פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אבא שלי בוגד באמא שלי...

אבא שלי בוגד באמא שלי

✍️ JestMe 📅 01/08/2005 07:32 👁️ 1,730 צפיות 💬 116 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 8
הוא כבר איבד אותך ותאמין לי שהוא ממששש יצטער על זה... אם היה קורה לי מקרה כזה הייתי בדיוק כמוך.. הוא בטעות היה נצמא מת בשנתו ( אל תיקח רעיונות..)
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/08/2005) אתה לא חייב להיות איתו בקשר. אבל תזכור שיש הרבה דברים שאתה לא יודע על היחסים בין ההורים שלך.
לפי מה שאני יודע הוא בגד בה פעם שנה אחרי החתונה ולפי מה שאני שמתי לב הוא בגד תמיד שלוש שנים הוא עושה ממנה יו יו בנזונה מיהו שיהרוס חיים אולוהים????!
QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) הוא כבר איבד אותך ותאמין לי שהוא ממששש יצטער על זה... אם היה קורה לי מקרה כזה הייתי בדיוק כמוך.. הוא בטעות היה נצמא מת בשנתו ( אל תיקח רעיונות..)
חחח המיתרומם הזה לא שווה שאני ישב בכלא בשבילו יאוו אני דאג שהוא ישאר בלי כלום אני ידאג שהוא יהיה הומלס ! מיהו שיהרוס לי תחיים נשמה למדתי שיעור חשוב בחיים רק החזק סורד ואני יהיה חזק ונקמה היא דבר קסום הנקמה יכולה להביא אנשים מכלום לתת להם חיים אם יודעים איך להשתמש ברצון לינקום!
תמיד תזכור שמצד אחד אי אפשר לנהל לאחרים את החיים .. אבל אתה יכול תמיד לבנות ולשלוט בחיים שלך...
מקווה שהם יהיו הרבה יותר מוצלחים 😊
QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) תמיד תזכור שמצד אחד אי אפשר לנהל לאחרים את החיים .. אבל אתה יכול תמיד לבנות ולשלוט בחיים שלך...
מקווה שהם יהיו הרבה יותר מוצלחים 😊
אי אפשר לישלוט על החיים של החייים אבל כשאת שולטת בחיים שלך ומגיעה לגדולה את יכולה לרמוס אנשים קטנים כמו שהוא עשה כשחשב שיש לו כח אז מיהם שיושבים בבית אני פה חי לי כמו מלך אישה בבית מאהבת מהצד ובן שביום מן הימים שאני אהיה זקן הוא ידאג לי זין זין זה מה שיוקבל לא דאגה ולא שום דבר הוא יראה מה זה להרוס לי את החיים יאו כמה שהוא יצטער החרא הזה החידק הזה שעובר כמו מגפה ממישפחה למישפחה והורס אותה ומשאיר אחריו אנשים שקה לה אנשים פגועים אבל מה זה איכפת לו כל עוד הוא מיתקיים וטוב לו בחיים אבל אני ימרר לו את החיים אני יהרוס אותו והוא יראה !
אני בד"כ לא מגיב כאן לילדים אבל אני אגיב חד פעמי בשבילך
נתחיל בכך שנקמה היא דבר מאד רע , זכור שמה שאתה עושה לאחרים יחזור אליך
זכור שיש דין ויש דיין הוא המופקד על החיים ועל המתים ואף אחד לא שם אותך לשפוט את אביך או כל אחד אחר

דבר שני , פני הדור כפני הכלב , מי אתה שתדבר ככה אל אבא שלך , ולא משנה מה הוא עשה לך או לכל אחד בקירבתך , אין לך שום זכות שבעולם לדבר ככה אל אבא שלך , אם אבא שלך טעה זה לא רק באשמתו אלא באשמת מס' גורמים , המאהבת , המציאות , אמא שלך (כיוון שהיא לא מונעת את זה בכל כוחה או פשוט מתגרשת)

דבר שלישי נשים רבות נשארות עם בעלים בוגדים כיוון שהם מגיעות מהנחה שהם פחות טובות ממנו כיוון שהוא המפרנס ולאן הם ילכו עכשיו וגם ככה הוא ימות לפניהם ומה הם צריכות את זה ואולי אפילו הן בעצמן מנהלות מערכות יחסים מחוץ לנישואין .

דבר רביעי , אם אתה כועס על אבא שלך תגיד לו את זה בפנים , תתמודד עם הבעיה ואל תשאיר אותך בתוכך ותצעק לעולם אני ואני ואני (מתאים יותר לפולטיקאי)
אלוהים נתן לך פה תשתמש בו .

מס' מצוות ששכחת מהם מצוות יסוד הינם -
דרך ארץ (ואולי בזה אתה דומה לאביך)
כיבוד אב ואם
הוכך תוכיח את עמיתך

יש לך בעיה דבר עליה , אל תשכח לכבד את הסובבים אותך נהל שיחות ברוגע , למד להקשיב , השנאה והנקמה לא תוביל אותך לשום מקום .
רמיסה של אנשים שקטנים יותר ממך לא תוביל אותך לכולם , זכור שהגלגל מסתובב ,

חשוב בהגיון הכי חשוב .

בהצלחה לך
עם התגובה שמעלי... אל תשמור טינה הוא בסוף יצטער על מה שהוא עשה החיים כבר ידאגו להעניש או,Uֱ
QUOTE (raz @ 01/08/2005) אני בד"כ לא מגיב כאן לילדים אבל אני אגיב חד פעמי בשבילך
נתחיל בכך שנקמה היא דבר מאד רע , זכור שמה שאתה עושה לאחרים יחזור אליך
זכור שיש דין ויש דיין הוא המופקד על החיים ועל המתים ואף אחד לא שם אותך לשפוט את אביך או כל אחד אחר

דבר שני , פני הדור כפני הכלב , מי אתה שתדבר ככה אל אבא שלך , ולא משנה מה הוא עשה לך או לכל אחד בקירבתך , אין לך שום זכות שבעולם לדבר ככה אל אבא שלך , אם אבא שלך טעה זה לא רק באשמתו אלא באשמת מס' גורמים , המאהבת , המציאות , אמא שלך (כיוון שהיא לא מונעת את זה בכל כוחה או פשוט מתגרשת)

דבר שלישי נשים רבות נשארות עם בעלים בוגדים כיוון שהם מגיעות מהנחה שהם פחות טובות ממנו כיוון שהוא המפרנס ולאן הם ילכו עכשיו וגם ככה הוא ימות לפניהם ומה הם צריכות את זה ואולי אפילו הן בעצמן מנהלות מערכות יחסים מחוץ לנישואין .

דבר רביעי , אם אתה כועס על אבא שלך תגיד לו את זה בפנים , תתמודד עם הבעיה ואל תשאיר אותך בתוכך ותצעק לעולם אני ואני ואני (מתאים יותר לפולטיקאי)
אלוהים נתן לך פה תשתמש בו .

מס' מצוות ששכחת מהם מצוות יסוד הינם -
דרך ארץ (ואולי בזה אתה דומה לאביך)
כיבוד אב ואם
הוכך תוכיח את עמיתך

יש לך בעיה דבר עליה , אל תשכח לכבד את הסובבים אותך נהל שיחות ברוגע , למד להקשיב , השנאה והנקמה לא תוביל אותך לשום מקום .
רמיסה של אנשים שקטנים יותר ממך לא תוביל אותך לכולם , זכור שהגלגל מסתובב ,

חשוב בהגיון הכי חשוב .

בהצלחה לך
אני הוא זה שניפגע בסיפור הזה אל תנסה להוציא אותו צדיק כבד את באיך ואת אימך כן בטח אן לי אבא יש לי רק אמא!!!!!!!!! אזז אל תתיף לי מוסר על טוב ורע אין טוב יש רק רע וכוח ויש טיפשים שאין להם אומץ לגעת בכוח! אל תזין לי תסכל אל הדיברות ולאלוהים איפו אולוהים???? מה הוא עושה בשביל אנשים הוא מחזק תחזקים ומחליש תחלשים כל הכבוד לו! כל הכבוד לו שלא תעז להגיד לי שאני דומה לאבא שלי אני לא בבחרתי תחרא הזה לאבא!!! וברור שיש לי זכות לישםוט אותו מי אם לא אני אלוהים?? אז למה הוא לא שופט אותו למה 3 שנים או מיודע כמה ולא קורה לו כלום למה?? אבא שלי הוא הסטן! אתה לא יודע מי זה אבא שלי אתה לא ראיתה אותו מכה אתה לא יודע איזה צלקות בנפש הוא עשה לי דברים שאני מידבייש להגיד פה אבל רק שתיראה שכל מה שאתה אומר על טוב ורע זה חרא שטויות סיפורי ילדים זה מה שזה אני ראיתי את אבא שלי הזבל הזה מהמר והורס את כל מה שאמא שלי ניסתה לעשות את כל הכסף שלנו הוא שרף אז אל תזין לי תשכל שהוא אבא שלי כי אני לא אשם אני לא בחרתי זבל כזה לאבא אבא שמכה את אמא שלי שניגמרים לו המילים אבא שמקלל!! אז של תתיף לי מוסר מובן ושלא תעיז לומר שאני דומה לו כי אני לא!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😠 איך אתה מעז לבוא הנה ולד איתי על טוב ורע מי אתה ביכלל!! אה??? הכל בולשיט! דין דיין בולשיט אני יגיד לך מה יש אחרי המוות כלום נדה אתה מת לא מיתקיים אתה הולך לישון ולתמיד סוף פסוק! ושלא תעז לדבר על אמא שלי אמא שלי לא אשמה בכלום!! איך אתה מעז לבוא הנה עם כל השטויות האלה טוב רע דין דיין בולשיט יש רק רע וכוח ואנשים טיפשים שאין להם אומץ לקחת אותו שלא שואפים אליו נקמה זה דבר מופלא חזק טהור דבר ניסגיו שאם אתה יודע לתפעל אותה נכון זה נשק נשק חזק שאין כממהו הגלגל מיסתובב כן בטח ראיתי איך שהוא מיסתובב אבא שלי פגוע בי 15 שנה 15 שנה ואני עדיין הניפגע אתה לא מיתבייש לבוא לכאן ושלא תעז להגיד שאמא שלי פחות טובה מהחרא הזה לאמא שלי יש לב זהב ומה זה נתן לה בחיים כלום!!! פשוט כלום חולשה שלא תגיד שאלוהים יעזור לאנשים כאלה או כל דבר כזה כי הוא לא הוא לא עזר עד עכשיו אז שלא תרד לכאן אני לא יודע מאיפו ותתחיל לפתוח תפה שלך!! שלא תיפתח פה על אמא שלי מובן מתיך לי מוסר על המיצוות בולשיט המיצוות דרך ארץ כן ממש ראיתי למי יש דרך ארץ לחשלים לאלה שתמיד פוגעים בהם אני לא אהיה הניפגע יותר ! ולשא תגיד שאני דומה לאבא שלי אני שונה בו בכל דרך שאני פונה בה שלא תעז לומר שאני כמהו דבר איתו אלוהים נתן לי פה אתה חושב שאני פחדן דיברתי ואמרתי איך הוא לא מיתבייש זה מגעיל ואמרתי לו גם עוד משהו שלא יתקב עלי ולא ידבר איתי כן מה שאתה שומע לא מכבד אותתו ולא שום דבר אחר מיהו הוא לא ראוי לכבוד שלי רמיסה של אנשים אני ארמוס רק אותו ואת אלה שיפגעו בי שינאה תוביל אותך לגדולה אם תדע להשטלת לחזק ולתמרן אותה ואותו דבר הנקמה
החיים פגעו בי ואני יפגע בהם חזק יותר!
אני בדעה של רז.
עם כל הכבוד לזה שאת כועס על אבא שלך ואפשר להבין אותו אין לך זכות לבוא ולקלל אותו!
סבבה תכעס עליו אבל אל תבוא ותקלל.

ויש מצב שאולי איך שהוא אמא שלך יודעת על זה ופשוט מעלימה עין.
לפי דעתי אתה צריך לבוא ולספר לה את זה! אם היא יודעת אז יופי אם היא לא יודעת אז כדאי שהיא תידע את זה כי אתה אומר שזה כבר נמשך הרבה זמן אז תספר את זה.
QUOTE (~MoR~ @ 01/08/2005) אני בדעה של רז.
עם כל הכבוד לזה שאת כועס על אבא שלך ואפשר להבין אותו אין לך זכות לבוא ולקלל אותו!
סבבה תכעס עליו אבל אל תבוא ותקלל.

ויש מצב שאולי איך שהוא אמא שלך יודעת על זה ופשוט מעלימה עין.
לפי דעתי אתה צריך לבוא ולספר לה את זה! אם היא יודעת אז יופי אם היא לא יודעת אז כדאי שהיא תידע את זה כי אתה אומר שזה כבר נמשך הרבה זמן אז תספר את זה.
את לא יודעת מי זה אבא שלי אז אל תבאו ותתיפו לי מוסר כי אתם לא יודעים מה אני מרגיש! צריך לרסר תחרא הזה הוא לא צריך להביא ילדים לעולם החרא הזה!
אתה מדבר מתוך עצבים ולא מתוך הגיון ואתה רק בן 15 שתהיה בן 25-30 ותסתכל 10-15 שנה אחורנית תגיד לעצמך ואוו איזה ילד הייתי

ועד אז אני מציע לך לקחת אוויר ולהרגע .

בהצלחה .

