QUOTE (such a BABE @ 01/08/2005) יש לי אחים קטנים וכשהם ממש לא שמים על ההורים שלי או מתנהגים בצורה שהם לא אמורים להתנהג ( כמו לטפס לאבא שלי על הראש ולהרביצ לו)
אז הם חוטפים מכה קטנה שתרגיע אותם.. אולי זאת לא שיטה אבל אצלינו בבית זה לא נמשך עד גיל בוגר..
אולי ההורים שלך זה ככה אבל תני לי לספר לך אצל אבא שלי זה גם היה סתם מכה קטנה שהשתיקו אותי הוא ראה שפה מכה שם מכה הוא צובר עלי כוח כוח שאם הוא יצתרך להפעיל בעתיד הוא יוכל לתמרן אותי פה מכה שם מכה מגיע לגיג מבוגר יחסית 11 12 13 זה כבר לא צחוק מכה שום מכה מי אתה שתיגע בי
JestMe אתה צודק..
כל דבר אפילו אם זה חינוכי זה מכות..
ברוך השם אני התברכתי בהורים מדהימייייים שבחים לא הרימו עליי אצבע..לא עלי ולא על אח שלי..
תנסי לפתור את זה..תקשרי לעמותות
QUOTE (G-A-L @ 01/08/2005) JestMe אתה צודק..
כל דבר אפילו אם זה חינוכי זה מכות..
ברוך השם אני התברכתי בהורים מדהימייייים שבחים לא הרימו עליי אצבע..לא עלי ולא על אח שלי..
תנסי לפתור את זה..תקשרי לעמותות
גם שלי!!
ברוך השםם
אמממ דיברת איתה על זה פעם??
JestMe הרבצת לאבא שלך?????? 😮
כן בגיל 12 נתתי ל ארגוףבביצים רק לשם הגעתי או שזה היה בגיל 11 ומאז אני מגיב לו הוא מרים תקול גם אני מרים תקול מי אתה יאפס מי אה שתיצעק תקלל תרים ידיים
תראו....אני לא יודעת מה אתם חושבים אבל אתם לא מבינים כאילו.....מה עמותה כבר תוכל לעשות?????.....לדבר איתה.....חחחחחחח היא שמה זין על העולם....
אז אכלת קצת מכות מה קרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: QUOTE (ghz @ 03/08/2005) אז אכלת קצת מכות מה קרה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מה זה אחלה קצת מכות וללא יופי פחחחחחח עכשיו ניקרעתי מי זה שיבו וירים עלי ידים גם מכות חינוכיות וזה מי אתה שאתה תיגע בי שום דבר! למרות שמאז שאני הגבתי זה היה בגיל קטן הייתי עצבני ולא השטלתי על עצמי (לא שאני איזה ערס מפרע קטן או משהו פשוט הייתי עצבני) ומאז מי יכול לדבר איתי ביכלל
תאמת הקרטא עזר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!
😁
😂 😁 😛
QUOTE (ktuma @ 02/08/2005) חח מה נסגר איתך מסכןן
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה ניסגר איתי לא יודע למה הכוונה ו" מסכן "למה מסכן? זה היה אמור להיות מכות חינוכיות יש הורים מפגרים שזה השישיטת חינוך שלהם פשוט פיגור טוב זה היה השיטה של אבא שלי נגיד עצבננתי אותם או משהו אז הוא היה מוריד לי קפה בקטנה שתשתיק אותי ( לא הייתי קורא לזה אבא מכה ) אבל יום אחד יתעצבנתי זה היה מתי שהיו תפיגועים אז הם לא הסכימו שאני יצא מהבית קיבלתי עצבים וזה אז רבנו הוא אמר תלך לחדר וזה ויתעצבנתי אז תקפתי חחחחחחחחח סיבור חחחחחח 😂 😁 ומאז הוא הבין שזאת לא שיטה טובה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מגיע לו 😁
אני מסכימה עם המישהו שאמר שלהחזיר מכות!!
או לפחות להגיב בלצעוק עליו או משהו קרה רק פעם אחת שאבא שלי הרים עליי יש וזה היה מגיע לי אז לא הכי הגבתי אבל הוא בהחלט הבין שפעם הבאה שזה יקרה אני לא ישתוקק!!
לאפ'חד אין סכות להרים עליי יד גם לא ההורים שלי!
ובין עם זה חינוכי או לא!
יואווו מסכנה..
אני מציעה לך לדבר עם אבא שלך ואם את כבר דיברת איתו וזה לא עזר אז אני חושבת אשת צריכה לעצור אותה ולהגיד לה אני בובה שאת יכולה להרביץ לי מתי שמתחשק לך את יותר לא תגעי בי או שאתץ מפסיקה או שאני מתקשרת עכשיו למשטרה..
תאיימי עלייה אולי זה יעזור מאמי..
אני מבינה שזה יהיה לך קשה אבל אני חושבת שאומץ וביטחון ממש יעזרו לך..
או שתלכי להיות אצל חברה כלשהי שהיא לא מכירה..
טוב שיהיה לך בהצלחה מאמי אני רק יכולה להגיד לך שבעזרת השם הכל יגמר..אמןןן!
אוהבת המון..קארין..
ווואי וואי כמה הגיבו פה..
אני לא הולכת לקרוא את הכל אז ישר אני יגיד לך מה דעתי..
אמממ.. תמיד אמרו שהורים שאוהבים את הילדים שלהם
יתנו להם פליקים קטנים בשביל לחנך אותם..
שאת כותבת שאמא שלך ''מכה'' אותך למה את מתכוונת?
כאילו ממש ממש מכה או סתם כזה?
אם יש סימנים את יכולה להתלונן עלייה
פעם הייתה לי חברה שטענה שאמא שלה מכה אותה
ולא מתייחסת אלייה יפה וכ'ו..
הכניסו אותה לאיזה מוסד של ילדים מוכים..
ככה שלפני שתעשי משהו את צריכה לחשוב על זה טוב טוב..
תשבי..תדברי איתה כמו בוגרת ואני בטוחה שהיא ותפסיק..
עכשיו השאלה היא מתי ולמה היא עושה את זה?
יענו שאת עושה משהו רע?
סתם ככה, בלי סיבה?!
לפי דעתי מכות כהגנה עצמית זה בסדר.
נגיד אתם הולכים ברחוב ומישהו מתקיף אותכם בסכין מה לא תנסו לגונן על עצמכם?
אולי אמא שלה לא דוקרת אותה, אבל גם מכות זה סוג של אלימות.
הכי טוב זה לא להגיע בכלל למצב הזה שתריבו מכות כי זה יכול להתדרדר למצב יותר גרוע. פשוט תפני לאחת העמותות שיעזרו לך, לכי לגור אצל קרובת משפחה/חברה למשך תקופה מסויימת וזהו. עד שהכל יירגע.
QUOTE (פשושית16 @ 06/08/2005) יואווו מסכנה..
אני מציעה לך לדבר עם אבא שלך ואם את כבר דיברת איתו וזה לא עזר אז אני חושבת אשת צריכה לעצור אותה ולהגיד לה אני בובה שאת יכולה להרביץ לי מתי שמתחשק לך את יותר לא תגעי בי או שאתץ מפסיקה או שאני מתקשרת עכשיו למשטרה..
תאיימי עלייה אולי זה יעזור מאמי..
אני מבינה שזה יהיה לך קשה אבל אני חושבת שאומץ וביטחון ממש יעזרו לך..
או שתלכי להיות אצל חברה כלשהי שהיא לא מכירה..
טוב שיהיה לך בהצלחה מאמי אני רק יכולה להגיד לך שבעזרת השם הכל יגמר..אמןןן!
אוהבת המון..קארין..
כבר אמרתי לה את זה ונכנסתי לעונש של שבועיים... 😊 היא אמרה שאני חוצפנית ושאני מדברת כאילו היא "אמא מכה.." אממ אממ אממ מעניין למה......
אני פשוט לא יודעת מה לעשות...והיא לא מרשה לי ללכת לכמה זמן כי אני שומרת כל היום על אחותי או מנקה את הבית ועם אני לא בבית היא מתחרפנת.....