יאאאאאאאאאאאא איזה כייףףףףףףףףףףףף
איזה פרק יפהההההההההההההה
חחח והיא לא בוגדת בשחר מבחינתיי זה לא נקרא בגידההה
חחח אני רוצה המשךךך
ותמרוש>>> אני אוהבת אותך!
טלוש
יאיאיא מושלם עודדד פרק..=]
בתיי מדהים תמשיכייי דחוףףףףףףףףףף ;!@~!@1;
אייי איזה שלמותתתתתתתתת
אבל אני מתגעגעת לשחרר😢
תמשיכיי מאמיי
מוואההההההה
מעלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך המשך דחוףףףףףףףףףףףף
איזה שלמותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אהבתי מאוד מאוד מאודדדדדדדדדדד
תמשיכי מידידידי
זה פשוט מעלףףףףףףףףףף
איי תמר את פשוט כישרון מהלךךךך!!
מור'צי 😊
המשך דחוף מאמי ממש אבל מ=מ=ש אהבתי=]]]
פרק שתמר ביקשה ממני לפרסם אז קבלו (באהבה עצומה) :
מוקדש לגלוש האנונימית שלילילי (: 😉
מהפרק הקודם
"מה? מאיפה לך?" שאלתי מסתובבת אליו
"ג'וב" ענה במשיכת כפתיים
"מה? באמת?" שאלתי מופתעת
"לא.." ענה והלך משם תופס לקשת בישבנה
"ילדותי..." לחשה אליי שירה בתנועות שפתיים מודגשות
"כה..." הסכמתי איתה ושתי ידיים תפסו בי מאחור
המשך
"איך בילית?" נשמע קול
"רועי" ציחקקתי כשידיי על ידיו והסתובבתי כדי לראותו. "מהנה..אצלך?" שאלתי
"מצוין" אמר "עכשיו מצטלמים על סוסים, אוהבת?"
"פוחדת" עניתי
רועי צחק
"גם אני פעם פחדתי" אמר ואחז בידי "בואי" גרר אותי יחד איתו בריצה לכיוון הסוסים
"נוו.. חחחח רועי!" ציחקקתי אחריו נאבקת בחול כדי לעמוד בקצב שלו.
"בואי" המשיך ואחז בידי גורר אותי אחריו , בדיוק כמו בלילה הקודם. אחר הנשף.
"אני באה, למה אתה ממהר?" שאלתי מצחקקת והגענו אל הסוסים.
"את אוהבת אותי?" שאל
"מה?" שאלתי בחיוך מבולבלת
"את אוהבת אותי?" שאל שוב,
"כן, בטח שאני אוהבת אותך" אמרתי לו כמובן מאליו
"יופי, אז... תכירי" אמר מתנשף וטפח על גבו של אחד הסוסים "מאיה" הכריז וליטף את הסוסה החומה
"מאיה?" שאלתי בהרמת גבות
"מאיה" אישר וליטף את לחייה של הסוסה "והיא כוכבת" הוסיף.
"וזה..." אמר ועבר אל צידה השני של מאיה כדי להגיע אל הסוס השני, "רועי.." אמר
"רועי.. זה שאני אוהבת?" שאלתי
"רועי זאת שאת אוהבת" חייך "דומים?" שאל והצמיד את לחיו ללחי של הסוס העונה (כנראה) לשם רועי.
"קצת.." עניתי והדגמתי לו עם ידי, קירבתי אצבע לאצבע עד כדי מרווח קטן ביניהן.
"ההבדל בינינו..." התחיל רועי משפט "הוא שרועי הזה עושה דיאטה ואוכל כל היום קש, ורועי הזה" אמר והצביע על עצמו "לא".
צחקתי.
"ולעומת זאת..." אמר והצביע על הסוסה שעונה (כנראה) לשם מאיה, "זאת טוחנת כל היום, ומאיה הזאת" אמר והצביע עליי "לא אוכלת כלום"
"לא נכון..." אמרתי ביובש
"נכון מאוד.. נכון מאוד מאוד" אמר "אבל נכון שזה לא נורא?"
"חחחח מה לא נורא?" שאלתי מצחקקת
"נכון שזה לא נורא?"
"נכון לא נורא" נכנעתי לו
"אז, אם זה לא נורא את מוכנה לשחק בשיער שלך?" שאל
"מה?" שאלתי לא מבינה
"תשחקי בשיער שלך" חזר שוב
הושטתי את ידי כדי לגעת בשיערי,
"לא שלך... של מאיה!" צחק
צחקתי גם...
"ללטף לסוסה את הפוני?" שאלתי
"ללטף למאיה את הפוני" תיקן אותי רועי וליטף לה את הפוני, "נעים לך?" שאל והסתכל על הסוסה.
"אני לא מרגישה כלום" אמרתי בסתימות
"לא את, מאיה..." אמר רועי והסוסה הינהנה בצורה מסויימת
רועי הביט בי בהתלהבות וצחקתי.
"נו?" שאל "תלטפי אותה או שבנתיים שנינו נתייבש פה, אני ומאיה?"
הושטתי את ידי באיטיות לכיוון ראשה של הסוסה, היא זזה ונעה ואז לאחר רגעים מספר של היסוסים ידי נגעה בה.
צחקתי, "נעים לך מאיה?" שאלתי והסוסה הזיזה בשנית את ראשה
"היא באמת יודעת מה מדברים אלייה?" שאלתי בהתפעלות
"בטח" ענה רועי והביט בי מוקסם "עכשיו תחבקי את רועי?" שאל
"אותך או את הסוס?" שאלתי עדיין מלטפת את הסוסה מאיה.
"לי לא משנה.. אבל אם תחבקי אותי רועי יקנא ואם תחבקי את רועי אני אקנא" אמר
"אז בוא נחבק אותו שנינו כשאנחנו מחובקים" אמרתי ושלחתי את ידי אליו
"אהבתי" אמר רועי וחיבק אותי גם ושנינו עשינו את דרכינו אל רועי השני.
"אוווו" אמרתי מלטפת את רועי, פניי על לחי אחת של רועי ופניו של רועי על לחיו השני של רועי (התבלבלתם? גם אני)
כך שכשפקחתי את עיניי עיניו של רועי האדם היו אל מול שלי.
צחקתי, גם הוא צחק.
"נהנים?" שאל מור מאחורינו
"מור!" צהלתי "תראה" התלהבתי מהמגע של עם הסוסים
"מה?" שאל כלא מבין "מה לראות?"
"מור? מצלמים" נשמעה קריאה
הצטערתי שצריך להצטלם ולא להמשיך לצחוק עם רועי והסוסים.
"בואו, קוראים לנו" אמר מור והתקדם אל עמדת הצילומים הבאה
"תודה" לחשתי אל רועי
"על?" שאל
"על שהכרת לי את רועי ומאיה"
שאר הצילומים שלי היו עם רועי, קשת ואוהד ועם הצוות הישראלי והמוכר.
קשת נשארה מרוחקת ואוהד נשאר ילד קטן. רק רועי התקרב יותר ויותר אליי והדביק אותי בצחוק שלו.
"אתה מקסים" שפתיי לחשו לו באחת הפעמים כשפניי היו אל מול שלו כשהרים אותי באוויר, אבל רועי רק שתק.
כל-כך סיקרן אותי לדעת מה עומד מאחורי השתיקה שלו, מה הוא חושב כשאני אומרת לו על שהוא מקסים.
"כלום" ענה רועי
"ואת?" שאלה שירה
"קולה" עניתי
"כבר באה" אמרה לאחר שרשמה את מה שרצינו לשתות.
"מאיה" נשמע קריאה
"ג'וב" חייכתי כשהבטתי מעלה מסוככת על עיניי מפני השמש.
"אני גאה בך, היית מדהימה היום" אמר "אבל שמעתי שאת פוחדת מסוסים" הוסיף
"כבר לא" חייכתי ושלחתי מבט אל רועי.
"אה-הא.." הינהן ג'וב בנימה מלאה בספק, "יופי אני שמח שהכל נפטר, אז מוכנה?" שאל מוחא כף אל כף ומשפשף אותן.
"בטח" עניתי וקמתי יחד עם רועי מהחול החם.
"יופי-יופי" אמר ג'וב והסתובב כדי לדבר עם שירה.
"מוכן?" שאלתי
"מוכנה?" שאל רועי
אוווווווווווווהבת (:
ייאאאא...
הכישרון הזה שלךך מדהים אותי כל פעם מחחדדדששש!!!
איך יפפהה..
""אוווו" אמרתי מלטפת את רועי, פניי על לחי אחת של רועי ופניו של רועי על לחיו השני של רועי (התבלבלתם? גם אני)" חחחחחחחחחחחחח..הרגגתת אותתייי!!
איזו שייקקייסססייתת לא נוררמאאאללייתת,אלוההייםם!!!!
;]
אוהבב...