QUOTE (ligosh @ 23/08/2005) הורים הורים סבבה
אני מתה על ההורים לשי
וברוך השם יש לי הורים מדהימייםם
אבל אם אי פעם אמא שלי הייתה מרימה עליי ת'יד
הייתי יוצאת מהבית והולכת
פייי.....יש לי מספיק דודים ללכת אליהם
ככה שזה לא משנהה

ואני דווקא חושבת שאם היא מרימה עלייה תידד
והיא תחזיר להה....
זה יראה לאמא שלה שאין לה עם מי לדבר שהיא לא מפחדת ממנהה
לא יודעת אני לא מכירה את אמא שלהה
אבל ככה אני חושבתת

ואם יש דרך למנוע את זה....מאמי הכי בטוחח
חח אתן יודעות לפעמים מביני בחיים שאת תמיד בטוחה שכל העולם זה כמו אצלך...
ת'אמת גם לי מוזר לחשוב שיש ילדות שאמא שלהם לא נוגעת בהם...לא מכירה את זה =/
תראו עברתי המון דברים בחיים....עברתי התעללות מינית מכות מההורים חרם מכל החברות שלי ועוד המון דברים שהרבה ילדות בגילי לא עברו.... בטח שעם היה לי אפשרות לחזור אחורה ולשנות הכול הייתי עושה את זה אבל מצד שני...עכשיו אני מבינה המון...אני הרבה יותר בוגרת...זה חישל אותי...אני יודעת עכשיו להסתדר בעצמי ואני יודעת מזה אהבה ומזה שנאה טהורה... אני יודעת איך להתרחק מזה ואני יודעת איך לזהות את זהה....זה לא דבר טוב כל כך..
אבל זה החיים שלי....ואני יודעת שאני לא יכולה לעשות עם הקטע של אמא שלי כלום עד שאני יעזוב את הביית....אז אני מניחה שאני פשוט יניח לזה ודיי =[[