הו יופי אני כבר חשבתי ואואו למרות שזה לא עניין קטן
=\
QUOTE (ktuma @ 31/07/2005) הו יופי אני כבר חשבתי ואואו למרות שזה לא עניין קטן
=\
ביכלל לא קטן
שברה עליה מראה??? איך בדיוק?
ותראי אני עדיין לא חושבת שזה אמא מכה... לא יודעת פשוט אמא מכה זה משהו מאוד כבד
כמו שאמרתי כבר... מה עם כל המשפחה? איפה האבא בכל הסיפור?
אני בדר"כ בעד עירוב גורמים סמכותיים חיצוניים אבל הפעם לא נראה לי שיש מה לערב משטרה...
גמאני מריחה כאן משהו מסריח זה קצת לא הגיונייי..
היא כאילו לא מתייחסת לזה ברצננווותת
=[[[
טחחחחחח 😂
אמא שלי הייתה נוגעת בי{זה בחיים לא עלה לי בראש שזה יקרה} הייתי מפוצץ אותה....חחחחחחמזה הפחדניות הזאת...תרביצי לה והיא תלמד שאיתך לא מתעסקים!!!!
זה_לא_אני -- מה עובר לך בראש , להרביץ לאמא??? אם היא לא הכתה אותך ברוך ה' אז כנראה שאין שום צורך.
אני חושבת שמי שפתחה את האשכול הגזימה וניפחה דברים ושהיא גם לא שה תמים
ואני מכירה את הדברים האלה מחברות שלי... אם היא תשנה את היחס גם ההתנהגות תשתנה.
aline_angel
לא כל מה שהחברות מספרות קדוש ותאמיני לי הייתי שם...
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 31/07/2005) שברה עליה מראה??? איך בדיוק?
ותראי אני עדיין לא חושבת שזה אמא מכה... לא יודעת פשוט אמא מכה זה משהו מאוד כבד
כמו שאמרתי כבר... מה עם כל המשפחה? איפה האבא בכל הסיפור?
אני בדר"כ בעד עירוב גורמים סמכותיים חיצוניים אבל הפעם לא נראה לי שיש מה לערב משטרה...
אוקיי אני לא יודעת עם יש לי זכות להגיד את זה..אבל ההורים שלה לא במצב מי יודע מה טוב !!..
עם רומי תירצה היא תפרט אני לא מרגישה רשות לספר לא על החיים שלי...
QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) זה_לא_אני -- מה עובר לך בראש , להרביץ לאמא??? אם היא לא הכתה אותך ברוך ה' אז כנראה שאין שום צורך.
אני חושבת שמי שפתחה את האשכול הגזימה וניפחה דברים ושהיא גם לא שה תמים
ואני מכירה את הדברים האלה מחברות שלי... אם היא תשנה את היחס גם ההתנהגות תשתנה.
aline_angel
לא כל מה שהחברות מספרות קדוש ותאמיני לי הייתי שם...
מאמי רציני אני מסכימה עם מי שרשם עם זה מיתוך הגנה עצמית למה לא?!!?!
הגנה עצמית --> את צודקת
אבל אני בטוחה של90% מהמקרים האלה הם יכלו לא להגיע אם הם היו מתנהגים אחרת
בשביל ה-10% הנותרים אני ממש מצטערת והלוואי שהייתי יכולה לעזור לכל אחד מהם באופן אישי.
בכל מקרה עם כך הרצון הטוב שלך לעזור את לא גרה אצלהם בבית ואת לא יודעת איך זה מבפנים.
היה לי מקרה עם חברה שקרה לה אותו מקרה והיא עברה לגור אצלינו בבית
משך חודשיים לסרוגין (היא הייתה בפנימיה), ובסוף התברר שהאמא צודקת.
תבדקי טוב טוב טוב לפני שהיא /את תחליטו לנקוט צעדים מסויימים.
המון הצלחה! 😊
טוב....כמה דברים דבר ראשון תודה לכל מי שעזר אני בתהליכים של דברים לנסות להביא עזרה מבחוץ....אבל המצב מאוד מסובך במשפחה שלי כרגע... אני מודה לכל מי שעזר ולכל מי שפה כדי להגיד שטויות כמו "לדעתי היא מגזימה" וכאלה.....אתם לא חייבים לענות.....אני יסתדר גם בלי זה תודה...מתה על כולכם!! WELL....רובכם..!... 😁
קודם כול אני רוצה להגיד שאמא שמכה את הילדים שלה בצורה כזו זו לא אמא...
גי גם עם הילדה ברחה מהבית מעשנת לא יודעת מה אין לה זכות לזרוק כיסאות או כול מיני דברים אחרים...
כי לפני הכול היא אמא...ובמקום להרביץ יש דרך אחרת לדבר...
דבר שני אני ממש מצטערת בשבילך מותק אני לא חושבת שאני יכולה לפתור לך תבעיה אבל לי נראה שב'מת תלכי למשטרה תראי להם סימנים תפני לקו עזרה בטלפון או ליועצת של בית הספר או אפילו לאבא שלך אל תתני לה להמשיך עם זה....
וכול מה שאת צריכה עזרה או משהו אני באי סי 197087485
אוהבת: שוגה-סיוון
יאאא אני מה זה מיצטער אבל את צריכה לקחת תענינים לידים שלך הזונה שאני אמור ליקרוא לו "אבא" גם מדי פעם היה מכה עד התחלתי להתנגד לו ולפתוח עליו פה זה היה בערך בגיל 12 11 עד הוא התחיל לצעוק ולקלל כוס עלאמא שלך קלל אותה יזונה הכנסתי לו ארוף לביצים בלי כוונה רק עד לשם הגעתי אבל טוב מאוד שככה עשיתי הוא יתקפל ומאז פחות או יותר הוא לא מיתקרב רק צעקות ואם הוא מנסה להרים יד או תנוע אני נעמד מולו ולא בורח הם חלשים הם פשוט לא יודעים מה לעשות אז הם הולכים לידיים תעמדיה מולו תיראי איך היא סותמ השרמוה וצנני את היחס תחריזי מילחמה אני בכסח עם אבא שלי מגיל קטן ואתמול תפסתי אותו בוגד באמא שלי החרא הזה לא אבא שלי!
תראו אם זה מכות שהן ממש לא חינוכיות ועד מגיל קטן אין שום ויכוח על העניין
QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) תראו אם זה מכות שהן ממש לא חינוכיות ועד מגיל קטן אין שום ויכוח על העניין
נשמה אין דבר כזה מכות חינוכיות! מכות זה מכות והורה מכה זה לא הורה
יש לי אחים קטנים וכשהם ממש לא שמים על ההורים שלי או מתנהגים בצורה שהם לא אמורים להתנהג ( כמו לטפס לאבא שלי על הראש ולהרביצ לו)
אז הם חוטפים מכה קטנה שתרגיע אותם.. אולי זאת לא שיטה אבל אצלינו בבית זה לא נמשך עד גיל בוגר..