שחרר אולי תעלה לפה תמונההההה=]
מה אתה אומר?!
נכון רעיוןן טוב?!😊
איככ שיעזובבבבבבבבבב אותה הפדופיללל הזה.!!!!!
לא יצא קצר!! 😊
אחלה פרק =]]
אהבתי.
המשך המשך! 😁
וואאיי.. תמרליליוללולול!!!!
איזה פרק מושלמיייייייייייי!!!
חח.. הכלל משתפר מפעם לפעםם!!!
יאאלללהה..המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!
=]
תמרושש פרקק מושלםם
איכסהה מה נהיהה עם הג'ובב הזה?!? בעעע
יאללה המשךך בובהה
אוהבתתת
מאיוששש
אויש ג'וב הזה איזה מגעיל הוא..
יפה תמריי..המשך!
תמריייייי איזה פרק מושלםםםםםםםם!!
קצר אבל מדהיםםם
כתיבה מעולההה!!
איכססס הג'וב הזה יא'ק!!
תמשיכי בובההה
מהרררררררר
מור'צי 😊
אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות
QUOTE (_ShaChaR_ @ 05/01/2006) אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות
אווווווף=[[..
שחרררררר...
יש לי רעיוןן גדוללללל!!!!!!!!!!!!
אולי תשכפל את עצממממממך??לעוד כמה שחרים מתוקים כמוךך?!
מה אתה אומררר?!
וככה כולנו ניצא מאושריםםםםם=]]
אתה עם מאיה..
אני עם שחרון מושלםםםם
ווווווו....עודד כמה בנות עם שחרונים אחרים=]
חיחיחי נכון רעיון גאוני?!!!
עכשיו נותר ליישם אותוו..
אזז לעבודהההה=]
ואייי קראתי ביומיים האחרונים ת'סיפורר..
והוא מושלםם..
מאיהה ושחרר..בהצלחהה מתוקיםםם 😊
מאיהה..את מהממתת...
אגבב שחר..שם יפה יש לךךך 😉)
תמרר תמשיכי בובהה..
בתאל את הורגת אותי 😊
חחחחחח
QUOTE (_ShaChaR_ @ 05/01/2006) אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות
לא יאמן שיש בנים כאלה..
אשכרה תשכפל ת'עצמך!!..=]..
אתה באמת כמו בסיפור?... גררר!!! 😉