גם אותי סיננו... סתומרת שכל הודעה שלך... מישהו בודק אותה לפני שהיא מתפרסמת לכן זה לוווקח זמן =]]
יאאאאאאאו פרק יפההה >> אהבתי רצחחחח...!! 😊
איזה יפהה את כותבתתתתת...!!
מתגעגעת לשחררר כבר חיחיחי.. 😁
וההקדשהה...יש פה עוד נופרר שאנלא מודעת על קיומה?! חחח..
ייאלההה...המשכושששש...=]]]]]]]
חחחחחח נופר אחותי התאוומה אאיזה בובה את אחחחחחחח ((:
ובטח שזה לך אהובה. 😉
מטורפת עלך.
QUOTE שלווווווווום
אני חדש פה.
קראתי את הסיפור שלך מההתחלה!!!
והוא פשוט מעולה!!
הכי טוב בפורום.
😁
המשך המשך!!
מאוהב בך עד אין סוף.
😍
חחחחחחחח יאאא אופק אהוווב שלללי ((: ברוך הבא יפה שלי התגעגעתתתי :]
משוגע אתה איך לקרוא הכל :/ אמאא
אוהבתותך יפיופי שלי!~ 😁
מושששששששללםםםםם !~@~!@
מהמםם הכככככככככככככככככככככככככככככל~!@
נמנו מה לעשותת זאת תמרררררוווליייייי עשתה אז ברור שזה יהיה מושלםםםם ~!@
תתמרררילההה אתת הדבר הכי ככככככככככככככככככככככישרוני שיש 1!!~@
מתי המשך !??
למה בודקים כל הודעה שלךךך?
אני וידיד עשינו כמה בעיות בפורום מה שבראש, הקפצנו נושאים מלפניי שנתיים אז הביאו לנו אזהרות ושמו אותנו על סינון.
איזה שלמותתתתתתתתתתתתת
דיי תמרייי
זנ מדהיםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי את התאורייםםם
כישרוןן מלידהההההההההה!!
המשך מידידידידיד
אבל מיייייידדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
מור'צי 😊
גרר איזה מנהלים מעצבנים..
Mercie
על הפרק המדהים הזה...
המשך בובההה
את כותבת מאוד מוכשרת!!!!!
מואהה
3> מישל
אנשיםם תקשיבווו השעו את מורלס לשלשוה חודשיםםם..
היאא מחוברת וראוה אותכם אבל אסוור לה להגיב.. זה כאילו מבחןן בשבילההה...
אז את הפרקים שלה לפעמים אני לפעמים neni לפעמים בנשי ולפעמים אושרי נפרסםםם
אז רק שתדעוווו תמר פהה =]] והיא ממשיכה לכתוב לכם פעם ביום לכל היותתררר
היא מוסרת שהיא מטוווווווורפת על כולםםם =]
יאאאאאאאא למה ????????????
ועוד ל3 חודשיםםםםםםםםםםםםם!!
דיי מרגיזז
אבל העיקר שתחזור ושהיו פראקים חעחעחע
מור'צי 😊