פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אבא שלי בוגד באמא שלי...

אבא שלי בוגד באמא שלי

✍️ JestMe 📅 01/08/2005 07:32 👁️ 1,729 צפיות 💬 116 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 8
בוא נבהיר משהו אחת ולתמיד... כי נראה לי שאמרתי לך את זה כבר כמה פעמים ומסיבה מסויימת אתה לא קולט
אני בת 18!!!!!! היה לי יום הולדת לפני חודש בערך אני מעל 18 אוקיי???

אני יודעת שאין דבר כזה בית מושלם.. בכלל אין דבר כזה שלמות אבל מהדיבור של הרבה אנשים פה נראה שאולי האכילו אותם הרבה שטויות
או שאולי אני פשוט חושבת אחרת
אתה יכול להאמין שיש דברים מולדים... אני יכולה גם לא
QUOTE (ktuma @ 02/08/2005) את צודקת לגמריי
אבלל
לא הרביצו יל אאפפעם רק צעקו עליי ואני בחזרהה..
איימו לתת לי כאפה שממש עיצבנתי אותם
ו..
הם לא מושלמים יש הרבה תיקונים יש משהו אחדד שאני מתה למות ממנו קשה לי אריתו כל כך
=[[
לא אמרתי מה עשו לך או מה לא עשו לך חחח רק נתתי דעה
תראי לכל הורה יש איזושהי דרך חינוך משלו.. חלק טובות יותר חלק טובות פחות
אבל בשלב מסויים את מגיעה למצב שאת כבר מתחילה להיות מודעת לדברים כאלה.. ואז את יכולה לשנות בעצמך מה שאת רואה לנכון
אצלי זה הגיע בגיל 17 בערך... זה משתנה מאחד לאחד

ומה קרה שאת רוצה למות ממנו? אל תגידי דברים כאלה שום דבר לא עד כדי כך נורא בדר"כ
אני לא יודעת אם זה יעזור אבל דבר ראשון אני גם ממש מצטערת בשבילך...

תשמע...
דבר ראשון תבדוק שחלק מהדברים שאתה אומר או עושה עכשיו לא יפגעו בך או תתחרט עליהם בעתיד...

דבר שני אני מציעה לך לתפוס את אבא שלך לשיחה... ובדוגרי תוציא עליו הכל כי זה באשמתו..
תציב לו אולטימטום- אם הוא לא מספר לאמא שלך אתה מספר לה!

אני מתארת לעצמי שאתה מנסה כמה שפחות לפגוע באמא שלך... אבל אני חושבת שאתה צריך לקטוע את זה עכשיו כי אם זה יימשך אח"כ אני חושבת שזה יגרום יותר סבל שזה נמשך כל כך הרבה זמן ועוד בידיעתך..

תגיד לו הכל בפנים! ותנסה לגרום לו לסיים את זה מיד.!

שיהיה לך הרבה הרבה בהצלחה!... ואם אתה רוצה לדבר או משהו תרגיש חופשי...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 02/08/2005) יש פה כמה אנשים... שעושה רושם שבאו מבית מושלם כזה שבחיים לא נגעו בהם ולא צעקו עליהם
ואם לא.. אז אין לי מושג מאיפה הדיבור הזה שלכם
הורים הורים הביאו אותי לעולם כל הכבוד להם
אבל זה לא אומר שמעכשיו אני איזה בובה שלהם
כשמגיל קטן מחנכים אותך בדרך מסויימת מה לעשות שכנראה שגם תגדל ככה
ההורים שלי למשל.. תמיד היו צועקים עליי מרביצים לי (לא משהו רציני אלא "מכות חינוכיות") אז פלא שהיום אין אצלנו דבר כזה שיחה נורמלית?
יצא מצב שאני לא דופקת חשבון להורים שלי ועד היום יש פעמים שאמא שלי בעיקר מרביצה לי ועם על הכבוד לאמא שלי.. אני לא אשב בחיבוק ידיים ואתן לה להרביץ לי
אני לא מרביצה לה בחזרה... ולא רק מהעובדה שהיא אמא שלי.. אלא בגלל שאין מה להשוות בין הכוח שלי לבין הכוח שלה
אז יש דבר כזה הגנה עצמית..
והיו מקרים שקיללתי את ההורים שלי... והתחצפתי אליהם ואני ממש אבל ממש לא טיפוס שמקלל
אבל זה לא אומר שאני ככה עם חברים ואנשים מבחוץ
זה רק עם ההורים ולפעמים יוצא שאני כאילו 2 אנשים שונים לגמרה
וזה המצב היום ולא נראה לי שהוא ישתנה בזמן הקרוב
יש הורים שפשוט לא יודעים להיות הורים
לדעתי ההורים שלי או בעצם בעיקר אמא שלי פשוט לא יודעת להיות אמא.. היום אני מבינה שצורת החינוך שלהם קצת הרסה אותי
ואני רואה שאח שלי בדרך לאותו דבר.. אבל זה כבר מאוחר מידי וההורים שלי לא מבינים את זה

