חחחחח אני ראיתי מלא מלא פעמים את התמונה הזאת באינטרנט.. במלא פיקים..
זה אתה???... חחחח מפורסםםםם אתה!!!..
אתה נמצא במלא פיקים על השם "ילד מושלם.." חחחחחחחח..=]..
מדהיםםםםםםםם!!!...
המשךךךךךךךך 😊
כהההה גמאאני ראאאיתי אותו מללללא בפיקים ובבלוגים
ווא ווא אפשר לעעעשות עליוו כפתווור
'גמאני יודעת איך קוראים לו'
וקיפי קופיפה, ברור שזה הווואא. אני לא מבינה במה אתן מפקפקוווות בכלל
אני מכירה אותו! באמאמאאמ אמאאא שלי!
וואייייי מאיהה שלחי תשמי פעם אחת תמונה שלךךךךך
ותמממממממרושששששש תמשיכייי כבר בקשה אני מתחננת תמשיכי היוווווום ~!@
אוהבתותך מלאמלאלאלאלאלאללאלאלא !@@!!!!!
והשחר הזה יפיוף ברמות
Hאאללהה.. עבר הבלאגן עם שחרר..חח.. מה עשיתם ממנו?!
אני יותר טוובב..חח.. סתםם..
יאאללהה.. תמר,המששךך!!!
קופה שלי..
אני?!מפקפקת?!לעולם לא 😊
אוהבת אותך בובהההההההההההההההההההההההה=]]]]]]]]]]]]]]]
תמריי->מווושלם! המשך..
מאיה->כמו שאמרו פה..התוי פנים שלך י.פ.י.ם האיפור רק מוסיף..אם תוי הפנים לא היו יפים לא היית היום בשום סוכנות. ואת צודקת שהאאיפור רק מבגר..ככה זה תמיד אבל לך הוא מוסיף
רואים את זה!
שחר->במילה אחת>>מ.ה.מ.ם!!
מאיה&שחר->מ.ו.ש.ל.מ.י.ם! יפים שכמותכםם..
המשךך
QUOTE (~MoR~ @ 06/01/2006) תמריי->מווושלם! המשך..
מאיה->כמו שאמרו פה..התוי פנים שלך י.פ.י.ם האיפור רק מוסיף..אם תוי הפנים לא היו יפים לא היית היום בשום סוכנות. ואת צודקת שהאאיפור רק מבגר..ככה זה תמיד אבל לך הוא מוסיף
רואים את זה!
שחר->במילה אחת>>מ.ה.מ.ם!!
מאיה&שחר->מ.ו.ש.ל.מ.י.ם! יפים שכמותכםם..
המשךך
חחחח אהבתי ת'סיכום
מסכימהה איתך מילהה במילההה
🙄
QUOTE חחחח תודה בובה את מדהימה. ואני בספפפפפק שקוראים לו עידן מזרחי והוא מראשון..
כי כמו שאמרתי אני מכירה תבנאדם. אני יודעת איפה הוא גר.. ואני יודעעת תשם המלא שלוווו
אבבל וואאלה שלחי קישור כי אני סקרנית לראות את זה.
אוווווווווווווהבת
לא יודעת מה להגיד לך.. מכירה את אחות של עידן מזרחי.. והיא הראתה לי
חוצמיזה שאני ראיתי את הבנאדם במו עיניי..
וגם היה רשום בעיתון מקומי בראשון עליו.. + התמונה הזאת..
שדרך אגב היא כבר לפני שנתיים..
שוב.. לא יודעת מה להגיד לך.. אניח בדר"כ לא טועה..
אבל אם את אומרת.. אז סבבה..
ולא אין לי את הבוק.. מאז שרובטרו החליף אתר הוא הוריד את התמונות שלו..
שוב - סיפור מושלםםם..!!!!
תמשיכייי - לילוש =]
אין לי מושג על מה את מדברתת..
מאיה תתחבר אני אשאל אותה.. נעערף אולי התבלבלה למרות שאני מזהה תתמונה.!~
אניודעעת שזה הוא שם
ומוזרר.. כי בדיוק לפני שבוע.. הוא דיבר איתי ואמר שהוא עשה עגיל בשפה
אבל ואלה מאיה תתחבר אני אשאל.!
וכה.. גמאני בדקתי עכשיו תאתרים של רוברטו..
תכלללס. תודה בובה אני אבדוק
אוווווהבת
תמר, סיפור מושלם!!!!!!!!!
מאיה ושחר, אתם בערך, האנשים הכי יפים שאיי פעם ראיתי בחיי.........
גאד, איפה יש עוד בנים כאלה חמודים כמו בסיפור של תמר?. אני זקוקה לאחד כזה בטירוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי לכתוב, באמת, אל תפסיקי לעולם, את כותבת כל כך יפה, וכל פרק שלך כל מרגש.
מישהו אמר לי פעם, לא חשובה הכמות אלה האיכות, ואצלך גם אם הפרק הוא קצר, אין על האיכות שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואההה
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת
מישל
QUOTE (moraless @ 06/01/2006) אין לי מושג על מה את מדברתת..
מאיה תתחבר אני אשאל אותה.. נעערף אולי התבלבלה למרות שאני מזהה תתמונה.!~
אניודעעת שזה הוא שם
ומוזרר.. כי בדיוק לפני שבוע.. הוא דיבר איתי ואמר שהוא עשה עגיל בשפה
אבל ואלה מאיה תתחבר אני אשאל.!
וכה.. גמאני בדקתי עכשיו תאתרים של רוברטו..
תכלללס. תודה בובה אני אבדוק
אוווווהבת
אני ראיתי ת'תמונה הזאת לפני שנה...
והיה לה עגיל.. היא לא השתנתה..
קיצר.. זה לא יכול להיות הוא.. ולילד שבתמונה קוראים עידן לא?
חחחח טוב מה ננעלתם על שחר.... אם אומרים לכם שזה לא העידן הזה שאתם מדברות עליווו אז תאמינוווו יאלה רדו ממנוו
QUOTE אני ראיתי ת'תמונה הזאת לפני שנה...
והיה לה עגיל.. היא לא השתנתה..
קיצר.. זה לא יכול להיות הוא.. ולילד שבתמונה קוראים עידן לא?
חחח גל מאמי זה מה שאני אמרתי..
עידן מזרחי.. ואם לדייק יותר.. הוא בן 19 וחצי בערך עכשיו..
גר במערב ראשון..
ואני כאיתי לפני שנתיים בעיתון במקום..
תמר תבררי.. מה אני יגיד לך..