פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

נעלי האולסטאר שלו

✍️ moraless 📅 03/08/2005 06:23 👁️ 83,189 צפיות 💬 2,602 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 120 מתוך 174
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 05/01/2006)QUOTE (_ShaChaR_ @ 05/01/2006) אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות

אווווווף=[[..

שחרררררר...
יש לי רעיוןן גדוללללל!!!!!!!!!!!!

אולי תשכפל את עצממממממך??לעוד כמה שחרים מתוקים כמוךך?!
מה אתה אומררר?!

וככה כולנו ניצא מאושריםםםםם=]]
אתה עם מאיה..
אני עם שחרון מושלםםםם
ווווווו....עודד כמה בנות עם שחרונים אחרים=]
חיחיחי נכון רעיון גאוני?!!!

עכשיו נותר ליישם אותוו..
אזז לעבודהההה=]
חחחחחחח מצחיקה את בת אל באמא שלי
אבל לא יודע איך הייתי מגיב כשהייתי רואה את עצמי ברחוב עם בחורה אחרת..
או איך מאיה תגיב 😮
ווא סמיילי מפחיד זה.
ותודה מותק שיהיה גם לך בהצלחה במה שתעשי
משוגע עליכן
ווואלה שחר!לה גם לך בובה
איכססססססססססססססססס אלוהים ישמוררררררררררר איך אפשר להשוות?????
בין שלמות ל... אי שלמות!!!!!!!!!!!!! חחחחחחחחחחחחח
דווקא אהבתי את רועי.. הוא נראה לי חמודדד ונורמלייי בנאדם כזה.. כמוה חחחחח
מחכה להמשךך איכסס ושלא תיגע יותר בג'ובב שתתעוררר מהחלום המתוק בעעע
ועדיין לא הבנתי, למה היא לא נפרדה משחר לפני שהיא טסה?
מחכה להמשךך אוהבת המוןן טלושש
גלל....

אושרי כותבים ככה...- oshri!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחח.....

בחתימה שלך אם לא הבנתת...

יאאללהה..תמר,המשךךךךךךךךך!!!!
QUOTE (G-A-L @ 05/01/2006)QUOTE (_ShaChaR_ @ 05/01/2006) אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות

לא יאמן שיש בנים כאלה..
אשכרה תשכפל ת'עצמך!!..=]..

אתה באמת כמו בסיפור?... גררר!!! 😉
הנהנ אניני באאאתי :] והבאאתי עליכםכם תמוווונה הכי שקקקסית שישש
אחחח לגמור עלייהיה 😁
מווווווווווושלםלם שליליליי גררר

וגווולילי תאמינייני תאמיני שיש בנים כאאאאלהלה כי בטח שהוא כמומו בסיפורורר 😉
האהאא מטוררפת עליכםכםכם
קטנה 😁
איןאיאןיןןן תווודו שהוא דווגמן עללעל!~$
והעגיל בשפפהפה.. כזה שקקקסי אחחח
תימני מוושלםלם שלילי :::]]
ומי שאממרמר עעלי כמה אני יפהפה וזה.. אתם תוועים חחח :]
האיפור עושעוה את כל העבודהדהד..
ככה אני נראאת גם יוותרתר מבוגרתרת.
מטורורורפתפת עליכםכם~~$%1
קטנה 😁
ואיי הוא באמתת יפהה..
מאיההה אבל אני בטוחהה שאת יפההה גם בליי האיפורר...
חחחחחחחחחחחחחחח לאלאלא מאמאמי :]]
חמודה!~$
אבבל את לא מכירהרה אותי פנים מוול פניםים. באמת אין בי שוםם דבר מיוחדחד.
חחחחחחחחח בובבה אאאת :] אוהבתותךתך
ופיצייייייי את צה המשךשךך 😢 ווואא איזה קטעעים יבוואו.. אואואואוו 😢
ושחרולהלה אני אמצא תמונה שלי ממצלמה רגילה ואני ישלח
מטורטרופתפת
~ קטנה
חחח סבבה מותק..
אבל באמת את ניראת בתמונה בחתימה של שחר יותר גדולה..חח
לא הבנתי הכי בהתחלה ..
ובהצלחההה לשתיכםם..
לשניכםם* 😁
חחחחחחחחחחחח תימני??? אבאייי התימני הכי נורמלי שראיתי חח כל התימנים או קטנים ויפים או... חחח לא משנהה
ובאמת נראה טוב..
והוא מתאפר?!
😯
טלוש
וגם לי יש תמונותת אבל אני לא מבינה איך שמיםם אוףף תסבירו ליי ניסיתי מלא פעםםם
QUOTE (_קטנה_ @ 05/01/2006)QUOTE (G-A-L @ 05/01/2006)QUOTE (_ShaChaR_ @ 05/01/2006) אהבתי את הפרק
לא יוצא לי להגיב כי אני לומד
אבל וואלה תמר שיחקת אותה.. יש לך את זה
ובעניין הבנות תודה מתוקות אבל אין לי תמונות שלי על המחשב
למאיה יש.. אבל היא עובדת עכשיו וחוזרת מאוחר בלילה
אז אוהב אותכן בנות יפות

לא יאמן שיש בנים כאלה..
אשכרה תשכפל ת'עצמך!!..=]..

אתה באמת כמו בסיפור?... גררר!!! 😉
הנהנ אניני באאאתי :] והבאאתי עליכםכם תמוווונה הכי שקקקסית שישש
אחחח לגמור עלייהיה 😁
מווווווווווושלםלם שליליליי גררר

וגווולילי תאמינייני תאמיני שיש בנים כאאאאלהלה כי בטח שהוא כמומו בסיפורורר 😉
האהאא מטוררפת עליכםכםכם
קטנה 😁
יאיאיא שחררר תחדש על העעעגיל!~! אאאיך השתנת אינעעעל העולם
יפיוף רצחחני והצילום נראאה מקצווועעי כזה. (: אוהבתותך אבל אאיפה העגיל בגבה?
וגל חחחח דוגרי תאמיני. אני מכירה תבנאאאדם
ואאאאא חם לי!~@
וטטללל מה מתאפר?~! אאיפה את רואה איפווור?

מוווווושלמים ~
הבאתי לכם אותה בהמשך ((:
תהנונו

שחחחר ואחווותי הקטננה מוקדש לככםם 😉 ולאיטשי כאאאמובן!~!


מהפרק הקודם

ידיו היו חמות ונעימות... ממש כמו של שחר. הרגשתי בטוחה איתו בדיוק כמו שהרגשתי עם שחר.
"שחר" לחשתי בחיוך
אבל ג'וב לא שמע ורק המשיך לגעת בגבי בעדינות, ואני, אני רק חייכתי.
המנגינה התנגנה והדמיון פרח. הרגשתי ששחר פה, הרגשתי אותו מחבק אותי, מגן עליי. ממש כמו דובי ריחני וגדול שעוטף אותי בזרועתיו הרכות.
וכמו כל שיכורה מצוייה שמדמיינת, ניצלתי את הרגע ונצמדתי אל ג'וב, או שמא הוא שחר או הדובי, יתר על המידה...



המשך

אבל מיד כשזה קרה שמעתי לחישה קרובה
"ארי מחפש אותך"
הרמתי את ראשי והבחנתי באיתן רוכן כדי ללחוש דבר מה לג'וב
"לך" אמרתי כשהוא הביט בי, וכל הפנטזיה שהציפה אותי נעלמה, יחד איתו.
מצאתי את עצמי עומדת באמצע הרחבה בין המון האנשים ללא בן זוג, כעת באמת הבחנתי באנשים שחיבקו זה את זה לצלילי המנגינה השקטה והאיטית, זוג זוג הבחנתי בחיוך שעל פניהם ובלחישות שעברו ביניהם
חייכתי בחולמניות ועשיתי את דרכי לאחת הספות האדומות הקרובות
רק עכשי והבנתי כמה חסר לי ג'וב, כמה הרגשה טובה הוא נותן לי רק מעצם נוכחותו.
"מאיה?" שאלה דמות מתקרבת
"רועי" חייכתי
"תרקדי איתי?" שאל ושלח את ידו, בדיוק כמו ששחר נהג לעשות.
חייכתי וקמתי אך לפתע האורות התחזקו והמוזיקה השתנתה,
"זוגות מתחלפים" אמר כשעשינו את דרכינו לרחבה
"מה?" שאלתי כלא מבינה בציחקוק
"ריקוד.. זה סוג זה ריקוד, חדש. את לא מכירה אותו... זוגות מתחלפים קוראים לו"
"אני ארקוד אותו עם אחרים כאילו?" שאלתי
"גם" ענה והסתדרנו במלבן המסומן כמו שאר הזוגות שרקדו
"זה קל" אמר וחייך "סיבוב ימין צעד שמאל ואז את עם הגב נשענת עליי" אמר והדגים
צחקתי "זה באמת קל"
"סיבוב החוצה צעד ימין ואת הולכת אל הבא מקדימה" אמר בחיוך
"אווו הסתבך" אמרתי מבולבלת מנסה לעשות את מה שהרגע אמר
"כן" ענה
"ביי" אמרתי מתרחקת מרועי ומתקרבת אל אדם גבוה עם פנים עליזות לבוש בחליפה
"מאדאם" אמר בחיוך והתחלתי בסדרת הצעדים שלמדתי כשהוא תומך בי ועוזר לי
"סאלו" אמרתי בחיוך וציחקקתי בכל פעם שהסתובבתי ומבטינו הצטלבו
"אורוואה" אמר כשהתרחקתי לבא אחריו, תור הג'נטלמנים נראה אין סופי והצחוק רק גבר בכל פעם שעברתי מאחד לשני
"מאיה" נשמע קול בעל הידיים שאחזו בי
"אוהד" אמרתי והחיוך דעך
"כמו שכולם אומרים.." אמר והריח את שיערי כשנשענתי עליו בגבי
הסתובבתי והבטתי בו בעיניים נוקבות
"את מאוד יפה הערב" אמר בחיוך ששואל בתמימות 'מה עשיתי'
והתרחקתי משם לבא אחריו.
"סאלו" אמר בחיוך
"סאלו" עניתי בפנים מרצינות אבל עד מהרה שוב חיוך הופיע על פניי
"אורוואה" אמרתי מתרחקת אל הבא אחריו
"בונז'ור" אמר קול מוכר
"ג'וב" חייכתי באושר והתחלתי בסידרת הצעדים שכבר קלטתי במהירות
"התגעגעתי" אמר בחיוך
"גם אני" חייכתי באותו חיוך מאושר
"מאיפה את יודעת לרקוד ככה?" שאל מביט בי מופתע
"רועי" עניתי מצחקקת ועוזבת אותו בעצב
"האולכוהול הוא דבר רע" לחשתי לעצמי מתפדחת והגעתי בחיוך אל האדם הבא שיגרום לי לצחקק
אחרי סידרת ריקודים מפרכת הגעתי שוב אל רועי
"היה לווולי" אמרתי במבטא מצחקקת קרוב אליו כך שאפינו נגעו זה בזה
לפתע הרגשתי דחף מוזר, לנשק אותו, לנשק את שחר.
התרחקתי מסתובבת באותם צעדים שהוא לימד אותי, המבט שהיה עליי היה גם על פניו
מבט מופתע מבט לא מבין מבולבל... קשר העין לא התנתק ורק המשכנו לרקוד באותם צעדים
המוזיקה פסקה וכולם צהלו בשמחה מהריקוד שעבר כל כך חלק וכיף, מחיאות כפיים נשמעו
ואני ורועי מחאנו גם אנחנו, מפנים את מבטינו לסביבה לסקור אותה ולחייך.
צחקתי, גם הוא צחק ומלצרית הגיעה עם כוסות גבוהות של שמפניה על מגש
"בונז'ור" אמרה בחיוך
חטפתי שתי כוסות, לי ולרועי וחייכתי אלייה בחזרה
רועי חייך ולגם מהאלכוהול הקר שריענן את בית החזה
ציחקקתי ושילבתי את ידי בידו כך שבשביל לשתות היינו צריכים להתקרב אחד לשני
"לחיים" אמר בחיוך
"לחיים" לחשתי בציחקוק ולגמתי במבט עוקב אחרי רועי שלגם גם הוא באותו מבט
השתעלתי מהמשקה החריף והתנתקתי ממנו מצחקקת בשיעול
רועי רק חייך ושתה עוד
המוזיקה השתנתה למוזיקה דומה למנגינה שהתנגנה בתחילת הערב.
"בוא נלך מפה" אמרתי משתעלת בציחקוקים
"בואי" אמר והושיט לי את ידו, ראשי החל להסתחרר מהמהירות שהדברים קרו
את שתי הכוסות הנחנו על שולחן פינה קרוב ויצאנו מהאולם העצום אל האולם השני שבו אכלנו לפני שעה קלה
רועי צחק בקול וגרר אותי אחריו בריצה
"לאן?" שאלתי צוחקת מאחוריו
"לבחוץ" אמר ויצאנו בדלת המוזהבת אל המסדרון הזהוב
רצנו על השטיח האדום בדרך אל הלובי צוחקים בקול
"בואי" אמר כשהיינו בלובי בזמן שמבטים ננעצו בנו
צחקנו ויצאנו דרך הדלת הענקית שמסתובבת
אוויר קר היכה בשנינו והחלנו לרוץ מהר יותר
"לאן?" שאלתי מתפקעת מצחוק כשרגליי כבר לא יכלו עוד.
עמדנו במקום ריק, ריק ממכוניות וריק מאדם, חנויות שזגוגתיהן מנופצות היו בשולי הכביש השקט
ובניינים נטושים הקיפו אותנו
"לכאן" אמר מתנשף נשען על ברכיו ומביט בי בחיוך
צחקתי
הוא צחק
הכל היה כל כך מצחיק
"תראי את הכוכבים" אמר מביט מעלה
חייכתי והסתובבתי מניפה את ידיי לצדדים מביטה בכוכבים המנצנצים
רועי צחק ונשכב על הכביש השחור
"מה אתה עושה?" שאלתי אותו מורידה את מבטי מהשמיים הזוהרים צוחקת בקול
"נהנה" אמר ופרס את שתי ידיו לצדדים
"אתה תידרס" אמרתי צועדת בזיגזגים כדי להביט מעליו
"ריק פה" אמר מביט בי
"אני גם אהנה כמוך?" שאלתי סוקרת את צדדי הכביש כדי לראות שבאמת אף מכונית לא עוברת
"אם לא תנסי לא תדעי" אמר נושם עמוקות והחזיר את מבטו אל השמיים הנוצצים
נשכבתי גם אני בעדינות על הכביש השחור וציחקקתי
"מה קרה?" שאל מצחקק גם הוא
"מצחיק לי..." אמרתי "באמת יפה" אמרתי סוקרת את השמיים
"כמוך" אמר וסובב ראשו כדי להביט בי
הבטתי בו, החיוך שעל פניו נעלם ועיניו ברקו מאור הפנסים שברחוב
צחקתי
"מה?" שאל נדבק מהציחקוקים שלי
"כלום.. כלום! חחחחח הכל כל כך מצחיק" אמרתי ואט אט החיוך נעלם והמחשבה שהוא אמר את זה בכנות עברה בי.
"אני מתגעגעת" אמרתי מחזירה את מבטי לשמיים "אני מתגעגעת לשחר" אמרתי והבטתי שוב ברועי
"אני מתגעגעת לשיחות שלנו, לצחוק שלו לליטופים שלו...לעיניים שלו" אמרתי נושמת בכבדות
"אני כל כך מתגעגעת אליו, ו...בכלל לא הייתה לי הזדמנות להיפרד ממנו" אמרתי וגוש של כאב הציק לי בגרון
"למה?" שאל רועי לאחר שתיקה ממושכת
"מחר אני בת 16" אמרתי
רועי שתק
"וכבר חצי שנה אני רוצה להיות איתו.. אבל הוא לא מסכים ואני לא יודעת למה" אמרתי והגוש הכאיב עוד יותר
"לפני שנסעתי הוא תיכנן לנו ערב ביחד, אבל משהו קרה..ושנינו ישבנו בחדר שלו ודיברנו.
הוא תיכנן לתת לי את הטבעת הזאת.." אמרתי והראיתי לו את הטבעת החרוטה בחיוך
"הוא.. הוא השביע אותי לחייך בכל הימים" אמרתי מחייכת לשמיים
"ואני אמרתי לו שוב בעניין ה..אתה יודע..ושאחרי שאני חוזרת אני רוצה להיות איתו... אבל הוא שתק ואמר שאני צריכה לקום מוקדם למחרת, ושתבין...שחר הוא לא כזה שהבעיה שלו להיפגש איתי זאת השעה שצריך להתעורר בבוקר" אמרתי במהירות
"ואז.. פשוט הלכתי משם.. לא יודעת למה" אמרתי והבטתי בו
"הוא פוחד עלייך" אמר רועי אחרי זמן מה של מבטים
"זה גם מה שהוא אמר" לחשתי
"את עדינה..הוא צודק" אמר. "בואי" לחש ושלח את זרועותיו אליי
התקרבתי והתכרבלתי בין שתי ידיו עוצמת את עיניי.
"אתה כל כך מזכיר לי אותו" לחשתי והרמתי את ראשי להביט בו
אבל פתאום נשמעה צפירת מכונית
"קומי!" צעק רועי שתפס בשתי ידיי והקים אותי במהירות.
המכונית עברה בהבזק ואנחנו התפקענו מחבקים זה את זה...



חחחחח איזה משוגעיםםםםםם
פרק מוווווווושלםם כמו כולםםם
תתתתתתתתתתמשיכייי בובה
שחרר אתה ילד ממש ממש יפהה
מאיה ושחרר==>> כמה זמן אתם ביחד..?
יואוווווווווווווו מדהיםםם
רגעעע זה סיפור אמיתי? כל פרט ופרק בו? וזה השחר שמסופר פה? דימיינתי אותו אחרת אבל גם זה חמוד לא פחות
יאללה אני חייבת לעוףףף
מחכה להמשך חח בעצם אני לא יהיה פה אבל חםיפ
ביוש
מהמםםם
תמשיכייי בובה..
תמשיכי דחוףףףףףףףףף !!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך