אנשים אתם באמת ניפלאים אני מה זה שמח שפרינסס 15 היראתה לי תמקום עכשיו יש לי עם מי לשפוך תלב ולא לישמור הכל בפנים וBABE תוכלי להגיד לי מה אמא שלך תענה לך עם את היית במצב כזה מה היא היתה רוצה שתעי
אין שום בעיה .. דבר ראשון על הבוקר אני שואלת אותה ורצה לפורום!
לילה טוב מאמי😊!
תראה.. אני ממש מצטערת בשבילך שזה המצב שאתה נמצא בו.. אתה חייב להיות חזק וגם אם אמא שלך אומרת שהיא מצטערת שהיא התחתנה עם אבא שלך זה לא אומר שהיא מצטערת שהיא הביאה אותך לעולם ושנולדת להיפך.. דווקא נראה שהיא מאוד אוהבת אותך לפי מה שאתה מספר...
אני במצב שלך הייתי מספרת לאמא שלי מה ששמעתי עם מי שהוא דיבר .. שתבקש מחברת הפלאפון פירוט שיחות של המספרים שהוא מחייג אליהם.. או באמת כמו שאמרו פה תגיד לאבא שלך שאם הוא לא מדבר על זה עם אמא שלך אתה זה שהולך ומספר לה.. אז שיחשוב מה שיותר עדיף לו.. אתה אומר שאתה שונא אותו ואני מבינה אותך אבל זה אבא שלך.. תזכור תמיד.. אתה בן יחיד..
אתה חייב להיות חזק בשביל אמא שלך וגם בשביל עצמך כי אם זה ככב יש מצב שהם אולי יתגרשו..
ותאמין לי זאת לא נראה לי תהיה תקופה ממש טובה בשביל אמא שלך.. אז תהיה לצידה ותמיד תגיד לה כמה שאתה אוהב אותה..
ואם אתה צריך עזרה תכתוב נגיב לך..
מקווה שתחליט מה לעשות בהצלחה
קודם כול \זה אבא שלך...אתה כרגע כועס עליו אני יודעת אבל בין כעס לשנאה זה שני עולמות שונים...אתה כרגע כועס עליי ואתה עצבני מכול הענין אבל אין לך מושג למה הוא עושה את זה?
אולי בינו לבין אמך נגמרה אהבה אין לך מושג מה קורה בינהם..
אני חושבת שאתה צריךלדבר איתו אבל ממש לדבר איתו תראה מה הסיבות שלו לכול הבגידות האלה....אחרי שתדבר איתו ותדעהכול תגיד לו או אני מספר או אתה...ועם הוא לא רוצה אז תספר לאמא שלך..שאתה כבר יודע את כול הסיפור..כי כרגע את לא יודע הכול חוץ מזה שהוא בגד באמך עם אחרת...
בהצלחה
דיברתי עם אמא שלי . היא אמרה לי שבטוח שאמא שלך יודעת/ מרגישה בזה אבל או שהיא מעדיפה להבליג או שאין לה את הכוחות לקום וללכת.
בכל מקרה היא אמרה שלא תגיד לאמא שלך את זה ככה כי אז במקרה שהם ישארו יחד אתה תצא
"הרע".
אז שאלתי אותה מה בכל זאת אתה אמור לעשות? והיא ענתה שאתה יכול ללכת לאמא שלך ולומר לה ( בלי קשר למקרה ) אמא אני רואה שקשה לך ... ואתה יכול לתמוך בה.. להראות לה שאתה שם..
דרך אגב שתדע שזה כנראה לא דבר חריג והמון נשים מעדיפות להישאר עם הבעל (כמו סבתא שלי שסבלה שנים ועדיין סובלת ומסיבה לא ברורה נשארת).
מקווה שעזרתי - בהצלחה!
אבל היא תסבול יותר אם היא לא תדע את האמת!!! ואז יהיה לך מצפון למה לא סיפרתי לה?
אם אבא שלך לא מספר לה תספר אתה.
כן אור אבל כנראה שהיא מודעת לכך.. הוא סיפר שהם עברו דירה והקשר עדיין נמשך--> משמע אמא שלו יודעת שהקשר קיים.
אמא שלי אמרה לי שיש הרבה סימנים שהיא תדע לפיהם (אני מעדיפה לא לפרט כי זה ממש מביך..)
יכול להיות שאמא שלך צודקת ויכול להיות שלא אני לא מזלזלת בה. אבל רק אמא שלו ואבא שלו יודעים באמת מה קורה. ומקסימום הוא יספר לה והיא תגיד לו שהיא יודעת.
הוא צריך לתמוך בה 😊 אבל שלא יריב נגי דעם אבא שלו (הוא גם לא חייבת להתחבר אליו כמובן)
אבל הוא צריך לפעול נכון למצב שבו ישארו יחד
תודה לכם תאמת לא איכפת לי שאני יצא הרע כי זה בעניים שלו ולא איכפת לי מה הוא חושב ולא מענין אותי איך הוא מרגיש כי הוא חרא של בנאדם ואן לו רגשות אז לא מענין אותי מה הוא חושב בסופו של דבר אני יגיד לו או שאתה מספר או שאני מספר בכל מצב זה יצא
BaBeאיזה סימנים יש שעות ארוכות מחוץ לבית בדרך כלל בלילה ? מה שהחרא הזה עשה לא צריך להיך אף אחד רק את עצמו ולא ניראה שיש לו רגשות בשביל להיות מובך! הוא צריך להיתבייש במה שהוא עשה הזונה הזה מי הוא חושב שהוא מי הוא שיפגע בי! אני מיתבייש שאני קשור אליו שיש לי אותו דם החרא הזה לא אבא שלי ולא מענין מה יש לו להגיד הוא לא הורה והוא לא יודע מה זה להיות הורה!
QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) הוא צריך לתמוך בה 😊 אבל שלא יריב נגי דעם אבא שלו (הוא גם לא חייבת להתחבר אליו כמובן)
אבל הוא צריך לפעול נכון למצב שבו ישארו יחד
יחד???? אני לא ורצה שום קשר איתו !!! שום קשר עם החרא הזה!! אני מיתבייש ליקרוא לו "אבא"
אתה יכ ול להעלם ממנו וגם לנתק את הקשר איתו כי זאת הבחירה שלך.. אבל היא הסבירה לי שבקשר בין ההורים אסור להתערב.. דרך אגב הסימנים הם ביניהם (חלקם מיניים)
בהצלחה נשמה
תודה נשמה אני מקווה שאני יסתדר אני לא רוצה קשר לחרא הזה אנשים כאלה צריך לסרס נקודה! לא מגיע לחראות כאלה להביא ילדים! יאווו כמה שהוא יצטער על היום הזה תאמיני לי אתה בוגד תיתגרש לפני שאה הורס לאנשים תחיים!!!
אתה לא חייב להיות איתו בקשר. אבל תזכור שיש הרבה דברים שאתה לא יודע על היחסים בין ההורים שלך.