QUOTE (ktuma @ 03/08/2005) ^^^
מאמיי
=]=]]]]]]
חולה עלייךךך
בחזרה 😊 😊
QUOTE (JestMe @ 04/08/2005) QUOTE (ktuma @ 03/08/2005) ^^^
מאמיי
=]=]]]]]]
חולה עלייךךך
בחזרה 😊 😊
😁
QUOTE (JestMe @ 04/08/2005) QUOTE (15PrInCeSs @ 04/08/2005) בונבוני תגיד מה נסגר דיברת איתוו??? איך אתה מרגיש?... עדיין עצבני מאוכזב?..
תדבר איתואתה חייב.. אל תשאיר את זה ככה ותתמוך באמא שלך היא בטוח זקוקה לזה!!
נישמתי נירגעתי פה ושם לא דיברתי איתו אנחנו לא מדברים ולא סיפרתי לאמא שלי עדיין אני עוד רוצה לקחת זמן לעצמי וזה להירגע לעקל וזה אני לא מדבר איתו ועכשיו הוא לא מדבר איתי (תאמת סבבה מצידי יכול להישאר ככה 😛 ) למה הוא לא מדבר והפסיק לנסות ליזום שיחה או לשכנע אותי או משהו הוא קרא את מה שכתבתי בפורום אז כל מה שרציתי להגיד הוא יודע ...... בכל זאת צריך לתפוס אותו לשיחה שהוא יספר או אני .... כן באמא שלי אני מישתדל ליתמוך וזה ולעזור לה במה שהיא מבקשת רק שבזמן האחרון שאני מחפש שקט ולהיתבודד הוא חופר לה למה אני לא הולך לים למה אני לא הולך לפה לשם למה למה למה נימאס מה קשה הם לראות שאני רוצה שקט...
ונשמה תודה שאת מיתענינת 😊
אני שמחה שאתה בסדר עכשיו...
חח ואין בעד מה !!..(זה שאני מתענינת..)
מאמי קודם כל...אני ממש מצטערת בשבילך דבר שני גם אבא שלי בגד באמא שלי ועכשיו הם גרושים אז אני יודעת איך אתה מרגישה..אין לי מספר לתת לך אבל עם בא לך לדבר המספר אי סי קיו שלי זה 272-094-937
QUOTE (JestMe @ 04/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 04/08/2005) מאמי לא קראתי את כל התגובות שרשמו לך...
אבל לדעתי..תפוס את אבא שלך לשיחה תגיד לו שאתה יודע מיזה!!.
ושעם טוב לו לבגוד באשתו זאת סכותו!!
אבל תודיע לו שעם הוא לא ידבר עם אמא שלך ויספר לה אתה תעשה את זה..
זאתי לפחות דעתי...
אני מקווה שעזרתי מאמי
עם אתה צריך עוד עזרה זה האיסיקיו שלי 195330057
מה זה זכותו עצם זה שהוא נשאוי זה אומר שאן לו זכות!!! והוא יודע שאני יודע פשוט לא דיברתי איתו מאז אנחנו לא מדברים
נכון הוא נשוי אבל זה בחירה שלו ליבגוד והוא בחר בזה...
אז בימקום לא לדבר איתו לך ותגיד לו משהו...
אוי ואבוי!!
אמממ.. תראה אני לא קראתי את התגובות שכתבתו לך פה..
אז אני רק אגיד לך מה דעתי..
לדעתי אתה צריך ללכת לדבר איתו ולוודא שזה באמת נכון
כי אולי לא שמעת נכון, או לא הבנת והוא בכלל דיבר עם אמא שלך בטלפון
ככה שלא כדאי לך סתם לעשות משהו שאולי תתחרט עליו אח''כ...
אנשים אני יודע שאני מקפיץ תהודעה אבל קרה משהו אני והחרא ההוא לא מדברים כבר מאז ששמעתי ואמא שלי כבר שבוע שואלת שאלות למה אנחנו לא מדברים הוא סיפר לה לפי מה שהבנתי ממנה איזה שקר שהוא דיבר עם מישהי שעבדה איתו והיא סיפרה לו שיש לה חבר והא ניסה לעזור לה איזה שקר!!!!!!!!! אז שאמא שלי סיפרה לי את זה אמרתי כן בטח ואמרתי לה תגידו לו שיגד לך תאמת והיא אמרה לו והוא עושה כאילו הוא לא יודע על מה אני מדבר חתיכת בנזונה הוא אומר שיבוא יגיד מה הוא שמע ואני יסביר כאילו אני איזה שקרן טיפש שממציא דברים הוא רוצה לדעת מה אני יודע אבל הוא יודע שאני לא יספר את זה ליד אמא שלי ככה סתם אני לא יודע מה לעשות הוא אומר לאמא שלי שאם זה מה שאני אומר שיבואו יספר את מה שהוא יודע וניראה מ משקר הוא פשוט חולה בנאדם חולה כמה שקרים הוא עוד יכול להמציא!!!!
אני יודע מי זאת האישה הזאת לפי השיחות יוצאות וההודעות בפלאפון שלו זאת מישהי שעבדה אצל ההורים שלי בעסק בערך שלוש שנים אפילו יותר !!! שתבינו רק כמה זמן הוא משקר!!!
היא גרה בחיפה ועברנו דירה לדרום והוא בחודש הראשון שעברנו ממציא תרוצים שהוא עולה לצפון לסידורים וזה איזה שקרן!!!!!!!! אני זוכר שחשדתי שיש ביניהם משהו לפני שנה בערך אבל חשבתי שאני סתם מדמין וזה אבל עכשיו ששמעתי בברור אני יודע שהוא משקר יותר משנה !! נישבר לי הזין מהחרא הזה !! אני לא יודע מה לעשות והוא אומר לאמא שלי תביאו אותו שיגיד מה שהוא יודע וניראה מי משקר אך הוא לא מיתבייש בנזונה! אני לא יודע מה לעשות.... אני לא רוצה לדבר איתו לא רוצה ביכלל להסתכל אליו זבל כוס של האמא שלו בנזונה ואני לא רוצה סתם ליזרוק את זה על אמא שלי ככה ............ אני לא יודע מה לעשות
יאאאאאאאאאאאאא איזה מצב מסובך..
מאמי אני חושבת שאתה חייב להושיב את "האבא" שלך ואמא שלך ולספר לאמא שלך את כל מה שאתה יודע ולהגיד לו בפרצוף את כל המ שאתה חושב עליו..
זה בכל אופן מה שאני הייתי עושה.!
ניראה לי שבסוף לא תיהיה בריר וזה מה שאני יצתרך לעשות
נכון.. אם הוא ממשיך לשקר..
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 16/08/2005) נכון.. אם הוא ממשיך לשקר..
כן..... זה מה שבסוף אני יעשה תודה לשתיכן!