QUOTE (15PrInCeSs @ 03/08/2005) חח גם אני לפעמים שיש ריבים עם ההורם והם מעלים עלי תקול (ולפעמים זה ממש אי צדק!!!!!)
אז אני פשוט סותמת תאוזניים ועושה לה לה לה חחח כמו ילדה קטנה :} 😂
חחחחחחחחחחחח
ובקר לציטוט את יכולה לעשות ארוך
אה חח ורשמתי לך בחתימה תודה על שהראת לי את המקום
תודה נישמתי
שמתילב על זה רציתי לצטט ולא יצא לי חח חפיףף!! 😛
בבקשה מאמיי!1
QUOTE (15PrInCeSs @ 03/08/2005) שמתילב על זה רציתי לצטט ולא יצא לי חח חפיףף!! 😛
בבקשה מאמיי!1
😛 😂 😁 😁
QUOTE (15PrInCeSs @ 03/08/2005) חח גם אני לפעמים שיש ריבים עם ההורם והם מעלים עלי תקול (ולפעמים זה ממש אי צדק!!!!!)
אז אני פשוט סותמת תאוזניים ועושה לה לה לה חחח כמו ילדה קטנה :} 😂
לגמרי אותו הדברר בדיוק אני עושה ככהה..
או שאני שרהה סתם דבריםם מסתגרת בחדר וכ'וו
QUOTE (ktuma @ 03/08/2005) QUOTE (15PrInCeSs @ 03/08/2005) חח גם אני לפעמים שיש ריבים עם ההורם והם מעלים עלי תקול (ולפעמים זה ממש אי צדק!!!!!)
אז אני פשוט סותמת תאוזניים ועושה לה לה לה חחח כמו ילדה קטנה :} 😂
לגמרי אותו הדברר בדיוק אני עושה ככהה..
או שאני שרהה סתם דבריםם מסתגרת בחדר וכ'וו
חחחחחח 😂
^^^
מאמיי
=]=]]]]]]
חולה עלייךךך
תעזור לאמא שלך לגלות את זה לבד....
מבינה אותך אני במצב דומה נמצאת ..
מה שכן תתמוך בהכל באמא שלך
QUOTE (ילדה-עצובה @ 04/08/2005) תעזור לאמא שלך לגלות את זה לבד....
מבינה אותך אני במצב דומה נמצאת ..
מה שכן תתמוך בהכל באמא שלך
תודה לך
קודם כל אני מצטערת מאוד מאמי
זה נשמע כמו טלנובלה מסובכת .
אני אביא לך כמה מספרי טלפון של כל מיני מקומות
תנסה שם ותתייעץ
בת ים- תחנת ייעוץ לנוער : 03-5078116
רמת גן - אוזן קשבת לנוער והורים: 03-6728697, 03-6734752
בני ברק- תחנה לייעוץ לנוער : 03-5791188, 03-6187238
כפר סבא - דלת פתוחה : 09-7674555
ראשון לציון - יחידה למען הנוער : 03-9682545, 03-9682547, 03-9682488/9
נתניה- ער"ן : 09-8625110
אוזן קשבת: 09-8335224
חיפהה - אוזן קשבת : 04-8229488
מקווה שעזרתי
וואיי... טוב אז ככה..
אני חושבת שאתה לא צריך לדבר עם אזה לאף אחד.. רק לנות לאבא שלךך!
אני בטוחה שאימא שלך תעדיף לשמוע את זה מאבא שלך מאשר מימךך..
תדבר עם אבא שלךתגיד שלו שאתה עושה מיזה עניין כי זה באמת ככה תגיד לו שאם הוא לא הולך לדבר על זה עם אימא שלך או להתגרש או לעושות משהו בנידון תודיע לו שאתה תספר לה בעצמך.
שיהיה לך ב~ה~צ~ל~ח~ה
תודה בנתיין אני לא מדבר איתו והוא לא איתי חחח הוא קרא את מה שרשמתי בפורום איזה טיפש אני משאיר את זה פתוח חיפיף גם ככה לא בא לי לדבר איתו עוד כמה זמן שאני ירגע מזה ואז אני יוכל לדבר להחליט בלי עצבים ולחצים
מאמי לא קראתי את כל התגובות שרשמו לך...
אבל לדעתי..תפוס את אבא שלך לשיחה תגיד לו שאתה יודע מיזה!!.
ושעם טוב לו לבגוד באשתו זאת סכותו!!
אבל תודיע לו שעם הוא לא ידבר עם אמא שלך ויספר לה אתה תעשה את זה..
זאתי לפחות דעתי...
אני מקווה שעזרתי מאמי
עם אתה צריך עוד עזרה זה האיסיקיו שלי 195330057
בונבוני תגיד מה נסגר דיברת איתוו??? איך אתה מרגיש?... עדיין עצבני מאוכזב?..
תדבר איתואתה חייב.. אל תשאיר את זה ככה ותתמוך באמא שלך היא בטוח זקוקה לזה!!
QUOTE (15PrInCeSs @ 04/08/2005) בונבוני תגיד מה נסגר דיברת איתוו??? איך אתה מרגיש?... עדיין עצבני מאוכזב?..
תדבר איתואתה חייב.. אל תשאיר את זה ככה ותתמוך באמא שלך היא בטוח זקוקה לזה!!
נישמתי נירגעתי פה ושם לא דיברתי איתו אנחנו לא מדברים ולא סיפרתי לאמא שלי עדיין אני עוד רוצה לקחת זמן לעצמי וזה להירגע לעקל וזה אני לא מדבר איתו ועכשיו הוא לא מדבר איתי (תאמת סבבה מצידי יכול להישאר ככה 😛 ) למה הוא לא מדבר והפסיק לנסות ליזום שיחה או לשכנע אותי או משהו הוא קרא את מה שכתבתי בפורום אז כל מה שרציתי להגיד הוא יודע ...... בכל זאת צריך לתפוס אותו לשיחה שהוא יספר או אני .... כן באמא שלי אני מישתדל ליתמוך וזה ולעזור לה במה שהיא מבקשת רק שבזמן האחרון שאני מחפש שקט ולהיתבודד הוא חופר לה למה אני לא הולך לים למה אני לא הולך לפה לשם למה למה למה נימאס מה קשה הם לראות שאני רוצה שקט...
ונשמה תודה שאת מיתענינת 😊
QUOTE (aline_angel @ 04/08/2005) מאמי לא קראתי את כל התגובות שרשמו לך...
אבל לדעתי..תפוס את אבא שלך לשיחה תגיד לו שאתה יודע מיזה!!.
ושעם טוב לו לבגוד באשתו זאת סכותו!!
אבל תודיע לו שעם הוא לא ידבר עם אמא שלך ויספר לה אתה תעשה את זה..
זאתי לפחות דעתי...
אני מקווה שעזרתי מאמי
עם אתה צריך עוד עזרה זה האיסיקיו שלי 195330057
מה זה זכותו עצם זה שהוא נשאוי זה אומר שאן לו זכות!!! והוא יודע שאני יודע פשוט לא דיברתי איתו מאז אנחנו לא מדברים