QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/08/2005) טוב תראה.. אתה נמצא במצב די מסובך.. שכל מה שלא תעשה זה לא ממש ישתפר
ואין פה ממש משהו נכון לעשות או לא.. כי זה בכל מקרה יפגע בהרבה אנשים
עכשיו לא אמרת אם יש לך אחים אחיות מה הקשר שלך עם אבא שלך אם הוא נראה לך מישהו שיכול להגיע לאלימות וכו'..
בכל אופן במקום כל המספרים של עונים לך אתה יכול להיכנס אליי לאייסיקיו אני יעזור לך במה שאני יכולה... 253218870
אני בן יחיד
והוא לא אבא הוא לא יודע מה זה ליהיות אבא!! איך הוא לא מיתבייש!!! אני מיתבייש שיש לי קשר דם איתו כל הטוב שקרה לי בחיים זה רק ורק תודות לאמא שלי אני לא זוכר פעם אחת "שהאבא" הזה היה איפשהו מתי שהייתי צריך אותו אני שונא אותו7 איך הוא לא מיתבייש הוא אומר לי מה אני עושה עינין ואיך אני לא מיתבייש לא לדבר איתו אני לא מיתבייש זה הוא שצריך להתבייש!! חתיכת אפס עלוב כל מה שאמא שלי עושה הוא הורס כל פעם הוא מוצא משהו לריב איתה אני שונא אותו! אני מיתבייש להיות קשור אליו אפילו שם מישפחה אני שוקל להחליף!
QUOTE (JestMe @ 01/08/2005) QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 01/08/2005) קודם כל אני ממש מצטערת בשבילך, זו הרגשה נוראית ורואים שאתה דואג לאמא שלך.
עכשיו תיראה, אם חבר שלי היה בוגד בי (או בעל במקרה הזה) הייתי רוצה לדעת מהעניין ולא הייתי רוצה שאנשים אחרים ידעו מיזה ואני לא, אבל כמו שאמרת אם אימך תדע היא תפגע מאוד. מצד שני, אם הוא בוגד בה כנראה שקורים בינהם דברים שאתה לא מודע אליהם (אולי בעיות בתחום המיני) ובגלל זה הוא בוגד (לא שאני מצדיקה חס וחלילה), ואולי גם לאמא שלך יש חשד.
אני מציעה לך להשיג הוכחות על זה שהוא בוגד בדרך כל שהיא. כי אם תספר לאמא שלך היא תירצה הוכחות. אתה לא יכול להנחית עליה את זה ולהגיד לה "אבא בוגד" ככה סתם.
חלק אולי יציעו לך לא להתערב בזה, אבל אני חושבת שאמא שלך צריכה לדעת מיזה, הם עדיין נשואים והוא עדיין בעלה וזה נורא מה שהוא עושה לה.
בהצלחה עם זה
אור
הוכחות?? אני הייתי חדר ליד שמעתי אותו מדבר מילה במילה שמעתי ! הוא חשב שאני הייתי קומה למטה לא מיתבייש זבל אפס אני שונא אותו!!
אבל מיצד שני אני פוחד לספר לאמא שלי כי זה ישבור לה את הלב היא תיכנס לדיכאונות היא פשוט תיקרוס
אני לא יודע מה לעשות!!
מאמי שלי עדיף שאתה תספר לה
מאשר היא תגלה לבד
שמע אולי באמת יש סיבות לזה
ולא צריך שום הוכחות
היא תאמין לך אני בטוחה
פשוט קודם תנסה לדבר עם אבא שלך תראה מה הוא אומר על זה
ותגיד לא שלא ינסה להכחיש כי שמעת הכל
שפשוט יגיד לך למה?!?!
ואולי זה יעזור והוא יבין ת'טעות שלו
ויילך לדבר איתה לבד...........
