פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי עזרה והפעם זה כן דחוף...(אמא מכה...)...

עזרה והפעם זה כן דחוף...(אמא מכה...)

✍️ רומי_המאמי 📅 25/07/2005 18:48 👁️ 1,908 צפיות 💬 90 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 7
אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש 😊







QUOTE (Corali333 @ 25/07/2005) נאפי צודקת !!

תקשיבי חמודה,

את חייבת אולי שוב ללכת למשטרה ולהגיד שיקחו אותה או משהו..

או לדבר עם מישהו מהמשפחה שירגיעו אותה, אולי יקחו אותך ..

וואי מקווה שיהיה בסדר,ואם את צריכה משהו אני פה ..
😕
קורלי לדעתי עדיף שהיא תילך לבנאדם מבוגר שיבין אותה וידריך אותה מה לעשות בנושא הזה!

מאוהבת בך מושלמתת מואה 😊
אמרו לך מספיק... ישלך פה המון אפשרויות להפסקה של המצב הנוכחי בו את חייה.

אוהבת אותך מותק אל תשכחי! ובהצלחה.
QUOTE (aline_angel @ 27/07/2005) אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש 😊
כמה מסר חינוכי העברתי ב20 שעות האלה... את פשוט פיספסת... כי זה נמחק
אבל בקטנה... בכל אופן היא עדיין לא ממש אמרה מה באמת הולך שם
ולא כל מכה שאת מקבלת מההורים שלך זה ממש הכאה
ותכלס גם לא על כל דבר ישר רצים למשטרה
בקיצור היא סתם זרקה משהו די חמור ורציני לאויר וזהו
אתם "עוזרים" לה בלי לדעת על מה מדובר בכלל
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 27/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 27/07/2005) אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש  😊
כמה מסר חינוכי העברתי ב20 שעות האלה... את פשוט פיספסת... כי זה נמחק
אבל בקטנה... בכל אופן היא עדיין לא ממש אמרה מה באמת הולך שם
ולא כל מכה שאת מקבלת מההורים שלך זה ממש הכאה
ותכלס גם לא על כל דבר ישר רצים למשטרה
בקיצור היא סתם זרקה משהו די חמור ורציני לאויר וזהו
אתם "עוזרים" לה בלי לדעת על מה מדובר בכלל
כל הקטע שזה משו דיי חמור ורציני בגלל זה עוזרים
QUOTE (DarkArt @ 27/07/2005) http://www.opendoor.org.il/
תתקשרי אליהם תדברי איתם רוב הסיכויים שהם יעזרו לך ויתנו לך פיתרון לבעיה
בהצלחה
שוב אני אומר לך את זה ... הם יעזרו לך תספרי להם הכל תדברי אאיתם תאמיני לי הם יעזרו לך!!!
באמת בהצלחה... אם את צריכה משו דברי איתי...
אני עם התגובה מעליי..
אנחנו פה בשבילך תמיד..
אוהבת המון המון..
מורן! 😉
תראו אני חושבת שבאיזה שהיא דרך _NoAnGeL_ צודקת... לא על כל תלונה הולכים
למשטרה .. ויכול להיות שהמקרה לא כ"כ חמור כמו שהוא נשמע.. בדיוק כמו הדוגמה
שהייתה עם חברה שלי.. ודרך אגב היה לי מקרה כזה עם עוד חברה שנוטה להגזים
את צריכה להתייעץ עם מישהו מבוגר .. ולנסות לשנות את ההתנהגות
אם זה באמת נורא והיא מכה אותך סתם בלי שום סיבה ועם חפצים (שזה נורא בשל עצמו)
את חייבת להתלונן ולפנות אל בעלי מקצוע

בהצלחה!
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 27/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 27/07/2005) אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש  😊
כמה מסר חינוכי העברתי ב20 שעות האלה... את פשוט פיספסת... כי זה נמחק
אבל בקטנה... בכל אופן היא עדיין לא ממש אמרה מה באמת הולך שם
ולא כל מכה שאת מקבלת מההורים שלך זה ממש הכאה
ותכלס גם לא על כל דבר ישר רצים למשטרה
בקיצור היא סתם זרקה משהו די חמור ורציני לאויר וזהו
אתם "עוזרים" לה בלי לדעת על מה מדובר בכלל
מסכימה איתך שהיא לא נתנה הרבה פרטים..
אבל אני הגבתי ככה ביגלל שאת יורדת עלייה על זה שהיא רושמת פה בעיות!
ובלי להעליב באמת..עם כל הכבוד שאת יותר גדולה מימני...לחנך אותי זה לא התפקיד שלך אז לא הפסדתי שום מסר חינוכי שהעברת!..את פשוט לא יודעת לקבל ביקורת על התגובות שלך...
תביני אני לא קוטלת את התגובה שלך אני מגיבה עליה ומביעה דעה..
מושלמת שלי...אני מכירה את המיקרה הזה מקרוב ביגלל שאני מכירה אותך...
ואני חושבת שהאתר שנתנו לך יכול לעזור...
כי מישטרה זה דבר גדול ובנינו עם תצליחי להוכיח שאמא שלך מכה אותך (כי בדרך כלל המישטרה עם ההורים) אז פשוט יכחו אותך לבית יתומים ויכחו מאמא שלך את השמירה עליך ועל אחיות שלך וחבל..
את צריכה עזרה מסוג אחר..תיפני לאתר...אני חושבת שאת יכולה גם להישאר אנונימית...
והם יעזרו לך למצוא פיתרון הכי טוב...

אוהבת אותך המון המון המון מאמי שלי!
QUOTE (aline_angel @ 28/07/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 27/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 27/07/2005) אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש  😊
כמה מסר חינוכי העברתי ב20 שעות האלה... את פשוט פיספסת... כי זה נמחק
אבל בקטנה... בכל אופן היא עדיין לא ממש אמרה מה באמת הולך שם
ולא כל מכה שאת מקבלת מההורים שלך זה ממש הכאה
ותכלס גם לא על כל דבר ישר רצים למשטרה
בקיצור היא סתם זרקה משהו די חמור ורציני לאויר וזהו
אתם "עוזרים" לה בלי לדעת על מה מדובר בכלל
מסכימה איתך שהיא לא נתנה הרבה פרטים..
אבל אני הגבתי ככה ביגלל שאת יורדת עלייה על זה שהיא רושמת פה בעיות!
ובלי להעליב באמת..עם כל הכבוד שאת יותר גדולה מימני...לחנך אותי זה לא התפקיד שלך אז לא הפסדתי שום מסר חינוכי שהעברת!..את פשוט לא יודעת לקבל ביקורת על התגובות שלך...
תביני אני לא קוטלת את התגובה שלך אני מגיבה עליה ומביעה דעה..
חחחחחחחחח זה היה בציניות המסר חינוכי ודווקא לא התכוונתי לאשכול הזה
תראי זה לא עניין של ביקורת על תגובות... כל המשתמש הזה רומי המאמי עושה לי בעיות
פעם זאת ילדה בת 14 שנכנסת להריון ופעם זאת אחת בת 18 שמבקשת שניתן לה רעיונות לתנוחות
פעם היא ככה פעם היא ככה וזה יוצר חוסר אמינות מה לעשות
חוץ מזה אם המצב באמת כמו שהוא... זה אומר שהיא לא הכי מפגרת בעולם מבחינה מסויימת
אז עכשיו היא נזכרת לבוא עם עוד "פצצה" כזאת? מה אני יגיד לך זה פשוט נראה מוזר

אבל עזבי.. מה את חושבת גם אמא שלי מעיפה עליי דברים לפעמים ומושכת לי בשיער... אז מה אני הולכת למשטרה בגלל זה? לא צריך להגזים וזאת לא אמא מכה
וקודם כל.. שתלך לדבר עם אבא שלה
היא בכלל לא נתנה פרטים על המשפחה אם יש אחרים אם זאת רק היא פשוט כלום
וככה להוא להגיד לכי תתלונני זה לא נכון
אנשים פה אומרים דברי עם זה ועם זה והם יעזרו לך אבל ריבונו של עולם זה לא משחק הדברים האלה
ולא כל דבר ישר הולכים להתלונן בצורה כזאת
במיוחד כשאין לכם מושג מה באמת הולך שם
רגע רגע רגעעעע

NoAnGeL- אמא שלך זורקת עליך חפצים ומושכת לך בשיער?
ואת עוברת על זה לסדר יום?
למה שתזרוק עליך חפצים?!?!!?
למה שתמשוך לך בשיער ותכאיב לך?!?!?!
למה מי היא?!
אלוהים?!
אז נכון זאת אמא!!! אבל גם לאמא יש גבול! עם כל הכבוד לעובדה שהיא אמא שלך והיא הבנאדם שהכי דואג לך בעולם וגידל אותך...זה לא נותן לה שום זכות להרים עליך את היד ולהכאיב לך! ועוד לפצוע אותך!
גם אם רומי מגזימה במובן כלשהו!
זה דבר לא שגרתי!
הורים יכולים לפעמים להכות או לתת מכה כעונש או כלא יודעת מה..
אבל לא זריקת חפצים ולא משיכת שיער ופצעית הגוף(ומשיכת שיער זה כאבבב חזקקק)
אז תבינו אותה..ובמקום לריב פה עכשיו..
במיוחד את ואלין! (למרות שאני מבינה שאלין דואגת לה וכל הכבוד!! כי רואים שאת מבינה אותה)
פשוט תחסכו במילים מיותרות ותעזרו לילדה הזאת...
אם לא שמתן לב..היא צריכה עזרה!!..
ונראה לי שמרוב מריבות וחילוקי דיעות כבר שכחתם את הרעיון של פתיחת האשכול הזה!

שיהיה לכולם רק טוב!!
-אפרסקסית-
טוב אני לא יודעת אם באמת מכים אותך וזה לא שאני לא מאמינה לך אבל יש ילדים שנוטים להגזים בפרטים אז תני לנו יותר פרטים כמו למה היא בכלל מכה אותך?יש סיבה?אולי כי את מתחצפת ומכה תאחים הקטנים שלך והיא מחזירה לך?ואם היא באמת מכה אותך וזה ממש רציני אז כדי שתתלוניי בכתובת שכבר נתנו לך
אני רושמת לך כמה מספרי טלפון שאולי שם יוכלו לעזור לך..יתנו לך אוזן קשבת..
ואני מקווה בשבילך שתקבלי עזרה והסיוט הזה יסתיים

אל"י האגודה למען הילד- 1800223966

מניעת אלימות במשפחה- 1800220000

יד ביד אוזן קשבת לילד ולנוער- 03-6204999

מקווה שזה יעזור לך
לדעתי את חייבת לדבר עם מישהו!!....
כמה אפשר?!.....
אני בימקומך הייתי הולכת או משדברת עם כל מיניי עמותות וכאלה שעוזרים למצבים כאלה...
אני ממש לא מבינה איך את יכולה ליסבול את זה כבר?!.....

ועם את צריך אותי בכל דבר שהו אני פה בשבילך ואת יודעת את זה .....
באהבה מימני ליטלוש... 😁
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 28/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 28/07/2005) QUOTE (_NoAnGeL_ @ 27/07/2005) QUOTE (aline_angel @ 27/07/2005) אוקיי מאמי שליי!!
למישטרה זה לא הכי יעזור...למה זה היגמר בזה שאת תיהיה בבית יתומים!
דבר שני מאמי שלי...תילכי באמת לבנאדם מבוגר...
ואת יודעת שאת יכולה לסמוך עליי כמו תמיד!!!! אוהבתותך המוןןן מושלמת שלי!

לתגובה השנייה!!!!
חמודה שלי הפורום הזה הוא לבעיות של אנשים ואת לא אפ'חד בישביל להגיד לה כמה בעיות היא רושמת!
את לא רוצה לעזות לה אל תעזרי מזה התגובהה הזאת?!!?
באמת סליחה שהחיים שלה לא מושלמים כמו שלך!! ושלה יש הרבה בעיות בחיים!
בישביל מה את פה עם לא לעזור לאנשים ושאנשים יעזרו לך?!
את לא רוצה אל תעזרי!






מקווה שעזרתי אוהבת המוןןן המוןן מאמי ואת יודעת שאני תמיד פה בישבילך אלינוש  😊
כמה מסר חינוכי העברתי ב20 שעות האלה... את פשוט פיספסת... כי זה נמחק
אבל בקטנה... בכל אופן היא עדיין לא ממש אמרה מה באמת הולך שם
ולא כל מכה שאת מקבלת מההורים שלך זה ממש הכאה
ותכלס גם לא על כל דבר ישר רצים למשטרה
בקיצור היא סתם זרקה משהו די חמור ורציני לאויר וזהו
אתם "עוזרים" לה בלי לדעת על מה מדובר בכלל
מסכימה איתך שהיא לא נתנה הרבה פרטים..
אבל אני הגבתי ככה ביגלל שאת יורדת עלייה על זה שהיא רושמת פה בעיות!
ובלי להעליב באמת..עם כל הכבוד שאת יותר גדולה מימני...לחנך אותי זה לא התפקיד שלך אז לא הפסדתי שום מסר חינוכי שהעברת!..את פשוט לא יודעת לקבל ביקורת על התגובות שלך...
תביני אני לא קוטלת את התגובה שלך אני מגיבה עליה ומביעה דעה..
חחחחחחחחח זה היה בציניות המסר חינוכי ודווקא לא התכוונתי לאשכול הזה
תראי זה לא עניין של ביקורת על תגובות... כל המשתמש הזה רומי המאמי עושה לי בעיות
פעם זאת ילדה בת 14 שנכנסת להריון ופעם זאת אחת בת 18 שמבקשת שניתן לה רעיונות לתנוחות
פעם היא ככה פעם היא ככה וזה יוצר חוסר אמינות מה לעשות
חוץ מזה אם המצב באמת כמו שהוא... זה אומר שהיא לא הכי מפגרת בעולם מבחינה מסויימת
אז עכשיו היא נזכרת לבוא עם עוד "פצצה" כזאת? מה אני יגיד לך זה פשוט נראה מוזר

אבל עזבי.. מה את חושבת גם אמא שלי מעיפה עליי דברים לפעמים ומושכת לי בשיער... אז מה אני הולכת למשטרה בגלל זה? לא צריך להגזים וזאת לא אמא מכה
וקודם כל.. שתלך לדבר עם אבא שלה
היא בכלל לא נתנה פרטים על המשפחה אם יש אחרים אם זאת רק היא פשוט כלום
וככה להוא להגיד לכי תתלונני זה לא נכון
אנשים פה אומרים דברי עם זה ועם זה והם יעזרו לך אבל ריבונו של עולם זה לא משחק הדברים האלה
ולא כל דבר ישר הולכים להתלונן בצורה כזאת
במיוחד כשאין לכם מושג מה באמת הולך שם
מסכימה איתך מאמי...אבל ניראה לי את מיתבלבלת קצצת..כי יש עוד רומי פה...
הריון זאת היא...וזה זה היא.אבל הילדה בת 18 זה רומי אחרת...

יש מצב שאפשר לפרוץ למישתמש?.. 😕 (בכללי אני רוצה לדעת)

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך