חחחחח...בנשי..
פירסמנו בערך באותה שניהה..
חחח 😉
בהצלחה בעבודה..אני בחיים לא אסיים אותה..
שיאיר ישרףף...
תממרר..אוהב אותך גםם!!!!
חחחח....
אני כ"כ מבין אותךך...
כשתתפני אז תכתבי...
מקווה שכמה שיותר מהרר וגם אם לא אני אסתפק בדברים אחרים...;]
חחח...
שפנפנת פלייבויי.. חעחע...=]
אממאאא איזה סיפור מהמם!!
קראת את הכללללל
לא חשבתי שאני מסוגלת לקרוא כל כך הרבה אבל נהניתי מכל רגע!! 😉
יש תמונה של מאיה?
תמממריי תמשיכייי דחוף זה מדהיםם @~!~!@ פשוט מושלם @
וואי מהמםםםם!
רציני מה נסגררר..קשת עם העבר שלה מאיה עם הסמים..רועי ג'וב בלאגן אחד שלםם!
המשכייייי
יש תמונה של מאיה בחתימה של שחר... =] חחחחחחחחחחח
אניווי תמר תמשיכי מיד!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!
מסכימה עם בנשי..
אל תמהרי...
לא דחוף לנו....
באמת שלא....
😕 😊 😊
3> מישל