כן..
כי אמרת פעם אחת שהוא כבר בגד בך
וחזרתם רק לפני כמה ימים
מתי הוא הספיק להיות עם מישהי אחרת..?
אלוהים ישמור איזה בן זונה!
שלא תעזי לחזור שוב על הטעות הזו ותחזרי אליו!
מי שבגד פעם אחת יבגוד בך תמיד!
לא צריך לרדת על אמא שלו,
היא לא אשמה שיצא לה בן עם בעיות שיכליות!,
ת'
בסדר אבל כל אופן,
עד הורים
ת' בכל זאת
מה!????!?!?!?!?!.!?!?1.!?!.!!?!?!?!?1.!?!?!.!. 😮
*שולטת בעצמי* של ה*שולטת בעצמי* הזה!!!!!!!!!!!!!!!1
דידוששששששששששששששש אוייי מייי גאדדדדדדדדד 😮
אני לא מאמינהההההההההההההההה 😮 *שולטת בעצמי*
דידושששששששששש שליייייייייייייייייי 😢 איימ סוריי 😢
יאוווווווווווווווו *שולטת בעצמי* של ה*שולטת בעצמי* חתיכת*שולטת בעצמי**שולטת בעצמי*
מה הוא חושב את עצמו!?!?!?1?!?!?!?!1?1 בוגד*שולטת בעצמי*!!!! 😢
מקווה שאת בסדררר חיים יפים שלייייייייייייייייי ואם לאאאא ה*שולטת בעצמי* יקבללל כאלה*שולטת בעצמי*
אם את צריכה משווו אני פה בשבילךךךך אחותיי הגדולה הכוסית והמושלמתתתתתתתתתת
אין עליךךךך בעולםםםםם הוא לא שווה שום דבר ה*שולטת בעצמי* הזההה
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך הכי הכי הכיייייייייייייייייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםם חייים יפים שליי
פהה בשבילךךך כל שעה כל יום כל שניההההההההההההההההה נשמה יפה שלייייי
מואהההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת שרופהההההה עליךךךךךךךך כוסית שלי
וחיבוקקקק עידוד הכייייייייייי גדול גדול גדוללללללללללללללל בעולםםםםםםםםםםםם של אחיותתת 😢
דידיייייייייייי שליייייייי יפיופה שלי!!!!,
ת' בובה שלי!!!!,
עזבי אותך,
אני לא הולכת לשבת בבית ולבכות על המפגר הזה!!,
למרות שכרגע בא לי לא רק לבכות אלה גם למות!!,
אני הולכת לצאת היום ולא לחשוב עליו אפילו לא לשניה!!,
שילך יחפש ת'חברים שלו!,
אוהבת'ךךךךךךך הכיייייייייי הכיייייייייי הכיייייייי בעולםםםםםםם אחות תאומה מושלמת שלי!!,
מווווווווווווווווווווווווואהההההההההההההההה!!,
ת' עוד פעם נישמתי!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) דידיייייייייייי שליייייייי יפיופה שלי!!!!,
ת' בובה שלי!!!!,
עזבי אותך,
אני לא הולכת לשבת בבית ולבכות על המפגר הזה!!,
למרות שכרגע בא לי לא רק לבכות אלה גם למות!!,
אני הולכת לצאת היום ולא לחשוב עליו אפילו לא לשניה!!,
שילך יחפש ת'חברים שלו!,
אוהבת'ךךךךךךך הכיייייייייי הכיייייייייי הכיייייייי בעולםםםםםםם אחות תאומה מושלמת שלי!!,
מווווווווווווווווווווווווואהההההההההההההההה!!,
ת' עוד פעם נישמתי!!
דידושששששששששששששששש יפה שליייייייי
א' אני שמחהה שאתת יוצאתתת היוםםם להוציא ת'עיניים לכל העוללםםםם כוסית מושלמתת שלייי
ב' מזה למות!?!?!. לא מדברים ככה דידושש מושלמת שלייי!!!!!!! ובמיוחדד תביניי חיים שלייי
את ל=א אשמהה זה שהבן אדם *שולטת בעצמי**שולטת בעצמי**שולטת בעצמי* זה לא אומר שאת אשמהה ושאת מפגרת וכל שאר הבולשיטטט יפה שליייייייי
דוגריי שילך לחפש ת'חברים שלווו חתיכת *שולטת בעצמי**שולטת בעצמי*
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךך הכי הכי הכיייייייייייייי בעולםםםםםםםםםםם נסיכההה יפה שליייייייי
שרופה עליךךךךךךךךךךךךךךך בליייייייי סוףףףףףףף אחותי המושלמתתת-תאומה-מדהימה-הכי הכי בעולםם
מואההההההההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתתת בובי שליייייייייייייייי 😁
נ.ב.
מזה תודה!?!?!?! חחח על מה יפה שלי?!?!. חחחח עדיין לא למדת שאני נושמתתת בשבילךך נשמתיייי!?!
דידיייייייייייייי שליייייייייייי!!!,
איזו מתוקה!!,
אין עלייך אחותי התאומהההההההה!!,
את החיים שלי יפתי!!,
אוהבת'ךךךךךךךךך הכיייייייייייייי הכיייייייייייי הכיייייייייי בעולםםםםםםםםםםםםם כוסיתתתתתת שלייייייי!!!!!!!,
מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואהההההההההההההההההההההההה!!,
מטורפת עלייךךךךךךךךךךךךךךךךך נישמתיייייייייייייייי!!!,
מושלמתתתתתתתת נדירההההההההה מדהימהההההההה שליייייייייייי!!!!!!!
ממהההה?!?!?!?!?! 😠
אני לא מאמינהההה!!!!!!!!!!!!!!! 😠
רק חזרתם וכבר הוא בגד בך?!?!?! 😠
כאילו מה??? 😠
גרררררר יואוווו אני ממש מעוצבנת עכשיווו!! 😠 😠 😠
ושלא תעיזי יותר לחזור אליו יותר בחיים, שומעת?! הבנאדם הזה עשה יותר מדי טעויות!
הוא לא שווה אפילו דמעה אחת שלך!! איזה זבל מניאקקק!!
תצאי, תבלי, תמצאי לך מישהו חדש שבאמת שווה אותך!
אני עדיין לא מאמינה כ"כ שמחתי כשקארתי שחזרתם ושאתם מאושרים ביחדדד!!
איך באדם יכול לעשות דבר כזה??!!
תאמיני לי אני בעצמי כבר לא קולטת כלום!!,
בטחתי בו!,
האמנתי בו!,
הייתי מוכנה לתת לו ת'חיים שלי!,
והוא לא!!!!!!!,
הלך ובגד בי!!,
אין לי כוח לבנים עכשיו!!,
אני יוצאת היום עם חברות,
לוקחת ת'מכונית של אמא שלי!,
הולכת דופקת ת'ראש!!!,
לא בא לי לשמוע ת'מילה הזאת--->בנים!!,
לפחות לכמה שנים טובות!!!!!
איזה בן זונהנה
יואוואו
הייתם כאלה מושלמיםם
למה להרוס??
יואואווו
טוב שכחי ממנו
יש הרבה דגים בים=]
מקווה שהתעודדת
בלי ירידות על ההורים,
ת' נישמתי