אנשים סליחה שלא הגבתי תיראו עכשיו הם חזרו הוא לקח אותה מהעבודה איך הוא לא מיתבייש להיסתכל לה בעיניים הוא מדבר איתי לידה כאילו לו קרה כלום "רוצה לבוא איתי לבחור מיטה חדשה מחר ב 9 בבוקר" זבל אך הוא לא מיתביש ועוד לידה כאילו כלום אני עושה לו אני יושן ב 9 אז הוא אומר ממתי אתה יושן ב 9 והלך זבל איך אתה לא מיתבייש נימאס לי אני שונא אותו אני לא יודע מה לעשות !! אני ינסה להשיג הוכחות למה ששמעתי כדי להראות לאמא שלי אם אני יחליט לספר זה הצעד הראשון שניאה לי שאני יעשה...
לפני שאתה עושה את זה לדעתי דבר איתה ותנסה להבין ממנה על הקשר שלהם...
אל תגיד לה כלום בהתחלה פשוט תשאל איך היא מסתדרת עם אבא שלך
אם היא חושבת מה היה קורה אם לא הייתה מתחתנת איתו
אם היא פעם חשבה להתגרש כי הם רבים כל הזמןא
אתה יודע שאלות כאלה על החיים שכל אחד מדבר עם ההורים שלו בשלב מסויים בחיים
מדי פעם שאלתי אותה שהם רבו ומידי פעם שהם היו רבים והיא היתה ממש כועסת היא אומרת שהטעות הכי גדולה בחיים שלה זה שהיא היתחתנה איתו
מאמי אני מצטערת לשמוע
אני מקווה שהכל יסתדר
ולדעתי אתה חייב לספר לאמא שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני מקווה תודה
אם יש מישהו שקרה לו מיקרה כזה או שקרה למישהו שהוא מכיר מיקרה כזה ויכול לספר לי מה הוא עשה ומה היו התוצאות אני אשמח
חברה שלי אבא שלה גם בגד
באמא שלה והיא שמעה שיחה
שלו עם הבוגדת (הרעה) הזאת
והיא לא ידעה מה לעשות אבל
היא דיברה איתי וסיפרה לי על זה
אז אמרתי לה שהיא חייבת לספר לאמא שלה
והיא סיפרה אמא שלה בהתחלה
לא כל כך האמינה וחשבה שזה לא רציני
אבל אחר כך היא חיברה דברים וגילתה שזה אמיתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היי... אני שירן.. בת 18
ובוא אני אספר לך על הסיפור שלי... גם אבא שלי בגד באמא שלי.. במשך 5 שנים.. וכולנו היינו מודעים למצב.. אבא שלי היה משחק בנו כמו יו-יו פעם הוא בבית פעם לא.. עד שההורים שלי התגרשו.. מאוגד שמחתי שזה קרה... - ידעתי שסופסוף לאמא שלי יהיה קצת אושר כי היא לא הייתה מאושרת הרבה זמן בכל המצב הנוראי הזה.
אחרי פחות משנה שההורים שלי היו גרושים- הם התחתנו בשנית... כן כן.. הייתי בחתונה השניה של ההורים שלי..
ומאז.. טופו טופו הכל טוב.- בהתחלה לא הייתי שמחה מהמצב , להפך.. לא רציתי שהם התחתנו, רציתי שהם ישארו גרושים.. כ"כ שנאתי את אבא שלי באותה תק'..
ועד היום אנחנו מנסים לשקם את היחסים שלנו... כי דבר כזה פוגע.. ופוגע מאוד..
כל ההקדמה הזו היא בשביל שתדע שאני עברתי מה שאתה עברת, ואם אתה דובר אמת... אני מוכנה לעזור לך מאוד - כי לדעת שאבא שלך אוהב אישה אחרת שהיא לא אימך- זה נורא ואיום וקשה לתאר את זה במילים !
דבר שאני רוצה שתעשה - ספר לאבא שלך שאתה יודע על זה !
שהוא יספר לאמא שלך ! כי לחיות בשקר זה יותר גרוע ....
גם אתה , וגם האחים.. וכמובן האמא שלך - כולכם תפגעו.. אין מנוס מפגיעה במצב כזה.
אביך צריך לקחת את האחריות על פירוק המשפחה ! 😕
אבל... שוב.. אתה צריך לדבר איתו.. להבין גם את הצד שלו... אולי קרה משהו שאתה לא מודע אליו..
בהצלחה..
-שירן
אוקי אני אשנה את הדעה שלי בעקבות מה ששירן כתבה, כי לה יש הכי הרבה ניסיון בנושא הזה כי היא עברה מה שאתה עובר עכשיו, והיא בעצם הכי יכולה להזדהות איתך. אולי באמת כדאי שתדבר עם אבא שלך קודם ותבקש מימנו לספר לאמא שלך, זו אחריות שלו לספר לה, הוא זה שבגד בה. אם הוא לא יספר לה תספר אתה מאותן הסיבות שציינתי בתגובה שלי כי אסור שהיא תיחייה בשקר.
וכמובן במקביל תעזר במספרי הטלפון שכתבו לך.
QUOTE (love-to-love @ 01/08/2005) היי... אני שירן.. בת 18
ובוא אני אספר לך על הסיפור שלי... גם אבא שלי בגד באמא שלי.. במשך 5 שנים.. וכולנו היינו מודעים למצב.. אבא שלי היה משחק בנו כמו יו-יו פעם הוא בבית פעם לא.. עד שההורים שלי התגרשו.. מאוגד שמחתי שזה קרה... - ידעתי שסופסוף לאמא שלי יהיה קצת אושר כי היא לא הייתה מאושרת הרבה זמן בכל המצב הנוראי הזה.
אחרי פחות משנה שההורים שלי היו גרושים- הם התחתנו בשנית... כן כן.. הייתי בחתונה השניה של ההורים שלי..
ומאז.. טופו טופו הכל טוב.- בהתחלה לא הייתי שמחה מהמצב , להפך.. לא רציתי שהם התחתנו, רציתי שהם ישארו גרושים.. כ"כ שנאתי את אבא שלי באותה תק'..
ועד היום אנחנו מנסים לשקם את היחסים שלנו... כי דבר כזה פוגע.. ופוגע מאוד..
כל ההקדמה הזו היא בשביל שתדע שאני עברתי מה שאתה עברת, ואם אתה דובר אמת... אני מוכנה לעזור לך מאוד - כי לדעת שאבא שלך אוהב אישה אחרת שהיא לא אימך- זה נורא ואיום וקשה לתאר את זה במילים !
דבר שאני רוצה שתעשה - ספר לאבא שלך שאתה יודע על זה !
שהוא יספר לאמא שלך ! כי לחיות בשקר זה יותר גרוע ....
גם אתה , וגם האחים.. וכמובן האמא שלך - כולכם תפגעו.. אין מנוס מפגיעה במצב כזה.
אביך צריך לקחת את האחריות על פירוק המשפחה ! 😕
אבל... שוב.. אתה צריך לדבר איתו.. להבין גם את הצד שלו... אולי קרה משהו שאתה לא מודע אליו..
בהצלחה..
-שירן
תודה לך על מה שכתבת אני בן יחיד אז אן ליאחיות אחים שאני יכול לחלוק איתם לדבר או משהו ....
אבא שלי בא עכשיו ושאל אם אני רוצה לבוא איתו לים אמרתי לו שלא והוא יצא בלי להגיד כלום אני לא יודע אם לספר לאמא שלי או לא אני פוחד שזה יפגע בא ואני שונא אותו שינאת מוות !!!! אני מיתבייש ליקרוא לו אבא אני שמח שהגבת וגם נאפי עכשיו אני יודע שאני לא היחידי שהיה במצב כזה אבל אני בכל זאת לא יודע מה לעשות אני שונא אותו אני לא רוצה לדבר איתו וגם אבא שלי פעם בבית פעם לא ממציא תרוצים מפגרים של אני הולך להיסתובב הולך לקנות סיגריות הולך לחברים לראות משחק שאני יודע שאין מישחק אז הוא אומר משחק של הNBA והוא מיסתיים רק בחמש בבוקר כן בטח !
שירן רציתי לישאול אם את היית זאת שגילית וסיפרת לאמא שלך או מישהו אחר ואם סיפרת איך היא הגיבה מה דיברת עם אבא שלך מאז?
מותק אני יודעת מה אתה עובר אם אתה רוצה לדבר כנס אליי לאייסי 197658809
שירן בבקשה שתיכנסי תגיבי אני רוצה דעת מה עשית מה קרה כסיפרת לאמא שלך איך היא הגיבה האם את גילית ואבא שלך ידע שאת יודעת ואם כן מה הוא אמר לך?
[B]אמרתי לך שיעזרו לך פה.......!!!
שמחה שהדרכתי אותך למקום הזה.. 😊
אנשושים אתם פשוט נפלאיםם כול אחד מקשיב פה לשני ועוזר ככול שהוא יכול!!!
😊
נ.ב זו אני ומהפורום הקודם חח שחכתי להגיד לך תכינוי שלי פה ..
QUOTE תודה לך על מה שכתבת אני בן יחיד אז אן ליאחיות אחים שאני יכול לחלוק איתם לדבר או משהו ....
גם אני בת יחידה 😊
ויש לך אותנו בשביל לחלוק דברים. אנחנו איתך 😊
וואי איזה נשמה... תהיה חזק! כשאמא שלי תתעורר אני אשאל אותה היפוטתית מה היא הייתה
מצפה ממני לעשות בנוגע לעניין כזה