אז יש אנשים כאלה... ובמצב של עכשיו זאת המציאות
אבל אני למשל לא הייתי אומרת שאמא שלי היא אמא מכה...כי היא לא
אבל לבוא להגיד שכל דבר שההורים שלי עושים אני צריכה להגיד תודה ולסתום ת'פה כי הם הביאו אותי לעולם וכל זה זה דפוק לגמרה וזה שטויות

ורז הוא לא מאותו חומר של אבא שלו.. זה פשוט מה שיצא כי הוא גידל אותו
כל אחד בין אן הוא רוצה ובין אם לא מושפע מהחינוך שהוא מקבל כשהוא קטן
וכבן 15 הוא עדיין מושפע מחינוך
ולנוכח המצב.. ואין לי מושג מה עברת בחיים.. אבל אפשר להבין מאיפה הוא בא ולמה הוא מגיב ככה ועצם העובדה שהוא מגנה התנהגות כזאת אומרת שהוא לא יהיה כזה

בקשר למקרה עצמו.. 90% שאמא שלך יודעת על זה
ותכלס אני לא יודעת אם היא תעזוב אותו גם אם תהיה לה אפשרות
זה בדר"כ מה שקורה כי אין לה לאן ללכת... הוא תומך בה עכשיו כלכלית וכל המערכת יחסים בניהם כבר מההתחלה הוא שלט בה ועכשיו חי מלך והיא פשוט חושבת שזה מגיע לה
היא תשכנע אותך שזה החיים שלה לא משנה מה תגיד לה
זה משהו פסיכולוגי שצריך לשנות אצלה
כמה שזה מצער אינ נאלץ להסכים איתך עושה רושם שאת יודעת מה אני מרגיש ולמה אני מדבר כמו שאני מדבר אני ינסה לתפוס שיחה עם האבא ולהציב ו אפשרות או שאני יספר או הוא זה נכון שהחינוך בבית משפיע אבל אני יודע שאם יהיו לי ילדים בעזרת השם אני לא יחנך אותם ככה ילד שמשהו מציק לו צריך לבוא ולהרגיש פתוח לדבר עם ההורים שלו וככה זה אמור להיות בזוגיות לדעתי והיום אני כבר יודע שאני בחיים לא אבגוד ולא אתחייב עד שאני יהיה מוכן ב 100% ואם אישתי תיבגוד בי אני לא רוצה שהילדים שלי יגלו אני רוצה שהיא תבוא ותספר לי לפני שזה ישפיעה על החיים של הילדים ואז כשאין אהבה מחליתים להתגרש ואז שתעשה מה בא לה הכי חשוב זה לא ליפגוע בילדים ובהשקפת עולם ילד צריך שתיהיה לו שאיפה בחיים
החיים שלי םגעו בי אני רוצה לפגוע בהם חזק יותר "נקמה" אין בזה שם דבר פסול אני רוצה להגיע למשהו בחיים ושאני יהיה מישהו בחיים אני יוכל לעזור לאנשים אחרים אנשים טובים שלדעתי מגיעה להם שיעזרו להם זאת תיהיה הנקמה שלי בחיים לעזור לחלשים ולפגוע במי שרומס את החלשים ופוגע בהם וכמבן לפגוע במי שפוגע בי זאת ההשקפת עולם שלי והמטרה שהצבתי לי בחיים
אני שמח שהפנמת את מה שכתבתי לך

ובפעם השלישית והאחרונה

בהצלחה לך

מי ייתן ותמצא את הדרך הנכונה להיות שונה מאביך ומהחינוך אותו קיבלת
מי ייתן ותמצא אהבה בליבך וסיפוק נפשי , ותוכל להלחם את המלחמה הפרטית שלך , לפני שתלחם למען אותם אחרים .

אמן
QUOTE (raz @ 02/08/2005) אני שמח שהפנמת את מה שכתבתי לך

ובפעם השלישית והאחרונה

בהצלחה לך

מי ייתן ותמצא את הדרך הנכונה להיות שונה מאביך ומהחינוך אותו קיבלת
מי ייתן ותמצא אהבה בליבך וסיפוק נפשי , ותוכל להלחם את המלחמה הפרטית שלך , לפני שתלחם למען אותם אחרים .

אמן
אמן תודה אח שלי עכשיו הבנתי אותך עשיתי לי מקלחת קרה קרה קרה פתחתי את החלון התקלחתי בחידה למלע ומישם יש נוף להרים של אילת ועקבה ופתאום ראיתי כמה יפה מיסבב יצאתי למירפסת אחרי המיקלחת כמה השמש חמה ונעימה הבנתי שזה לא סוף העולם אבל לא הבנתי עדיין בבירור מה עלי לעשות אבל גם זאת התחלה .....

דרך אגב ירדתי למטה וראיתי שהוא עיין במה שכתבתי כאן לא ממש היסתדר יותר נכון בילגאן אבל בכל זאת לא נחמד שהוא גילה שאני הולך לספר לאמא שלי והיא תידע ממני או ממנו אבל בכל זאת רציתי שהוא ידע ממני בלי שפעם אחת נריב או משהו למרות שמה שכתבתי לא ישתנה אבל בכל זאת היה יותר נחמד אם הוא היה בא ואומר בו נדבר במקום שיראה את כל מה שאני רוצה להגיד כאן במקום ממני אבל חפיף..... גם ככה זה היה צריך לצאת ואלי אפילו כיוויתי שאני לא יצתר לדבר איתו נו טוב חסך לי זמן

אנשים תיקראו את זה זה באמת עזר לי להבין כמה דברים בקשר עלי ולמעשים ולתוצאות ובכלל ליום יום
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 02/08/2005) QUOTE (ktuma @ 02/08/2005) את צודקת לגמריי
אבלל
לא  הרביצו יל אאפפעם רק צעקו עליי ואני בחזרהה..
איימו לתת לי כאפה שממש עיצבנתי אותם
ו..
הם לא מושלמים יש הרבה תיקונים יש משהו אחדד שאני מתה למות ממנו קשה לי אריתו כל כך
=[[
לא אמרתי מה עשו לך או מה לא עשו לך חחח רק נתתי דעה
תראי לכל הורה יש איזושהי דרך חינוך משלו.. חלק טובות יותר חלק טובות פחות
אבל בשלב מסויים את מגיעה למצב שאת כבר מתחילה להיות מודעת לדברים כאלה.. ואז את יכולה לשנות בעצמך מה שאת רואה לנכון
אצלי זה הגיע בגיל 17 בערך... זה משתנה מאחד לאחד

ומה קרה שאת רוצה למות ממנו? אל תגידי דברים כאלה שום דבר לא עד כדי כך נורא בדר"כ
חח מאמי סתם יש משהוו שמעצבן אותי בהם
מה מעצבן?
שמעי מאמי....זה קרה לי גם.....רק ההפך....אל תיתערבי בזה וזהו..
QUOTE (רומי_המאמי @ 02/08/2005) שמעי מאמי....זה קרה לי גם.....רק ההפך....אל תיתערבי בזה וזהו..
לא להיתערב? נו באמת אך אי אפשר לא להתערב??
אפח'ד לא בא מבית מושלם! אין דבר כזה.
וגם עליי ההורים שלי צעקו, והתנהגו בקטעים שרציתי לא'דעת מה לעשות להם אבל לא קיללתי אותם כי אני יודעת שזה דבר שאני בחיים לא יעשה!
כי עם כל הכבוד ויש כבוד הם ההורים שלי ואנ'לא יקלל אותם.
QUOTE (~MoR~ @ 03/08/2005) אפח'ד לא בא מבית מושלם! אין דבר כזה.
וגם עליי ההורים שלי צעקו, והתנהגו בקטעים שרציתי לא'דעת מה לעשות להם אבל לא קיללתי אותם כי אני יודעת שזה דבר שאני בחיים לא יעשה!
כי עם כל הכבוד ויש כבוד הם ההורים שלי ואנ'לא יקלל אותם.
חחחחחחחחח מה זה לא תקללי ההורים שלי פותחים עלי פה אני פותח בחזרה אני לא אומרי יזונות וזה אבל מרים תקול נותן להם להרגיש שאני מעליהם או לפחות ברמה שלהם
חח גם אני לפעמים שיש ריבים עם ההורם והם מעלים עלי תקול (ולפעמים זה ממש אי צדק!!!!!)

אז אני פשוט סותמת תאוזניים ועושה לה לה לה חחח כמו ילדה קטנה :} 😂

QUOTE (JestMe @ 03/08/2005) QUOTE (~MoR~ @ 03/08/2005) אפח'ד לא בא מבית מושלם! אין דבר כזה.
וגם עליי ההורים שלי צעקו, והתנהגו בקטעים שרציתי לא'דעת מה לעשות להם אבל לא קיללתי אותם כי אני יודעת שזה דבר שאני בחיים לא יעשה!
כי עם כל הכבוד ויש כבוד הם ההורים שלי ואנ'לא יקלל אותם.
חחחחחחחחח מה זה לא תקללי ההורים שלי פותחים עלי פה אני פותח בחזרה אני לא אומרי יזונות וזה אבל מרים תקול נותן להם להרגיש שאני מעליהם או לפחות ברמה שלהם
^^^^^^^^^^^^^^^

איו בעד מה מאמייי
תמיד פה :]
יוו הציטוט שרציתילאיצא ליייי 😯

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך