אני רוצה שהיא תיצתלם אם שחררר
המשךךךךך
מזל טוב על 100 עמודים!
ופרק ממש ממש ממש יפהה
המשך
תמרייייי!!
יאווו איך אהבתיייייייייייי!!
איך שפירט לפרטי פרטיםםם ומור הזה דווקא מוצא חן בעיני חיחיחי
תמשיכי מהר איזה שלמות יאווווווווו
אני בהלםםםםם פרק באסטטטטטטטטטטטט
תמשיכייי מהר מהר מהר
כתיבה מדהימההה
מור'צי 😊
עשיתם לי תיום 😁
אווווווווווהתב בטירוווווף 😉
אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
תמרררר....
ממש אבל ממש יפהה... וארוך ומאורךך...חח...
פשוט מהמהםם... מזל"ט על ה100 עמודים ושאמן אמן (בעזרת השם..)
תמשיכי ת'סיפור שלךך ולא תגמרי אותו לעולםם....
את גומרת אותי כל פעם עם הסיפור היפהה שלך...
אני פה על הריצפהה... *מעולף*
חחח..
יאללההה.. המשךך!!!!!!!=]]
מת עלייךך כפרהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!
ת=מ=ש=י=כ=י דחוףף...
רק תחכי שאני אקום מהעילפון ותשימי..חח...=]
קמתי... עכשיו המשךך!!!!!
מוקדש למיכלי השווה שלי 😉
מהפרק הקודם:
"יופי! מעולה! מדהיםם מאיה תמשיכי זה מקסים! את עושה עבודה מצוינת!"
רקדתי בדיוק כמו שרקדתי באותם לילות בבית, רק שעכשיו הוקצבו לי תנועות שהצטיינתי בהן.
לפחות זה מה שאומרים... הרגשתי ביטחון וחופשיות.
הרגשתי דוגמנית 😁
המשך:
"וווהווו" שמעתי מיויו שירד מהבמה, הבטתי בו צוחקת.. ולידו, מי הביטה בו המומה?
ליהי. חייכתי גם אלייה. והיא כמשתוקת הזיזה רק את אצבעותייה כדי להצביע עליו ולשאול אותי אם זה ב-אמת הוא. הינהנתי צוחקת וחזרתי להביט במצלמה.
"יופי מאיה! את מדהימה" אמר מור והפסיק את המוזיקה
ירדתי מהבמה הלבנה, "בוואי" קרא אליי ג'וב בחיוך אחרי שהחלפתי כמה מילים עם מני,
אבל ליהי השיגה אותו והתנפלה עליי.
"אממממממממאאאאאאאאאאא" צרחה בשקט, באומללות.
"את מדגמנת עם יהודה לויייייי??!)#&"
הינהנתי
"האאא" ליהי ניסתה להיראות כאילו זה לא מזיז לה, אבל לא הלך לה. 😂
"חחחח ליהי.. בווואי" אמרתי לה והצטרפנו אל ג'וב.
"היי ליהי" אמר ג'וב אלייה שכנראה שמע את שמה משיחתנו
"היי" החזירה לו במבט מבולבל של 'מי זה?'
"הסוכן שלי" לחשתי לה.
"ג'וב?" שאלתי אותו
"מאיה?"
"ג'וב... ליהי יכולה להצטלם איתי בכמה צילומים?"
"אתן באותה מידה?"
"בערך" ענינו שתינו
"אדבר עם מירי" אמר ג'וב, "אתן פונות פה ימינה, את בטח זוכרת מאיה... וחכו לי בחדר עד שאני אגיע"
אמר ונעלם במסדרון אחר.
"נגעת ביהודה לוי?!" שאלה ליהי
"משהו כזה" חייכתי לעצמי
"האאא" ליהי נאחנה
"מה בובה? עכשיו גם את תיגעי בו" אמרתי לה וקיפצתי
"אני כל כך מקנאה בךך" אמרה בציחקוק והגענו אל חדר הלבשה מספר 11
"כל אלה?" שאלה המומה כשהצגתי לה את המתלה שלי להיום.
"כן" עניתי והתחלתי לספור את המספרים
"8" הכרזתי
"8?"
