את בטוחה שהיא האמא ולא את?
היא פשוט מנצלת אותי!! ואין לי מה לעשות נגד זה!! יכלתי ללכת לפנימייה אבל היא צריכה אותי בבית.....
אז תגידי לאבא שלך שידבר איתה כי את לא מסוגלת לעשות יותר כלום!!
ועם הוא לא יעזור תאיימי אליו שתתלונני
אני אומרת לו את זה תמיד.... אין לו מה לעשות...הוא החלש מבניהם... = \\
ועד שבאמת העזתי להתלונן זה היה שרבנו והיא זרקה עליי כיסא ואז התקשרתי למשטרה והיא ראתה והייתי צריכה לא לצאת מהבית שבועיים..... 😊 קיצר לאדעת מה לעשות וזה לא מפסיק.... יש למישהו טלפון אולי של איזה עמותה?.....=\
יש מלא .. למה את לא מץתקשרת לשמה ?
QUOTE (ktuma @ 10/08/2005) יש מלא .. למה את לא מץתקשרת לשמה ?
כיי זה לא עוזרר אמא שלה שמה זין על זה!!
וואי רומי אולי קצת באיחור והאשכול הזה ירד אבל ראיתי ולא יכלתי לא להגיבב
אני מקווה שזה הפסיק מאז אבל אם לא את פשוט חייבת לעשות עם זה משוו
תאמיני לי אני רבה עם אמא שלי כמעט כל יום אנחנו לא מסתדרות וזה כי אני לא הכי מלאך בעולם
ובחיים היא לא הרימה עליי ידד צעקות כל היום והכל בסדרר אבל בחיים לא ידיים
אל תפחדי להחזיר לה תעשי אם זה משוו אל תשאירי את זה ככה
כי בסוף חס וחלילה זה יהיה יותר גרוע ויותר גרועע
ומה זה שאת שומרת על אחותך ומנקה כל היום את עובדת אצלהה
למה מה קרה שתשכור פיליפיניתת
את פשוט חייבת לעשות עם זה משו בקיצור
וזה שאמר שהוא החזיר לאבא שלו שהוא היה קטן
עשית בשכל הייתי עושה אותו דבר
אמא אבא לא משנה מי יש גבולל לחנך סבבה עונשים בסדרר צעקות גם אבל מכות פחחחחח
למה מה קרה ירימו עליי ת'ידיים שלהם
ותזכרי מאמי כל מה שאת צריכה אני פהה
אוהבת'ך ליגלושש
QUOTE (ligosh @ 21/08/2005) וואי רומי אולי קצת באיחור והאשכול הזה ירד אבל ראיתי ולא יכלתי לא להגיבב
אני מקווה שזה הפסיק מאז אבל אם לא את פשוט חייבת לעשות עם זה משוו
תאמיני לי אני רבה עם אמא שלי כמעט כל יום אנחנו לא מסתדרות וזה כי אני לא הכי מלאך בעולם
ובחיים היא לא הרימה עליי ידד צעקות כל היום והכל בסדרר אבל בחיים לא ידיים
אל תפחדי להחזיר לה תעשי אם זה משוו אל תשאירי את זה ככה
כי בסוף חס וחלילה זה יהיה יותר גרוע ויותר גרועע
ומה זה שאת שומרת על אחותך ומנקה כל היום את עובדת אצלהה
למה מה קרה שתשכור פיליפיניתת
את פשוט חייבת לעשות עם זה משו בקיצור
וזה שאמר שהוא החזיר לאבא שלו שהוא היה קטן
עשית בשכל הייתי עושה אותו דבר
אמא אבא לא משנה מי יש גבולל לחנך סבבה עונשים בסדרר צעקות גם אבל מכות פחחחחח
למה מה קרה ירימו עליי ת'ידיים שלהם
ותזכרי מאמי כל מה שאת צריכה אני פהה
אוהבת'ך ליגלושש
מאמי את פשוט נשמהה...אני מקווה שמתישהו זה יסתדר בינתיים אני מנסה להוריד פרופיל ולתת לה לכעוסס...
או או מאמי לא ניראה לי שזה יפתר עד גיל 18 שתעופי מהבית...וזה עם יהיה לך כסף לעוף מהבית...חח..
מקווה שתעברי את זה מהר בנתיים את צריכה לילמוד איך לא לעצבן אותה ולדבר איתה..ואולי באמת כדי שתתקשרי לאמותה...זה בדרך כלל יותר עוזר ממישטרה....
בכלל לא משכימה עם הקטע של - להרביץ להורים
" מכה אביו ואימו מות יומת" חפשו במקורות ואל תפרשו את זה בדרכים שגויות בבקשה!
QUOTE (such a BABE @ 23/08/2005) בכלל לא משכימה עם הקטע של - להרביץ להורים
!!!
חחחחחחחחח אתם חיות בסרט.......איזה להרביץ לה?!!?...מה אתן רוצות שאני ימות סופית?
QUOTE (מיקי12 @ 23/08/2005)
QUOTE בכלל לא משכימה עם הקטע של - להרביץ להורים
גמאני לא
חוצמזה ההורים יותר חזקים
הורים הורים סבבה
אני מתה על ההורים לשי
וברוך השם יש לי הורים מדהימייםם
אבל אם אי פעם אמא שלי הייתה מרימה עליי ת'יד
הייתי יוצאת מהבית והולכת
פייי.....יש לי מספיק דודים ללכת אליהם
ככה שזה לא משנהה
ואני דווקא חושבת שאם היא מרימה עלייה תידד
והיא תחזיר להה....
זה יראה לאמא שלה שאין לה עם מי לדבר שהיא לא מפחדת ממנהה
לא יודעת אני לא מכירה את אמא שלהה
אבל ככה אני חושבתת
ואם יש דרך למנוע את זה....מאמי הכי בטוחח
וואי... אני קוראת את מה שאת (רומי) וjust me כתבתם וקשה לי לדמיין סיטואציה כזאתי ביני לבין ההורים שלי כי אני יודעת שלי זה לא יקרה...תפני לערן לדלת פתוחה או כל עמותה אחרת...ה' ישמור....
ואם אתם צריכים משו..אני תמיד פה בשבילכם...shultza_5555@hotmail.co.il/288410712