יא מאמי איזה פרק יפהה התגעגעתייי
מחכה להמשךך
אוהבתת
טלוש
סוף סוף פרקק..חיחיייי..(הבאתי לך מוזה לכתוב? 🙄 )
אהבתי מאודד..מקווה שתמשיכי שובב..רגיל..לא כמו עכשיו..
אבל אם לא..נבין אותך..לא נורא 😊
ו..מור..ככה קוראים לך לא?..חחח..תודה 😁
אחחחחחחחחח נני כמה אני אווווהבת אותך (((:
ואאת כולם [:
משוגעעעעעעעת עלכם.!
קווווווווווווווובבה אני אוהב אותך!
בדקתי אם זה עובד.
אהההההההההההההההההההההההההההה!!!!!
איזה כיףףףףףףףףףףףףףף
תודה תודה תודה תודה...
תמרוש מטורפת עלייך.... איזה פרק מפנק ויפהההה
המשך יפה יפה שלי!!! מואההההה
מוקדש לנופרי 😉
מהפרק הקודם
"מחרתיים את רואה אותו" רועי הזכיר כדי לעודד אותי
"כן.." אמרתי וחיבקתי את רועי
"מאיה?" נשמעה צעקה מרחוק, סובבתי את ראשי וראיתי דמות
"בואו" האיצה בנו הדמות
חייכתי אל רועי ויד ביד וברגליים יחפות פסענו בחזרה אל עץ הדקל ואל הצוות כשכל פסיעה משאירה חותם בחול החם.
המשך
כשחזרנו החוף העזוב שהשארנו ריק היה מפוצץ אנשים, קראוונים, סככות, מכוניות וציוד כבד של צילום.
"יוווו מה כל זה? כמה זמן היינו חסרים?" שאלתי
"תכירי את האופי של צרפת" אמר רועי בחיוך "אם את חושבת שבישראל עושים מזבוב פיל אז פה עושים משתי תמונות לקטלוג אופנה הפקה של סרט שובר קופות"
"בואו אתם מאחרים" אמרה שירה שקועה ברשימות שלפנייה
"לאן ללכת?" שאלנו שנינו
"מאיה, את לקרוואן 6 ורועי אתה לקרוואן 4" אמרה שירה עדיין שקועה ברשימות ובניירת.
התחלנו ללכת, "מהר!" האיצה בנו שירה, ציחקקנו והתחלנו לרוץ.
11 קרוואנים עמדו דומם בבלאגן וביניהם התרוצצו נערים, נערות ואנשי צוות עם אוזניות.
"6" הכריז רועי והצביע על קרוואן לבן ונקי.
"נתראה" ציחקקתי וקיפצתי במדרגות הכסופות אל תוך הקרוואן
"נתראה" שמעתי את רועי כשסגרתי את הדלת
"בואי מאיה את מאחרת" אמרה ענת שהייתה בעיצומים של תסרוקת לקשת.
בקרוואן היו קשת, ענת, טליה ואני. הקרוואן היה חצוי לשניים. בחלק הראשון היה שולחן ושני כיסאות, מקרר, שיש, רדיו ופרחים לבנים. בחלק השני הייתה מיטה ושני מתליי בגדים, אחד של קשת ואחד שלי.
"היי קשת" אמרתי בחיוך,
"היי" אמרה בשקט.
"מתי הביאו את כל הציוד הזה?" שאלתי
"20 דקות" אמרה טליה, "בואי, אני אאפר אותך" אמרה והתחילה להכין את ערכת האיפור שלה.
התיישבתי על הכיסא המרופד.
"איפה היית כל הזמן הזה?" שאלה טליה
"על החוף" עניתי
"עם רועי?" שאלה
"כן" עניתי
"יש ביניכם משהו?" שאלה מחייכת
שתקתי, מה יש בנינו?
"לא... רק ידידים טובים" עניתי לבסוף
ענת סיימה לעצב תסרוקת לקשת, "לכי להתלבש" אמרה לה וקשת נכנסה לחדר השני וסגרה את הדלת.