בואנה אתם כולכם חיים באשליות
הוא בנאדם מבוגר כבר.. יש לו אישה בבית שבטח עושה כל מה שהוא רוצה ומאהבת מהצד
מה רע לו בחיים
למה שהוא ילך לספר לה? מזה להבין ת'טעות שלו?! מבחינתו הוא חי מלך מה אכפת לו
חוץ מזה יש מצב שהיא בכלל יודעת
לכו תדעו מה הולך שם
טוב זה בטוח לא
ותכלס.. הדבר היחיד שיעניין אותו בסוף... זה לא לשלם מזונות
זה דפוק לגמרה.. אבל ככה החיים
QUOTE (--מאי-- @ 01/08/2005) מאמי, אני ממש מצטערת בשבילך. אני לא יכולה לתאר לעצמי כמה קשה זה לשמוע את אבא שלך אומר כאלה דברים. אבל אתה צריך לזכור שהדבר הכי חשוב זה שקודם כל תרגע. אתה לא חייב לדבר עם אבא שלך על זה כי זה בטוח יהיה מאוד קשה לדבר איתו על דבר כזה. זה גם לא תפקידך להגיד לאמא שלך מה אבא שלך עושה. זה צריך לבוא ממנו. ולא נראה לי שהוא יסתיר את זה מאמא שלך להרבה זמן כי א', אתה כבר יודע, וב', כמו שאור כבר אמרה, כנראה יש להם בעיות או מרחק במערכת יחסים אז הוא בטח יספר לה. אם אתה בכל זאת רוצה איכשהו להתערב או לעזור, אתה יכול רק לדבר עם אבא שלך ולהגיד לו שאתה יודע ושהוא צריך לדבר עם אמא שלך, כי למרות שאמא שלך תפגע, נראה לי שהיא תעדיף לדעת עכשיו מאשר לגלות אח"כ. שיהיה בהצלחה.
תודה אבל בכל זאת הוא הסתיר את זה ממנה הרבה זמן אני יודע מי זאת האישה הזאת היא היתה עובדת במיסעדה שליהם היתה להם מיסעדה עד שעברנו מישם וגם עכשיו אחרי שערנו החרא הזה זבל עוד שומר איתה על קשר כוס אמא שלו שונא אותו! אז קניראה הוא מסתיר את זה ממנה הרבה מאוד זמן... ולא ניראה לי שהוא יספר הוא אפס פחדן עלוב אין לו אומץ לעשות הזה כזה אפס שונא אותו
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/08/2005) בואנה אתם כולכם חיים באשליות
הוא בנאדם מבוגר כבר.. יש לו אישה בבית שבטח עושה כל מה שהוא רוצה ומאהבת מהצד
מה רע לו בחיים
למה שהוא ילך לספר לה? מזה להבין ת'טעות שלו?! מבחינתו הוא חי מלך מה אכפת לו
חוץ מזה יש מצב שהיא בכלל יודעת
לכו תדעו מה הולך שם
טוב זה בטוח לא
ותכלס.. הדבר היחיד שיעניין אותו בסוף... זה לא לשלם מזונות
זה דפוק לגמרה.. אבל ככה החיים
מסכים אבא שלי דיוק כזה שפל חרא אפס קטן עלוב ובוגדני שונא אותו זבל עלוב !!!!!!!
QUOTE (JestMe @ 01/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/08/2005) בואנה אתם כולכם חיים באשליות
הוא בנאדם מבוגר כבר.. יש לו אישה בבית שבטח עושה כל מה שהוא רוצה ומאהבת מהצד
מה רע לו בחיים
למה שהוא ילך לספר לה? מזה להבין ת'טעות שלו?! מבחינתו הוא חי מלך מה אכפת לו
חוץ מזה יש מצב שהיא בכלל יודעת
לכו תדעו מה הולך שם
טוב זה בטוח לא
ותכלס.. הדבר היחיד שיעניין אותו בסוף... זה לא לשלם מזונות
זה דפוק לגמרה.. אבל ככה החיים
מסכים אבא שלי דיוק כזה שפל חרא אפס קטן עלוב ובוגדני שונא אותו זבל עלוב !!!!!!!
אוקי...
אם אתה אומר
אבל זה לא משנההה אתה צריך לדבר עם אמא שלך
וזה לא משנה כמה זה קשה
היא צריכה לדעת ת'אמת
מתישהו היא תגלה את זה...
זה קשהה אני בטוחההה
שגמני לא הייתי יודעת מה לעשות בכזה מצב...
אז לא'דעת פשוט תעשה מה שאתה מרגיש...
מוואההההה
QUOTE (שנינוש_הבובה @ 01/08/2005) QUOTE (JestMe @ 01/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/08/2005) בואנה אתם כולכם חיים באשליות
הוא בנאדם מבוגר כבר.. יש לו אישה בבית שבטח עושה כל מה שהוא רוצה ומאהבת מהצד
מה רע לו בחיים
למה שהוא ילך לספר לה? מזה להבין ת'טעות שלו?! מבחינתו הוא חי מלך מה אכפת לו
חוץ מזה יש מצב שהיא בכלל יודעת
לכו תדעו מה הולך שם
טוב זה בטוח לא
ותכלס.. הדבר היחיד שיעניין אותו בסוף... זה לא לשלם מזונות
זה דפוק לגמרה.. אבל ככה החיים
מסכים אבא שלי דיוק כזה שפל חרא אפס קטן עלוב ובוגדני שונא אותו זבל עלוב !!!!!!!
אוקי...
אם אתה אומר
אבל זה לא משנההה אתה צריך לדבר עם אמא שלך
וזה לא משנה כמה זה קשה
היא צריכה לדעת ת'אמת
מתישהו היא תגלה את זה...
זה קשהה אני בטוחההה
שגמני לא הייתי יודעת מה לעשות בכזה מצב...
אז לא'דעת פשוט תעשה מה שאתה מרגיש...
מוואההההה
הבעיה שאני גם לא יודע מה אני מרגיש ! אני רוצה לספר לה אבל אני מפחד שזה יפגע בא אבל מיצד שני אני שונא אותו ויודע שאני צריך לספר לה אבל פשוט אן לי לב
QUOTE (JestMe @ 01/08/2005) QUOTE (שנינוש_הבובה @ 01/08/2005) QUOTE (JestMe @ 01/08/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 01/08/2005) בואנה אתם כולכם חיים באשליות
הוא בנאדם מבוגר כבר.. יש לו אישה בבית שבטח עושה כל מה שהוא רוצה ומאהבת מהצד
מה רע לו בחיים
למה שהוא ילך לספר לה? מזה להבין ת'טעות שלו?! מבחינתו הוא חי מלך מה אכפת לו
חוץ מזה יש מצב שהיא בכלל יודעת
לכו תדעו מה הולך שם
טוב זה בטוח לא
ותכלס.. הדבר היחיד שיעניין אותו בסוף... זה לא לשלם מזונות
זה דפוק לגמרה.. אבל ככה החיים
מסכים אבא שלי דיוק כזה שפל חרא אפס קטן עלוב ובוגדני שונא אותו זבל עלוב !!!!!!!
אוקי...
אם אתה אומר
אבל זה לא משנההה אתה צריך לדבר עם אמא שלך
וזה לא משנה כמה זה קשה
היא צריכה לדעת ת'אמת
מתישהו היא תגלה את זה...
זה קשהה אני בטוחההה
שגמני לא הייתי יודעת מה לעשות בכזה מצב...
אז לא'דעת פשוט תעשה מה שאתה מרגיש...
מוואההההה
הבעיה שאני גם לא יודע מה אני מרגיש ! אני רוצה לספר לה אבל אני מפחד שזה יפגע בא אבל מיצד שני אני שונא אותו ויודע שאני צריך לספר לה אבל פשוט אן לי לב
תשמע זה ברור שקשה לך לספר
להה
כי זה יכאב לה...
ארבל ככה או ככה בסוף היא תגלה את זה...
אני פשוט חושבת
שכדאי שתדבר איתה
ותיהיה איתה תחזק אותההה..
וזהו
ותעשה את זה מתי שתיהיה מסוגל
קודם כל תירגע טיפה...
מוואה
רוב הסיכויים אמא שלו יודעת
נו באמת איך אפשר לא לדעת כשהוא כמעט מכריז על זה
הוא אפילו לא נזהר מזה מדבר בטלפון עם המאהבת שלו כשבן שלו בבית
יאאאא מאמי אני מזה מצטערת בשבילך!
אני מנבינה כמה קשה לך עם זה אבל אתה חייב להגיע להחלטה עם עצמך,
עם לספר לאמא שלך או לא!!
או שאולי קודם תדבר עם אבא שלך?
תנסה לראות מה יש לו להגיד,
עם אתה צריך מיש'ו שיקשיב לך או לדבר איתו אתה מוזמן להכנס אליי לאייסי --> 227410552!! אני ישמח לדבר איתך..
ו.. זה מה שמצאתי באיזשהו ספר שקיבלתי בסוף -
אני לא יודעת עם נתנו לך כבר מספרים מה אבל זה מה שמצאתי,
מקווה שמש'ו יעזור,
יד ביד - אוזן קשבת לילדים ונוער - 03-6939765 או 02-6242853
נ.ע.נ - נוער למען נוער - 177-22-3011 - בשעות אחה"צ בלבד!
ער"ן - חיוג מקוצר: 1201
טל' : 03-5461111 או 02-5610303 או 09-7674555
קו פתוח לפניות תלמידים במשרד החינוך- 177-022-2003
מקווה שעזרתי במש'ו!!
QUOTE הוכחות?? אני הייתי חדר ליד שמעתי אותו מדבר מילה במילה שמעתי ! הוא חשב שאני הייתי קומה למטה לא מיתבייש זבל אפס אני שונא אותו!!
אבל מיצד שני אני פוחד לספר לאמא שלי כי זה ישבור לה את הלב היא תיכנס לדיכאונות היא פשוט תיקרוס
אני לא יודע מה לעשות!!
נכון ששמעת, אבל שמפילים על בנאדם ידיעה קשה כזו הוא לא ירצה להאמין לה אז הוא ינסה לחפש תירוצים "אולי לא שמעת טוב?". אמא שלך תנסה לברוח מהמציאות הקשה. אם תביא לה הוכחות היא תצטרך להאמין בלית ברירה ולחזור למציאות. וגם אם הם ירצו להתגרש והוא יעשה לה בעיות במשפט יהיו לה הוכחות נגדו שהוא בגד. תחשוב על מה שכתבתי לך.
אור בקשר להוכחות הבנתי למה יתכוונת
ו NoAnGeL_ יכוליות שהיא יודעת למרות שלא ניראה לי וליפני שהוא עלה לדבר איתי הוא עשה סיבוב למטה ליבדוק מה שאני עושה הוא ראה שאני עסוק אז הוא עלה למלע לדבר וששאלתי אותו מה הוא מחפש הוא אמר את הסיגריות והם היו על שולחן מולו אז הבנתי שמשהו לא בסדר ועליתי לראות
שנייה יגיב עוד 20 דקות הוא בא ל
QUOTE .. זה מה שמצאתי באיזשהו ספר שקיבלתי בסוף -
אני לא יודעת עם נתנו לך כבר מספרים מה אבל זה מה שמצאתי,
מקווה שמש'ו יעזור,
יד ביד - אוזן קשבת לילדים ונוער - 03-6939765 או 02-6242853
נ.ע.נ - נוער למען נוער - 177-22-3011 - בשעות אחה"צ בלבד!
ער"ן - חיוג מקוצר: 1201
טל' : 03-5461111 או 02-5610303 או 09-7674555
קו פתוח לפניות תלמידים במשרד החינוך- 177-022-2003
וואי בטוח שזה יעזור לו. 😉
אני מציעה למנהלים לשים את המספרים החשובים בנעוץ כי בזמן האחרון יש הרבה הודעות של ילדים שזקוקים להם.
אני רואה שעזרו לך פה מאמי,
ואני מקוווהה מאווווד מאודד שהכל יסתדר..
ואם אתה צריך משהו אני פה בשבילך =]]
אוהבת,
בתאלווש 😊