עוד דבר ששמתי לב אליו רק עכשיו
מצד אחד אתה אומר "אבא שלי הוא השטן"
אבל מצד שאני אתה הולך לכרות ברית עם הרוע וניצול הכח שלך כורת ברית עם השנאה ועם הנקמה ולועג לחלשים האם יש קרוב יותר מזה לשטן בכבודו ובעצמו (ולא אבא שלך כרגע)

אתה ואבא שלך אותו דבר קורצת מאותו חומר תרצה או לא תרצה

ישמעו אוזנך מה שפיך מדבר .
בוביי יש לי משהו להגיד לך בבקשה תוסיף אותי למסנג'ר או לאיסי
anat_22@walla.co.il
264854206
יש פה כמה אנשים... שעושה רושם שבאו מבית מושלם כזה שבחיים לא נגעו בהם ולא צעקו עליהם
ואם לא.. אז אין לי מושג מאיפה הדיבור הזה שלכם
הורים הורים הביאו אותי לעולם כל הכבוד להם
אבל זה לא אומר שמעכשיו אני איזה בובה שלהם
כשמגיל קטן מחנכים אותך בדרך מסויימת מה לעשות שכנראה שגם תגדל ככה
ההורים שלי למשל.. תמיד היו צועקים עליי מרביצים לי (לא משהו רציני אלא "מכות חינוכיות") אז פלא שהיום אין אצלנו דבר כזה שיחה נורמלית?
יצא מצב שאני לא דופקת חשבון להורים שלי ועד היום יש פעמים שאמא שלי בעיקר מרביצה לי ועם על הכבוד לאמא שלי.. אני לא אשב בחיבוק ידיים ואתן לה להרביץ לי
אני לא מרביצה לה בחזרה... ולא רק מהעובדה שהיא אמא שלי.. אלא בגלל שאין מה להשוות בין הכוח שלי לבין הכוח שלה
אז יש דבר כזה הגנה עצמית..
והיו מקרים שקיללתי את ההורים שלי... והתחצפתי אליהם ואני ממש אבל ממש לא טיפוס שמקלל
אבל זה לא אומר שאני ככה עם חברים ואנשים מבחוץ
זה רק עם ההורים ולפעמים יוצא שאני כאילו 2 אנשים שונים לגמרה
וזה המצב היום ולא נראה לי שהוא ישתנה בזמן הקרוב
יש הורים שפשוט לא יודעים להיות הורים
לדעתי ההורים שלי או בעצם בעיקר אמא שלי פשוט לא יודעת להיות אמא.. היום אני מבינה שצורת החינוך שלהם קצת הרסה אותי
ואני רואה שאח שלי בדרך לאותו דבר.. אבל זה כבר מאוחר מידי וההורים שלי לא מבינים את זה

אז יש אנשים כאלה... ובמצב של עכשיו זאת המציאות
אבל אני למשל לא הייתי אומרת שאמא שלי היא אמא מכה...כי היא לא
אבל לבוא להגיד שכל דבר שההורים שלי עושים אני צריכה להגיד תודה ולסתום ת'פה כי הם הביאו אותי לעולם וכל זה זה דפוק לגמרה וזה שטויות

ורז הוא לא מאותו חומר של אבא שלו.. זה פשוט מה שיצא כי הוא גידל אותו
כל אחד בין אן הוא רוצה ובין אם לא מושפע מהחינוך שהוא מקבל כשהוא קטן
וכבן 15 הוא עדיין מושפע מחינוך
ולנוכח המצב.. ואין לי מושג מה עברת בחיים.. אבל אפשר להבין מאיפה הוא בא ולמה הוא מגיב ככה ועצם העובדה שהוא מגנה התנהגות כזאת אומרת שהוא לא יהיה כזה

בקשר למקרה עצמו.. 90% שאמא שלך יודעת על זה
ותכלס אני לא יודעת אם היא תעזוב אותו גם אם תהיה לה אפשרות
זה בדר"כ מה שקורה כי אין לה לאן ללכת... הוא תומך בה עכשיו כלכלית וכל המערכת יחסים בניהם כבר מההתחלה הוא שלט בה ועכשיו חי מלך והיא פשוט חושבת שזה מגיע לה
היא תשכנע אותך שזה החיים שלה לא משנה מה תגיד לה
זה משהו פסיכולוגי שצריך לשנות אצלה
את צודקת לגמריי
אבלל
לא הרביצו יל אאפפעם רק צעקו עליי ואני בחזרהה..
איימו לתת לי כאפה שממש עיצבנתי אותם
ו..
הם לא מושלמים יש הרבה תיקונים יש משהו אחדד שאני מתה למות ממנו קשה לי אריתו כל כך
=[[
נו אנג'ל לא הכל נרכש יש גם דברים מולדים
ולהפתעתך , אין דבר כזה בית מושלם אף אחד מאיתנו לא חי בסרט הולווידי כזה או אחר
לכל אחד כאן היו את הקשיים שלו , אלימות פיזית או מנטלית , איומים , הרצון למות ועוד כהנה וכהנה ... זה חלק משלב ההתבגרות , אבל גם את שכרגע צעירה באזור גיל 17 גם את יום אחד שתהי בת 25-30 תקומי ותסתכלי על החיים בצורה שונה .

ימים ידברו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך