ירדד לי הלבב מזהה חחח
מממממקסייםם כמו תמידד
איי וונטט המשךך
אוהבתת'תך
מאייושש
QUOTE (_קטנה_ @ 05/01/2006) ומי שאממרמר עעלי כמה אני יפהפה וזה.. אתם תוועים חחח :]
האיפור עושעוה את כל העבודהדהד..
ככה אני נראאת גם יוותרתר מבוגרתרת.
מטורורורפתפת עליכםכם~~$%1
קטנה 😁 [/color]
סורי על הגסות....
מאיה סתמי תפה... אוקי?? אני מכירה הרבה בנות שהיו מתות להיות חצי ממך את יפייפיה אני מאמינה שאת יפיפה גם בלי איפור והעובדה היא שיש לך תווי פנים יפות כי אחרת אפילו איפור לא היה עוזר.... איפור צובע תפנים לא משנה אותם!!... ואם את כ"כ מכוערת איך היתקבלת לסוכנות דוגמנות....????
מאיה חמודה שלי! הייתי מתה שיהיה לי חצי מהיופי שיש לך אז ככה שאל תעיזי לדבר ככה.....!!!
ובקשר לשחר כן בהחלט ילד יפה מאוד שאוהב אותך ויש לו אחלה אופי!!!
ותמר יצא לך 2 פרקים מושלמים אני מחכה להמשך...
תמריייייייייייייייייייייייי
מושלמתתתת שליייייייייייייייייי
אין זה משהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי בטירוףףףףףףףףףף
אתם ממש משוגעיםם אגבב!!
אין אין על הסיפור שלךךךךךךךךךךךךך
מ
ע
ל
ף!!
תמשיכי מהר למה אני במוצו מתחחחחחחחחחחח!!
מור'צי 😊
התמונה של שחר מוכרת ליי..היא מסתובבת באינרנטטט..
אני לא הכי מאמינה שזה הוא..לא יודעת למה..=/
מחכה להמשך=]
כבר אמרתי לך שאני מטורפת על הסיפור שלך נכון1?!?
חפיףףףף... נגיד שובבב
הסיפור הזה פסוט מ=ו=ש=ל=ם..!!!
יאללה מאמוש מחכה להמשך שלךךך.. ותעשי את זה מהר..
לאב יו המונייי - לילוש =]
ד.א.
מאיה התמונה ששמת של חבר שלך..
זה לא במקרה התמונה של עידן מזרחי מראשון.?
כי לפי מה שאני יודעת זה הבוק שהוא עשה לרוברטו...
יאאא פרק מושלםםםם !!!
המשכוששש... 😊
יאאאאאאאאאאאאא!!!!
ת=מ=ר=י!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה המששךך....
והקטע של השכיבה על הכביש.... לקוח המסרט "היומן",לאא?!?!
חח..ראיתי אותו בשבת..=]
יאאלללהה.. המשךך!!!
QUOTE (smallgirl @ 05/01/2006) QUOTE (_קטנה_ @ 05/01/2006) ומי שאממרמר עעלי כמה אני יפהפה וזה.. אתם תוועים חחח :]
האיפור עושעוה את כל העבודהדהד..
ככה אני נראאת גם יוותרתר מבוגרתרת.
מטורורורפתפת עליכםכם~~$%1
קטנה 😁 [/color]
סורי על הגסות....
מאיה סתמי תפה... אוקי?? אני מכירה הרבה בנות שהיו מתות להיות חצי ממך את יפייפיה אני מאמינה שאת יפיפה גם בלי איפור והעובדה היא שיש לך תווי פנים יפות כי אחרת אפילו איפור לא היה עוזר.... איפור צובע תפנים לא משנה אותם!!... ואם את כ"כ מכוערת איך היתקבלת לסוכנות דוגמנות....????
מאיה חמודה שלי! הייתי מתה שיהיה לי חצי מהיופי שיש לך אז ככה שאל תעיזי לדבר ככה.....!!!
ובקשר לשחר כן בהחלט ילד יפה מאוד שאוהב אותך ויש לו אחלה אופי!!!