"8"
צחקנו בחדר, סיפרתי לה על הפדיחות שלי עם העקבים, ושאני הולכת לדגמן אופנה תחתונה.
סיפרתי לה על הפגישה שלי עם ג'וב, ועל ברן המצחיק... ו... על הכסף לא סיפרתי.
"היי ליהי" נכנסה מירי אל החדר עם סרגל גמיש למדידית בגדים.
"29... 34... 27...." מילמלה מירי כשהיא מעבירה בקלילות ובזריזות את סרט המדידה על גופה של ליהי.
"כבר באה" אמרה ויצאה כשהיא מגלגלת בחזרה את הסרט.
"שיייאא" ליהי צווחה... "איך יפה לך ארוך" אמרה אחרי שהבחינה בשיער המלאכותי שלי
"כמעט ולא שמתי לב" אמרה
"גם אני לא שמתי לב" אמרתי לה והבטתי במראה.
"אמא איזה מושלמת את" אמרה ליהי מביטה בי מאחור,
"אל תגזימי" אמרתי לה כעיניינו נפגשו במראה.
"לא מגזימה ! נשבעת"
"חחחח טוווב" אמרתי לה וחיבקתי אותה.
"תעשי שוב את התנועה שעשית שם" אמרה ליהי וניסתה לחקות איזושהי תנועת ריקוד
"נווו? איך עושים אותה?" שאלה אותי
"איזה? זאת?"
"כןן" שמחה ליהי וחזרה אחריי
"עוד 10 דקות" צצה מירי מדלת אחרת "קחי" הושיטה לליהי שלושה קולבים שונים, גם ממוספרים.
"חם לי" אמרה ליהי מנפנפת
"חחחח יאלה בובה, מהר" האצתי בה ודחפתי אותה אל מאחורי הפרגוד.
"נוווווווו" התרגזה ליהי מתחילה לבכות
"מה קרה?" שאלתי מציצה לה.
"לא עשיתי ביצ'חי!" אמרה ויצאה עם פרצוף מילל
"פחחחחח את מצחיקה את! באמא שלי... קחי" אמרתי אחרי שחיפשתי משהו בתיק
"פה? עכשיו?" שאלה אחרי שתפסה את מה שזרקתי לה
"כן.. נו בצ'יק, שתי דקות היא פה. שתי דקות את מורידה"
"אל סתכלי"
"לא מסתכלת" ציחקקתי.
"בסדר?" שאלה אותי
"כן" עניתי ובדיוק מירי נכנסה,
"תלבשו" אמרה והושיטה שתי קופסאות גדולות.
"איזה מווותק!" צייצה ליהי אחרי שהוציאה מגף מפונפן, מנופח בצבע בז'... מהשטוחים, ללא עקבים.
נעלנו ויצאנו אל האולפן.
"איך הם מצליחים כל פעם להחליף את התפאורה מהר כל כך?" שאלה ליהי
שעכשיו כל הבמה הייתה לבנה עם כריות עצומות, וטרמפולינה לבנה.
הפעם היו שתי מצלמות, אחת מלמעלה-מהתיקרה והשנייה הקבועה, של מני.
משכתי בכתפיי בחיוך מתרגש והמשכנו אל הצוות.
"יהודה לא פה" אמרה ליהי בעצב אחרי שסקרה את הצוות
"כן, ישלו עוד דוגמניות להצטלם איתן חוץ ממני" דיקלמתי לה את ההסבר שג'וב הסביר לי.
לבשנו ג'ינסים, וגופיות מתוקות של אנג'ל לבנות,
"חמודות" אמר ג'וב כשראה אותנו.
"ליהי יש עתיד" אמר מני וליהי הוציאה לו לשון סקסית.
סקסית סקסית... אבל חטפה התקלבסות רצינית מהמדרגה של הבמה כשעשתה את זה 😁
"עוד לא" קראה שירה אל ליהי בציחקוק אחרי שנפלה מהבמה והצביעה על הדלת של טליה וענת.
"מאפרת וספרית" הסברתי לה ועזרתי לה לקום
ענת הוציאה לי את השיער המלאכותי וטליה איפרה את ליהי בגוונים ורודים ולבנים.
החלפנו מבטים וחייכנו. ידעתי כמה ליהי מתרגשת והיא ידעה כמה אני.
"ליידיס?" שאל מור לוגם מהקפה שבידו.
"מוכנות" ענינו וקפצנו לכיוונו.
"אני רוצה אותכן עליזות ושמחות! ילדות קטנות עם המון אנרגיה, טוב?"
שאל והביט בהטרסה בשתינו.
"בטח" ענינו שתינו ועלינו אל הבמה הלבנה.
המוזיקה התחילה, והרעיון שמצטלמת איתי החברה הכי סתומה שלי שיעשעה אותי...
צחקנו, וקיפצנו בטרמפולינה... טרמפולינה? זה יותר ממתנפחים! קפצנו לאוויר ונשארנו שם לפחות 3 שניות כדי לעצב קפיצה.
"מצוין! מעולה!" צחק מור יחד איתנו
"עכשיו שתיכן ביחד, תנו ידיים... אבל בפרופיל, ליהי אל תסתירי את מאיה.. טוב מאוד.. טוב מאוד..
עכשיו אני רוצה כל אחת לבד" אמר מור וליהי זזה הצידה.
"מאיה אני רוצה שתיראי שובבה ומלאה במזימות ומתיקות ביחד."
הבחנתי שיויו הגיע שוב. והתיישב לצד שירה מדבר איתה באותו זמן מגניב מבטים אליי.
חייכתי אליו, והמשכתי ב'מזימות' שלי 😁
מצטערת על ההמשך הקצר... 😢
אני נרדמת פווו..
אזז... אוההבת את כולםם ומצטערת אםם הפרק לא היה מעניין וארווך.
המשך מפצה... מחרתיים
אווווווהבת הכי שיש! שתמשיך להיות לכולם שבת קסומה. 😉
אם עשינו לך את היום... תעשי לנו גם ושימי המשך....
את כותבת ממש יפה... =]
כתבתי בובה
אללה עפתי (:
לאבסיוו
יאאאאאאאאא איזה פצצצצההה!!!..
אני רוצה להיות חברה של מאיהההההההההה..
או מאיהההההה..חחחחח..היא הצלמה עם יהודה לויייייי
פאקקקקקקקקקקקקקקק..
חחחחחחח
לא עוד יומיים..כי אני מאתבדתתת!!!
גלושקה'
תמריייייייייייי!!!!
מושלםםםםםםםםםםםם
איזה יפהה אהבתי חיחיחיחי
גם שזה קצר זה מדהיםםםםם
אני נדהמת מכמות הכישרון הזאת איאיאיא!!
מדהים והמשך מידיייי
מור'צי 😊
גמ'ניי...
מה זה עודדד יומייםם?!!?!?!!?
אנ'לא אשרוודד!!!!!!!!!=\\
המשךךךך....
הפרק הזה קצר אבל יפה וקולעע..;] חעחע....
לא עשיתי ביצ'חי... חעחע...
לאא מעניייייין
זהה מושלםםםםם פשוטטטטטטט
דיייי איזה כישרוןןןןןןןן
והתיאורים אין אין פשוט מדהים
חחחח יויו חחח מצחיקולהה
וג'ובב חח ככה קראוו ליהודה בסדרה סימן ונוס אייי איזהה מושלם הוא היה שמהה
חחח חפרתיי
קיצרר המשךך בובה שלי
אוהבתתתך
מאיהה
ווווווווווואאיייייייייייייי דיי זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😁
עוד יומייייייםםםםם ?!?!
אני יסבוללללל
נאי ימותתתתתתתת
דידיידידידייייייייי 😢
תעשי מחרררררררררר
חיחיחי 😛
בקיצור אני חולה עלייך הכי בעולם מושלמתתתתתתתת מואההההההההההההההההההההההההההההההה
אתתתתתתתתתתתתת 😊
😘
מהממםם מאמיייייייייייייייייייי
המשךךךךךךךךךךך
שבוע טוב
קקקקקקקודם כל מזל"טטטטטטטטט על ה101 עמודיםםםםםםם
שתגיעי ל-5324652436 עמודים=]
2 פרקים מושלמיםם
תמשיכיי בוביתת
מווווווואהה