אני לא נכנסת לפרטים,
נעים מאוד
חח איזה מאמי את!!!!!!!
את התמונה שלך כבר ראיתי ואמרתי לך שאת פצצת על על על!!!!
וגם הוא ממש חמוד ניראה לי העיקר שטוב לך הרי תכלס זה לא משנה מה אומרים מה חושבים ואפילו איך ניראים אם אוהבים אז הכול ורוד
איזה כיף זה להיות מאוהבת אההה?
יוו אז מותק מזה בהצלחה לכם!!!!!!!!!!!!!!!!
הדבר הכי כיפי שיש!!,
כל היום אני מסתובבת עם חיוך על הפנים מאוזן לאוזן!!,
את כל כך צודקת שזה משהו לא נורמלי!,
כשמאוהבים הבנאדם שאוהבים הופך אוטמתית למושלם!,
גם עם הוא בשביל האחרים לא כזה,
ת' רבה רבה רבה מתוקה שלי!!! 😁
רק עכשיו קראתי את כל ה5 דפים.
אני מאחלת לשניכם המון המון בהצלחה
מאושרת בשבילך שסופסוף חזרתם כמו שצריך להיות-הרי אתם כ"כ מאוהבים!
באמת המון בהצלחה והרבה הרבה אהבה!
מה נגמררררררררררר?..............
מה?????????????? למהההה?????????????????????????
מההההה????????????. וואי הוא רוצה מכותתתתתתתתתת??????????.
עם איזה פרחה הוא בגד בךך????????????????????????????????
יש לך איסיקיוו??????????????????????
ולו יש????????
תביאיי יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איך אני מעוצבנתת אני שונאת בגידותתתתתתתתת
וואיי אלוהיםם
את שלו אני לא יכולה לתת,
ולי אין,
הוא התערב עם החברים שלו,
ונישק איזה מישהי בפה!,
עזבי..
היום בערב אני יוצאת!,
והוא יכול לקפוץ לי מצידי!!!
כל הכבוד בובההה תצאי ותראי לו שהוא שווה לך תחת של אמא שלוו
כשיהיה לך איסיקיו תביאי לי אותו
מתה עליךך
סבבה,
ת' מתוקה,
גמני עלייך