ותמר יצא לך 2 פרקים מושלמים אני מחכה להמשך...
נוגהה לא נראה לי היא אמרה על עצמה שהיא מכועערת..
היאא אמרה שהיא נראאת שונה עעם איפוור.. וגם יותר בוגרררת..
QUOTE תמריייייייייייייייייייייייי
מושלמתתתת שליייייייייייייייייי
אין זה משהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי בטירוףףףףףףףףףף
אתם ממש משוגעיםם אגבב!!
אין אין על הסיפור שלךךךךךךךךךךךךך
מ
ע
ל
ף!!
תמשיכי מהר למה אני במוצו מתחחחחחחחחחחח!!
מור'צי
מוווורוש מטורפת עלך ילדה יפפפה!~ תממיד עושה לי כיףף (:
QUOTE התמונה של שחר מוכרת ליי..היא מסתובבת באינרנטטט..
אני לא הכי מאמינה שזה הוא..לא יודעת למה..=/
מחכה להמשך=]
בתאאל מאמי.. ראאיתי תבנאדם בעעינים.. ובטטח שהתמונה שלו תרוץ באינטרנטט..
יש מצב מאיה העלתה אותו לאנשוו ואנשים לקחו.. או שלחה למישו והוא פירסםם.. כל תמונה שאת שולחת למישו את אמורה לדעעת שהיא תסתובב ברשת אם זה מה שהוא רוצה..
לא מאמינה אל תאמיני.. אני ראיתי אותו ומכירה אותו אישית.
QUOTE כבר אמרתי לך שאני מטורפת על הסיפור שלך נכון1?!?
חפיףףףף... נגיד שובבב
הסיפור הזה פסוט מ=ו=ש=ל=ם..!!!
יאללה מאמוש מחכה להמשך שלךךך.. ותעשי את זה מהר..
לאב יו המונייי - לילוש =]
ד.א.
מאיה התמונה ששמת של חבר שלך..
זה לא במקרה התמונה של עידן מזרחי מראשון.?
כי לפי מה שאני יודעת זה הבוק שהוא עשה לרוברטו...
חחחח תודה בובה את מדהימה. ואני בספפפפפק שקוראים לו עידן מזרחי והוא מראשון..
כי כמו שאמרתי אני מכירה תבנאדם. אני יודעת איפה הוא גר.. ואני יודעעת תשם המלא שלוווו
אבבל וואאלה שלחי קישור כי אני סקרנית לראות את זה.
אוווווווווווווהבת
QUOTE (oshri_Ok @ 05/01/2006) יאאאאאאאאאאאאא!!!!
ת=מ=ר=י!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה המששךך....
והקטע של השכיבה על הכביש.... לקוח המסרט "היומן",לאא?!?!
חח..ראיתי אותו בשבת..=]
יאאלללהה.. המשךך!!!
אוווווווווושררי כעעע בדיוק משם ((: סרט מדדההההים!
ו...
QUOTE יואוווווווווווווו מדהיםםם
רגעעע זה סיפור אמיתי? כל פרט ופרק בו? וזה השחר שמסופר פה? דימיינתי אותו אחרת אבל גם זה חמוד לא פחות
יאללה אני חייבת לעוףףף
מחכה להמשך חח בעצם אני לא יהיה פה אבל חםיפ
ביוש
טלווש מאמי.. לא הכל פרט ופרטט.. בכלל לאא. תכלס זה הסיפור שללי.. אבל מסופר עליהם. 😉
אוווהבת.
טובבב=/
אז הוא באמת מהממם
חחחח..
איזו כתיבה =]]
יאללה המשךך..
שמנה. 😛
איזה פרק יפפפפפפפפפפפפפה
המשךךךךךךךךךך מאמי =]]
שניכם ממש ממש יפים-
וואי שחר שמע מאמי כל הזמן בנות שמו תמונות שלך באינטרנט וכל פעם נתנו שם של סתם מישהו ואמרו שזה הוא ..
טוב לדעת מי זה באמת סוף סוף 😊
😊