QUOTE (raz @ 02/08/2005) אני שמח שהפנמת את מה שכתבתי לך
ובפעם השלישית והאחרונה
בהצלחה לך
מי ייתן ותמצא את הדרך הנכונה להיות שונה מאביך ומהחינוך אותו קיבלת
מי ייתן ותמצא אהבה בליבך וסיפוק נפשי , ותוכל להלחם את המלחמה הפרטית שלך , לפני שתלחם למען אותם אחרים .
אמן
אמן תודה אח שלי עכשיו הבנתי אותך עשיתי לי מקלחת קרה קרה קרה פתחתי את החלון התקלחתי בחידה למלע ומישם יש נוף להרים של אילת ועקבה ופתאום ראיתי כמה יפה מיסבב יצאתי למירפסת אחרי המיקלחת כמה השמש חמה ונעימה הבנתי שזה לא סוף העולם אבל לא הבנתי עדיין בבירור מה עלי לעשות אבל גם זאת התחלה .....
דרך אגב ירדתי למטה וראיתי שהוא עיין במה שכתבתי כאן לא ממש היסתדר יותר נכון בילגאן אבל בכל זאת לא נחמד שהוא גילה שאני הולך לספר לאמא שלי והיא תידע ממני או ממנו אבל בכל זאת רציתי שהוא ידע ממני בלי שפעם אחת נריב או משהו למרות שמה שכתבתי לא ישתנה אבל בכל זאת היה יותר נחמד אם הוא היה בא ואומר בו נדבר במקום שיראה את כל מה שאני רוצה להגיד כאן במקום ממני אבל חפיף..... גם ככה זה היה צריך לצאת ואלי אפילו כיוויתי שאני לא יצתר לדבר איתו נו טוב חסך לי זמן
אנשים תיקראו את זה זה באמת עזר לי להבין כמה דברים בקשר עלי ולמעשים ולתוצאות ובכלל ליום יום