לא זאת אותה אחת
היא כתבה הודעה בפורום סקס ושאלתי אותה אם היא לא בת 14.. היא אמרה שלא שזאת חברה שלה או משהו כזה... בקיצור דברים כאלה יוצאים חוסר אמינות
ונראה לי שאפשר... כמו שאפשר לפרוץ לכל דבר... פשוט צריך לדעת איך חחח
ומי שכתבה לי בקשר לאמא שלי... אז תראי.. יש הבדל בין סתם הוצאת עצבים.. שאת מכירה את אמא שלך ויודעת שיש לה פשוט פתיל קצת... לבין להגיד שהיא אמא מכה
ומי שמכיר אותי.. יודע.. שאני לא דופקת חשבון להורים שלי
אז אני לא חושבת שבגלל דברים כאלה צריך לעשות כזה סיפור... במיוחד אם זה בעיקר ניפוח דברים או חוסר יכולת אבחנה
בכל אופן.. עם כל התגובות שלכם פה תראו שהיא בכלל לא מגיבה
אז כנראה שזה לא ממש חשוב אה?
מאמי את צריכה להתייעץ עם מישהו בדחיפות
טוב אין לי ממש כוח לקרוא את כל התגובות אבל במצב כזה פשוט כדאי אולי שתעברי לגור אצל קרובי משפחה לכמה זמן עד שהמצב בבית ירגע (הצעתי את זה לעוד מישהי שכתבה הודעה דומה), וגם לפנות לכתובת שהציעו לך.
בהצלחה ומקווה שהכל יסתדר לך בחיים.
QUOTE (AfArSeXyT @ 28/07/2005) רגע רגע רגעעעע
NoAnGeL- אמא שלך זורקת עליך חפצים ומושכת לך בשיער?
ואת עוברת על זה לסדר יום?
למה שתזרוק עליך חפצים?!?!!?
למה שתמשוך לך בשיער ותכאיב לך?!?!?!
למה מי היא?!
אלוהים?!
אז נכון זאת אמא!!! אבל גם לאמא יש גבול! עם כל הכבוד לעובדה שהיא אמא שלך והיא הבנאדם שהכי דואג לך בעולם וגידל אותך...זה לא נותן לה שום זכות להרים עליך את היד ולהכאיב לך! ועוד לפצוע אותך!
גם אם רומי מגזימה במובן כלשהו!
זה דבר לא שגרתי!
הורים יכולים לפעמים להכות או לתת מכה כעונש או כלא יודעת מה..
אבל לא זריקת חפצים ולא משיכת שיער ופצעית הגוף(ומשיכת שיער זה כאבבב חזקקק)
אז תבינו אותה..ובמקום לריב פה עכשיו..
במיוחד את ואלין! (למרות שאני מבינה שאלין דואגת לה וכל הכבוד!! כי רואים שאת מבינה אותה)
פשוט תחסכו במילים מיותרות ותעזרו לילדה הזאת...
אם לא שמתן לב..היא צריכה עזרה!!..
ונראה לי שמרוב מריבות וחילוקי דיעות כבר שכחתם את הרעיון של פתיחת האשכול הזה!
שיהיה לכולם רק טוב!!
-אפרסקסית-
מסכימה איתך לא צריך לריב....אני לפעמים הופכת להיות לא הכי נעימה שמישהו רושם תגובות בסיגנון
אבל זאת באמת לא הכוונה..
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 29/07/2005) לא זאת אותה אחת
היא כתבה הודעה בפורום סקס ושאלתי אותה אם היא לא בת 14.. היא אמרה שלא שזאת חברה שלה או משהו כזה... בקיצור דברים כאלה יוצאים חוסר אמינות
ונראה לי שאפשר... כמו שאפשר לפרוץ לכל דבר... פשוט צריך לדעת איך חחח
ומי שכתבה לי בקשר לאמא שלי... אז תראי.. יש הבדל בין סתם הוצאת עצבים.. שאת מכירה את אמא שלך ויודעת שיש לה פשוט פתיל קצת... לבין להגיד שהיא אמא מכה
ומי שמכיר אותי.. יודע.. שאני לא דופקת חשבון להורים שלי
אז אני לא חושבת שבגלל דברים כאלה צריך לעשות כזה סיפור... במיוחד אם זה בעיקר ניפוח דברים או חוסר יכולת אבחנה
בכל אופן.. עם כל התגובות שלכם פה תראו שהיא בכלל לא מגיבה
אז כנראה שזה לא ממש חשוב אה?
היא לא מגיבה כי היא לא נימצאת בבית ואין לה איך להיתחבר שלפה..
ובקשר למה שרשמת גם לי קרה שאבא שלי הרים עליי יד אבל זה היה מגיע לי..
אני יודעת שעם אני מגיעה למצב של מכות עם ההורים שלי זה מגיע לי כי כמו שאת רשמת אני גם לא דופקת חשבון להורים שלי ואני מודה שאני עושה מה בראש שלי כי הם יותר מידי קשים איתי...
אני לא יכולה לצאת עד מאוחר והכל...ואני בת ראשונה אז מי שלד ראשון בטח מישתתף בצערי!
אבל אצל רומי זה משהו שונה לגמרי...
אז אם מישהו יהיה מוכן סוף סוף להגיד מה באמת הולך אצלה זה יהיה נחמד!!!!
תפני למקום שיכולים לעזור לך😢
קורה פה משהו לא ברורר..
no_angel
את לא מתיחסת לענין שהיא מכה אותך ברצינות
לפחות ככה זה נראה ..
את בטוחה שזה נכון ?
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 29/07/2005) לא זאת אותה אחת
היא כתבה הודעה בפורום סקס ושאלתי אותה אם היא לא בת 14.. היא אמרה שלא שזאת חברה שלה או משהו כזה... בקיצור דברים כאלה יוצאים חוסר אמינות
ונראה לי שאפשר... כמו שאפשר לפרוץ לכל דבר... פשוט צריך לדעת איך חחח
ומי שכתבה לי בקשר לאמא שלי... אז תראי.. יש הבדל בין סתם הוצאת עצבים.. שאת מכירה את אמא שלך ויודעת שיש לה פשוט פתיל קצת... לבין להגיד שהיא אמא מכה
ומי שמכיר אותי.. יודע.. שאני לא דופקת חשבון להורים שלי
אז אני לא חושבת שבגלל דברים כאלה צריך לעשות כזה סיפור... במיוחד אם זה בעיקר ניפוח דברים או חוסר יכולת אבחנה
בכל אופן.. עם כל התגובות שלכם פה תראו שהיא בכלל לא מגיבה
אז כנראה שזה לא ממש חשוב אה?
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איוו'שש
לא הבנת אותי נכון
=[[[
אוףף
אני ממש מצטערתת
אני אוהבת אותך המוניים סווריי היתה כאן אי הבננהה..
הפנתי את השאלה לזאתי שכתבה את האשכולל וחשבתי שזה הכינוי שלה כאילו התבלבלתי סוריי מלאאאאא
יאוו אוהבת אותך!!
סוריי
=\
חחחחחחחחחחחחחחחחחח בקטנההההה
ובאמת שאני לא יודעת מה נסגר עם זה כבר
ואומרים פה שאולי אני לא יודעת מה אבל אני כל פעם נכנסת לפה לראות אם כתבה משהו...
אז כן אכפת לי אבל כנראה שזה באמת לא ממש היה רציני אנאערף
אוקיי אני יסביר לפי מה שאני יודעת...ורומי תתקני אותי עם אני טועה כי אני רוצה להגיד רק דברים שבאמת נכונים ואת מקסימום תוסיפי ותתקני אותי..
אמא שלה פעם שברה עלייה מראה...והם כל הזמן הולכות מכות מה שבאמת לא בצדק..לפעמים אמא שלה חוזרת מהעבודה עצבנית והיא מוציאה את העצבים עלייה..זה מה שאני הבנתי מימנה ואני מאמינה לה..
זה מה ששאני בטוחה בו אני לא רוצה לירשום דברים שאני לא בטוחה בהם..=/
זה לפחות יעזור לך לראות מהתמונה כי מה שהיא רשמה באמת לא ברור...
מקווה שעזרתי לכם להבין את הרקע שגרם לה לפתוח את האשכול הזה..
QUOTE (AfArSeXyT @ 30/07/2005) אני שמחה 😊
😊