיר סלואו וזהו שיר המיועד לזוגות...היא, רקדה לבד בין כולם.
ו..נמשכתי אלייה, זה היה חלום" אמר, "בלי ששמתי לב רקדנו ביחד לאותו השיר שהתנגן.
כלל לא נגענו אחד בשני, עד שבאחד הסיבובים שקיפצה באושר שיערה נגע בי, הוא היה כל כך רך, כל כך נעים... היא אפילו לחשה לי שהיא רצתה שאני אבוא, שאני היחיד שעניין אותה באותו לילה במסיבה -
ואני נשבע לך... הרגשתי שאני חי פנטזיה. הערצתי אותה כמו שלא הערצתי אף אדם בחיי. העולם נעלם ויחד איתו הזמן... הרגשתי שזה רק אני והיא, שאני חי ונושם רק בשבילה ורק בזכותה.
אז אם שאלת אם זו הייתה אהבה אמיתית, באותו הרגע אני בטוח שהרגשתי את התשובה כן.
באמת אין דרך לתאר מה הרגשתי אז כשרקדתי איתה, כל כך קשה למצוא לזה מילים כשזה בכלל לא שווה אותן."
"ומה קרה אז?" שאלתי מוקסמת
"כשהתעייפנו הלכנו ודיברנו באחת הפינות.. אז היא סיפרה לי על הסרטן שלה, ושהיא גילתה את זה ביום שלפני המסיבה, זה גרם לי אפילו להעריץ אותה יותר. החלפנו טלפונים.. דיברנו נפגשנו.. לא היה יום שלא חשבתי עלייה.
אחרי שבוע וחצי עם שיחות כל-כך עמוקות איתה, שהן בעצם הביאו אותי למה שאני... והן שינו אותי כל כך ואת דרך החיים שלי עד שלא היית מכירה אותי" אמר בחיוך ובמהירות ולפתע פסק, "היא נפטרה"
"שבוע וחצי?" שאלתי בלחש
רועי רק הינהן.
"ומה קרה לך אחר כך?" שאלתי
"התחלתי לחיות באמת" ענה בחיוך קטן והביט בי.
"אני גם מעריצה אותך" אמרתי בפתאומיות והתקרבלתי אצלו כשגופו נוגע בגופי על החול.
ידיו טיילו על כתפיי שיערי וגבי בעדינות מדגדגת, ושמעתי את נשימותיו שנתנו לי ביטחון כמו אצל שחר.
"מאיה בוגדת בשחר?! חחחחחחח טחונים!" קרא קול בקרירות.
התנתקתי מגופו של רועי והבטתי מעלה, זה היה אוהד.
"מציק" קראתי אליו
"מציקה אחותך!" צחק עליי אוהד וברח
שתקתי, לשאול את רועי מה הקטע של אוהד לא היה במקום ורק חזרתי להתקרבל אצלו בנעימות.
על כמה שאומרים שאחת מן הסיבות שהבנות בוחרות את הבנים המבוגרים מהן בכמה שנים אני רואה כמה בוגר רועי ביחס לבנים בגילינו. הרי אני והוא באותו הגיל והוא אפילו בוגר יותר משחר.
"בת כמה היא הייתה כשהכרת אותה?" שאלתי אותו בפתאומיות.
"בת 17" אמר
הכי לא צפוי. עוד עובדה לבגרותו של רועי, בנות מבוגרות ממנו בוחרות לבלות איתו את סוף חייהן ; מדהים.
"אללה חבר'ה, קומו מתקפלים" אמרה שירה מעלינו
"לאן?" שאלתי בשקט מתרוממת.
"להלתבש, אז אולפן, אז מטוס ואז אפריקה" אמרה בחיוך
"מה אולפן? עוד צילומים?" שאלתי
"כן... למה? סובלת?" שאלה
"בכלל לא" חייכתי "לפחות יהיו מקלחות, נכון?" שאלתי
"בטח" ענתה שירה והתקדמה יחד עם ג'וב מני ומור.
"בא?" שאלתי את רועי והושטתי לו יד.
קמנו והלכנו בעקבות כולם למשטח הקרוואנים.
אוווווווווווווווווווהבת (:
אני שמחה שאהבת מה שכתבתי =]]
😁
פרק מדהים...
איזה חמוד 😊
נראה לי הם יהיו בסוף ביחד..אעאע.
המשך 😊
איזה מפנקקקק
אני רוצה עוד פרק טעים ויאמי כזה...........
ממממממממממממממממממממ
מדהים!!!
המשך!!!
3> מישל
המשךךךך
זההה מדהייםם בטירוףףף=]]]
יאאאאאאאאאאאא הרועי הזה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחח אני רוצה אותו לעצמיייי
חח ואני מתארת אותו בתור חצי תמני חצי מרוקאי עם אף סולד קטן כזה עיניים חומות גדולות.. שפתיים כאלה בשרניות משורטטות חח חיוך כמו של האלה מהקולגייט טוטאל חחח עגילים אפשר בשפה באף חח בגבה קיצר נסחפתיי
מחכה להמשךך אוהבת המוןן
טלוש