שתדבר עם מור ..הבטחת לי😊
חחחחחחחחחחחח אוהבת אותך קופיפיפיפיפיפיפיפיפיייי שלי 😊
פרק חמוד ביותר..
לחכות יומיייםםם?!?!?! השתגעתת?!?!?!
המשךך
וגל.. חחח את עד כדי כך אוהבת את יהודה לוי?
לא נוראא היה קצר אבל יפההה =]]
ומחרתיים?? נו טוב.. מבין אותך..
אבל תביאי המשך ארון ויפההה 🙄
"המשך ארון ויפהה.." חעחעעעעעעעעעעעעעעעע....
בנשי,גם עברית אתה לא יודעע..=\\\ עצובב...
לך אל פרימה שתלמד אותךך.. חעחעעע... התמסטלתי =\\\\
תמרררררררררררררר... חוצפנית!!!!!!!!!!!
עכשיו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!
קדימה,קדימהה.... ;]
ישששששששששששששששששש!!!!!!!
זריז בובההה!! לא יכולל בלי המנהה של הסיפורר שלךך!!!!!
חייבב מנהההההההההההההה!!!!!!
איזה מסטוללללללללל.... חעחעחעחעחעעחע....=]
איי..החיים יפיםם..=]] במיוחד אחרי שתביאי המשךךך!!!!
ישששששששששששששששששש!!!!!!!
זריז בובההה!! לא יכולל בלי המנהה של הסיפורר שלךך!!!!!
חייבב מנהההההההההההההה!!!!!!
איזה מסטוללללללללל.... חעחעחעחעחעעחע....=]
איי..החיים יפיםם..=]] במיוחד אחרי שתביאי המשךךך!!!!
דורשים המשךךך!! 😊
יאללה מהר מהר מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה מהמממממממממממםםםם
גררררררררררר!!! המשךךךך
איזה כיף זה לדגמןןן מצב אחד.. על השני לא מסתכלים =]]
מה עם המשךךך?!!?!!?
נוו..אני ארגיש הרבה יותר טווב אחרי שאני אקרא,מבטיחח לךך!!! ;]
חעחעחעחע