QUOTE (שמן-של-שמנה @ 18/01/2006) איו יו יואי...
באמת מעניין מה שחר יגיד על זה...
פרק מעולה 😁
המשךךך..
אווווווווווהב אותך.
רגע זה שחר??
דווקא באמת מעניין אותי לדעת אם זה אמיתי או שאת הקטע הזה היא המציאה מהראש
מדהיםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!
שאלתייי אותה והיא אמרה שזה מהראששש
ושמן-של-שמנההה אתה לא שחרררר נכוןן??
חוחויי..
תממרר..איזה הממששך שווססיי!!!!!!!
בטירוףף שלננוו!!!!!
כ"כ יפהה..את כ"כ מוכשררתת שזה מבאס כברר!! חח..
וליאת,אופק קיםם...חח..
מהמם תמשיי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
שמן של שמנה זה לא שחר .. 😊
שחר זה שחר באנגלית .. 😊[זה הכינוי]
המשך מדהים . .איזה חמוד מור 😊
תמרייייייייייייי
זה מושלםםםםםםםםםםםםםם
סופ סופניייייייייי
אין זה מקסיםםםםםםםםםם
מעלףףףףףףףףף
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכיי אני במתחחחחחחחחחחחח
מהרושששששש
מור'צי 😊
מהמםם
מצציק לי שהיא עושה תדברים האלהה אוף איתה
אהבתי תפרקקק..
אבלל אבלל..היא בגדה בשחר 😮
חח...אני סומכת עליךךך!!
אוהבתתתת עד אין סוףףף תסיפור ו-אותך!!
מוווווווווואהההה...
יאאאאאאאאאאא מוקדש לי??? איזה כייףףףףףףףף חחחח :S
פרק הכי הכי מושלםםם חעחעחע
אבל אני לא מבינה אותה... איך היא יכולה לתאר בכולם את שחר? נראה לי הסוכריות של קשת עדיין משפיעות עלייה חחחח
ומה עם שחר?
וגמני חשבתי היא שמה כבר איזה שבוע חחל
קיצור מחכה להמשךךך
אוהבתת טלוש
יוו דיי..
אני רוצה שהיא תחזור כבר לשחר😢
ותמר?
את?
כותבת כ"כ מדהים, כל פרק אני מרותקת למסך..
המשך מוקדש לנופרי הבובי שלי ((:
מהפרק הקודם
ידיו ליטפו את גבי בהרגשה נעימה, ממש כמו הילד בעל נעלי האולסטאר ושפתיו היו רכות ועדינות, ממש כמו של אותו ילד שאהבתי בארץ.
לפתע המציאות חדרה אל אותו חלום שבו הייתה הרגשה קסומה שאני ושחר ביחד, וקלטתי מה אני עושה.
בכל אחד אני מדמיינת את שחר, אני מתמכרת לכל אחד באותו התמכרות שבה אני שייכת לשחר.
פקחתי את עיניי במהירות והתרחקתי מאנטיון אל תוך הגלים המוקצפים
המשך
הבטתי באנטיון, הוא היה נראה מבוהל ממש כמוני.
מור בא אליי בריצה, "מה קרה?" שאל בלחש
הרגשתי טוב! רציתי לומר בצעקה אבל המילים לא יצאו.
"מאיה?" שאל מור שוב נוגע בפניי
"אל תיגע בי" לחשתי לו מתחמקת מהמגע
"מה קרה? אני לא מבין" אמר וראיתי את צלו של ג'וב קרב אל מור
"מאיה?" שאל ג'וב משהגיע "אתם לא חייבים להתנשק, אין צורך... אנחנו לא מכריחים אותך" הוסיף והעביר את כף ידו על שיערי
"אל תיגע בי!" צעקתי מתרוממת מהקרקע.
מהרגשה קסומה שאנטיון העניק לי עברתי להרגיש מאויימת ומפוחדת
למה אני מרגישה טוב כשאני מתנשקת איתו? הוא לא שחר, אני לא אוהבת אותו.
אז למה רציתי עוד?
"תקשיבי מאיה, המון דוגמניות מתנשקות עם אחרים במקצועיות, לא מאהבה למרות שיש להן בבית חבר" אמר ג'וב כאילו ידע מה עובר לי בראש באותו הרגע.
"היא עדיין קטנה" שמעתי את מור לוחש לו
אני לא קטנה..אני בת 16..
היום.
"אני לא קטנה!" צעקתי
"את מתנהגת כמו ילדה קטנה" אמר ג'וב בנימה אבהית.
אני אוהבת את ג'וב, למה עכשיו אני מרגישה כלפיו שנאה?
אני באמת ילדה קטנה, יום אחד אני לא בבית ואני כבר אוכלת סרטים.
שמעתי את זולו מדבר בלחש עם כמה מאנשי הצוות ומחבק אליו את אנטיון.
גם אני רוצה כזה חיבוק, חיבוק של שחר.
ג'וב חתך את האוויר בשתי ידיו כמזמין אותי לחיבוק,
"סליחה" לחשתי .
יחד עם הרצון לחיבוק היה לי גם רצון לרוץ ולברוח משם -
אבל אז באמת הייתי נחשבת כילדה קטנה,אבל אני דוגמנית, אני אמורה להתנהג בהתאם.
"סליחה, אני מצטערת" חזרתי שוב וג'וב אימץ אותי בשתי זרועותיו
חום גופו החזיר לי את ההרגשה הקסומה ובמקום אותה הרגשה מבולבלת וכואבת חזר לפניי החיוך שהיה עד לפני כמה דקות בצילומים.
"אני לא אהיה יותר ילדה קטנה, אני מבטיחה" אמרתי לו חוקקת בזיכרון את הריח של בגדיו.
הבטחתי לעצמי לא להיות יותר ילדה קטנה, ולא להינות משום נשיקה עם אף דוגמן.
"את לא ילדה קטנה..." לחש לי ג'וב "אבל הנשיקה היא באמת חשובה לנו לצילומים" לחש לי יותר בשקט.
"אני לא יודעת מה עבר עליי, אבל אני מוכנה לעוד ניסיון" אמרתי
"ככה אני אוהב אותך" אמר באיטיות וליטף את שיערי.
שוב אהבתי אותו, כעת לא הייתה שום שנאה כלפיו.
זולו צעק משהו לא מובן בצרפתית לג'וב -
"סי!" צעק בחזרה ג'וב אל זולו צעקה שאני שמעתי כפול ממה שהאחרים שמעו אותה כיוון שאוזניי היו סמוכות לבית החזה שלו.
ציחקקתי באילוץ והתרחקתי ממנו כשהחיוך נעלם
"איימ סורי" אמרתי לאנטיון באנגלית, השפה ששיתפה אותנו.
"יו אר נוט ניד טו" אמר בחיוך וחיבק אותי גם הוא.
שוב הרגשתי שייכת, הרגשתי אוהבת ולא בוגדת.
"קדימה" אילץ אותנו ג'וב במחיאת כף וחזר למקום בו ישב.
"אם את מרגישה שמשהו לא נכון פשוט תפסיקי" לחש לי מור "טוב?" שאל
"טוב" אמרתי בחיוך נשענת על אנטיון כשהפעם הצטרפו גם שני הדוגמנים האחרים.
"מאיה אני צריך שתשכבי על שלושתם, הם ככה, כן.. ואת עליהם, יופי.. עכשיו תביטי אל אנטיון, יופי.. כן, מצוין!"
"קליק קליק" נשמע צילום המצלמה ומור המשיך בהנחיות הלא פוסקות שלו כשזולו מנחה גם כן במקביל.
"יופי... מצוין! סיימנו" הכריז מור.
"קדימה מאיה, בואי..." אמר ג'וב ואסף אותי אליו, נפרדתי מכל הצרפתים החביבים
וג'וב ואני פסענו חזרה אל משטח הקרוואנים.
"אני מצטערת על מה שקרה מקודם" אמרתי לו בדרך
"את לא צריכה להצטער, זה נורמלי. את צרכיה להתרגל" הסביר
"עדיין, אני מרגישה שאיכשהו איכזבתי, ואני מצטערת"
"בכלל לא!" ציחקק ברצינות ג'וב "לא איכזבת! בשום פנים ואופן, להפך... אני גאה בך!" אמר
ואימץ אותי אליו חזק יותר, חייכתי.
"בעוד עשר דקות מאיה, אני מחכה לך פה" צעק אליי ג'וב כשהייתי בדרך לקרוואן שלי
עליתי במדרגות הכסף ופתחתי את הדלת הלבנה. מולי היה כיסא ובו נער ועליו נערה יושבת כשפניו מול שלה.
"סליחה" אמרתי סוגרת בשקט את הדלת
"היי" אמרה קשת שלא טרחה לזוז מאוהד שישב על הכיסא תחתייה ורק הזיזה את ראשה כדי להביט בי.
"איפה היית?" שאלה
"צילומים" עניתי
"לעע.. אבל איפה? ג'וב היה איתך?" שאלה
"איזה כוסית את מאיה...ומה אכפת לך אם היא הייתה עם ג'וב?!" שאל אוהד בקול מתנשא
"אכפת לי! אל תתערב!.. נו? מאיה?"
"כן" עניתי בשקט " הייתי קצת יותר רחוק... עם צוות צרפתי" הוספתי
"הא" ענתה קשת בחולמניות וחזרה לשרבב לשונות ביחד עם אוהד שהתלהב ממנה.
"איפה אתם הייתם?" שאלתי
"פה... אמממ.. הממ.. מ.. ממול" ענתה קשת שכלל לא טרחה להתנתק מאוהד.
החלטתי לא להפריע ונכנסתי לחדר השני ללבוש את מה שלבוש על קולב מספר שתיים.
פשטתי את בגד הים האדום ולבשתי בגד ים שלם מעוצב עם מחשופים משני צידי הגוף.
"איפה טליה וענת?" שאלתי יוצאת
"על.. המממ.. החוף" ענתה קשת
"ביי" אמרתי ויצאתי מהקרוואן שמלא באנרגיות הורמנליות.
הילכתי שוב על ריצפת הכביש הרותחת עד שהגעתי אל החוף.
תחילה לא מצאתי איש מהצוות שלי
"נסיכה!" נשמעה צעקה מאחוריי
"מני" חייכתי ודילגתי לכיוונו
"את מהממת! מי צריך ים כשיש אותך בתמונה" אמר
"תודה" אמרתי ונשקתי לו נשיקה בלחי.
"עכשיו אני מצלם אותך" אמר והדגיש את ה-אני.
"יאי" קראתי באילוץ, "אתה יודע איפה טליה וענת?... או שירה?" שאלתי
"שם" אמר והצביע על עץ דקל קרוב
"אז כבר באה" אמרתי וצעדתי לכיוון שבו מני הצביע.
"שירה, אני צריכה להתאר או להסתרק שונה?" שאלתי מתקרבת אלייה
"היי!" אמרה שירה באושר
"היה לך כיף?" שאלה
"כן.." חרקתי ושיחקתי בחול עם כפות רגליי "אז אני צריכה?" הזכרתי לה את השאלה שלי
"לא, את נראת מקסים ככה" אמרה
"נו.. רגע, ספרי!" הוסיפה
"מה לספר?" שאלתי
"צרפתים.. את יודעת.. עיניינים"
"אין עיניינים... הם רק דוגמנים" אמרתי מבולבלת "למה את שואלת?" הוספתי
"לא יודעת" אמרה בחיוך "אף פעם לא הייתי בצרפת ואף פעם לא הייתי עם צרפתי, אבל שמעתי שהם נשקנים טובים... ואת היית אמורה להתנשק עם מישהו, לא?" שאלה והציצה שוב בניירת שלה
"כן..." אמרתי בלחש
"ו..?" שאלה
"ו..?" שאלתי כלא מבינה לשאלתה
"איך היה?"
"לא מיוחד" שיקרתי
"לא נכון, שקרנית!" שמעתי את אוהד מאחוריי
"מה? מאיפה לך?" שאלתי מסתובבת אליו
"ג'וב" ענה במשיכת כפתיים
"מה? באמת?" שאלתי מופתעת
"לא.." ענה והלך משם תופס לקשת בישבנה
"ילדותי..." לחשה אליי שירה בתנועות שפתיים מודגשות
"כה..." הסכמתי איתה ושתי ידיים תפסו בי מאחור
זהה^^^^^^^^^^^^^ מתממררר..
חח..תממרר.. איזה פרקקק מושללמיי!!
=]]]]