"מה קרה לה?" שאלתי בלחישה את טליה ואת ענת
"למי?" שאלו
"לקשת" אמרתי והדלקתי את הרדיו כדי שלא תשמע.
"מה קרה לה?" שאלו כלא מבינות
"היא שקטה, לא שמתן לב? מאז אותה התפרצות עם ג'וב?"
טליה פסקה מלצבוע לי את העין ונאנחה
"אל תיכנסי לזה" אמרה "זה סיפור..." ושלחה מבט לענת שישבה בחיבוק ידיים.
"פייב מינטס" דפק על הדלת גבר וקרא בקול, כך עשה לכל דלתות הקרוואנים.
"חמש דקות ל.. מה?" שאלתי
"לצילומים" ענתה טליה
"5 דקות קשת" צעקה ענת לדלת החומה
"שמעתי" צעקה קשת בחזרה ובדיוק לאחר דקה יצאה משם בבגד ים לבן.
"איזה יפה" אמרתי לה
"יאללה טליה אני צריכה עוד לסרק אותה" אמרה ענת מאיצה בה.
"זאו!" אמרה טליה וענת חטפה אותי לכיסא השני
"תיזהרי על האיפור ענת" גערה בה טליה בצחוק
"ממתי אני לא נזהרת?" שאלה והתחילה עם הפאן
"כל הפאן הזה לא הורס לי את השיער?" שאלתי
"אם יודעים איך לעשות, בוודאי שלא" אמרה מחייכת
"מה זאת אומרת?" שאלתי
"על שיער עדין כמו שלך יספיק חום 4 וחום 4 הוא מאוד נמוך יחסית, כלומר לא יהיה שום נזק כי אני יודעת להשתמש עם חום 4 על השיער שלך" בילבלה אותי ענת.
"אה" אמרתי מסוחררת
" טו מינטס" נשמעה אותה דפיקה והקול הגברי מבחוץ
"נו ענת..." האיצה בה טליה
"שתקי שתקי" אמרה
"נו אתן באות?" שמעתי קול מבחוץ דרך החלון
"כן, עוד דקה" אמרה קשת נשענת על משקוף החלון כדי לדבר עם אוהד.
"אללה יפיופה אני על החוף" אמר וקשת ניפנפה לו.
" עופי להתלבש" אמרה ענת כשסיימה עם הפאן וקרם העיצוב.
רצתי לחדר השני ופשטתי ממני במהירות את הבגדים
"1...1..1..." מילמלתי מחפשת את מתלה מספר 1.
התלבשתי במהירות בבגד ים בצבע אדום, קטן למדי... אבל התאים ויצאתי החוצה
"אין חלוק?" שאלתי בדאגה
"את על חוף הים מאיה" אמרו שלושתן יחד ויצאנו החוצה.
"יפווווות!" אמר מור שנתקל בנו בדיק כשיצאנו
"מאוד יפות" הוסיף "בואו" אמר ונתן לי יד היום אתן נהנות" אמר בחיוך
יצאנו משטח הקרוואנים והגענו אל החוף.
שני סוסים רצו במעגל מרחק מה מאיתנו כשאיש במרכז המעגל מריץ אותם.
"מה הסוסים?" שאלתי את טליה
"אתם מצטלמים איתם" אמרה
"אוי" אמרתי "אני פוחדת מסוסים" לחשתי לה.
טליה רק צחקה והצטרפה יחד עם ענת לשירה שהייתה עסוקה בלחלק הוראות.
"בואי מאיה בואי" אמר ג'וב בחיוך ופרש את שתי ידיו "בואי" אמר והפריד אותי מקשת.
"לאן?" שאלתי "מני הוא שם" אמרתי והצבעתי לכיוון ההפוך שהתקדמנו בו
"אני יודע "אמר ג'וב בחיוך
"את מצטלמת עם הגדולים" אמר
"מה זאת אומרת?" שאלתי
"כל החברה של ה-18 + " אמר בחיוך
"למה?" שאלתי
"כי את מתאימה להם והתאמנו חלק מהקולקציה שלך לשלהם"
"דווקא אני?" שאלתי
"את נראית הרבה יותר בוגרת מקשת, פיזית" הסביר "ואני רוצה שתכירי גם דוגמנים אחרים" הוסיף
הגענו אל רמפה חולית, מין צוק קטן, ומולו מצלמה כבדה ולוחות שמש.
"סאלו" אמר ג'וב לצלם ולצוות והחליף איתם כמה מילים, בין המילים הזכיר את השם מאיה.."מאיה" מילמלו במבטא צרפתי הצוות כשהקשיבו לג'וב ומדי פעם עיניהם טיילו לכיווני.
"בונז'ור" אמרתי כשג'וב הציג אותי לפניהם
"בונז'ור" ענו כולם בחיוך וחזרו לעבודתם
היו שם שלושה בחורים, מדהימים, ממש דוגמנים.
"אתה נשאר איתי פה?" שאלתי את ג'וב
"כן" ענה "אני רק מביא את מור, תסתדרי פה דקה בלעדיי" הוסיף והלך משם
ניצבתי בודדה משחקת בחול עם רגליי ומחכה שיגידו לי משהו
"מאיה?" נשמע לפתע קול במבטא, הרמתי את ראשי וראיתי גבר יפה.
"come on come on" אמר ועשה תנועה של 'בואי' עם ידו.
חייכתי בביישנות וצעדתי אליו
"I'm Zolo and this is Fredrik, Pierre and Chan Antoin"
הציג בפניי זולו את שלושת הדוגמנים בשמות המוזרים.
"סאלו" אמרתי בבישנות, ולחצתי לכל אחד את ידו בחיוך וציחקוק.
זולו הוסיף ואמר עוד כמה דברים בצרפתית לשלושת הבחורים והם נמרחו בשמן ע''י אחת המאפרות שם.
לאחר מכן זולו זימן עוד מאפרת ודיבר אלייה נפרדות בקשר אליי, ולאחר רגע המאפרת הוציאה מתיקה עוד בקבוק זהה לבקבוק של הבנים ומרחה אותי.
"מרסי" אמרתי כדי לשבור את הדממה.
המאפרת רק חייכה.
"מאיה" אמר בחיוך ג'וב "יפה יפה.." מילמל ומחא כף כפי שנהג לעשות כדי להתחיל במלאכה.
אוווווווהבת 😁
QUOTE (M666 @ 14/01/2006) תמרוש מטורפת עלייך.... איזה פרק מפנק ויפהההה
המשך יפה יפה שלי!!! מואההההה
פרק מדהיםםםםםםםםםםםם
אחחח שלמותתתתתת...
המשךך דחוףףףףףףףף@$
הי יפיופים (: זאאת תמר moraless
שחר וגל הפרק למעלה הוא חדש.
הייתי מסוננת לכן ההודעות שלי מגיעות באיחור, ובעקבות זה פתחתי חשבון חדש כיוון שהמנהלים לא יודעים מי מסנן אותי ורק חלק קטן מההודעות שלי מתקבלות.
אזזז.. קבלו את הפרק למעלה באהבה עצוווווווווווווווווווומה
ואל תתבלבלו. זאת אני ((:
אוווווווווהבת
Moraless
עם כישרון כמו שלךך אי אפשר להתבלבבלל!!!
חח...
איזה יפפהה!!
אני עצוב שפתחת עוד משתמשש... אני ואת מבינייםם!! חח
לא אופיירר!!!
לאבבבב...
אהה נכון..=] מדהיםםםםםם
מה זאת אומרת מסננייםם אותך?
שלווווווווום
אני חדש פה.
קראתי את הסיפור שלך מההתחלה!!!
והוא פשוט מעולה!!
הכי טוב בפורום.
😁
המשך המשך!!
מאוהב בך עד אין סוף.
😍