לא נורא יפה שלי....
את תתגברי...
אולי הוא פשוט לא בנוי למחוייבות?
הרי זה נראה כאילו שהוא כ"כ אוהב אותך ושהוא לא היה בחיים פוגע בך או משהו...
באמת שאני לא מבינה איך הראש של בנאדם הזה עובד...
הרי הוא ידע שהוא הולך לבגוד בך... כאילו, הוא התערב עם חברים שלו שהוא יתנשק עם מישהי...
הוא ידע שהוא הולך לעשות את זה... אז למה לחזור ולפגוע בך שוב??
אולי באמת תיקחי פסק זמן מבנים לכמה זמן...
לוקחת,
פסק זמן רציני!!,
שאני בעצמי בחיים לא האמנתי שאני יוכל לקחת!!!
אוייי דידוש קראתי פה עכשיו אחת התגובות שלך שאת לוקחת ת'אוטו של אמא שלךך
ורק רציתי להגיד לךך שתזהריי חיים שלי ששותים-->לא נוהגיםם!!
אני מזהירה אותךךך לנהוג אחרי ששתית!!! תזהריי אני רוצה אותך פה מחר בריאה ושלמה שמעת אותי!?!?!?
אוהבת'ךךךך הכי הכי הכי הכיייייייייייייייי בעולםםםםםםםםםם יפה שלייייייייי את החיים שלייייייייייי אני פשוטטטט לא יודעת מה אני יעשה בלעדיךך מושלמתת שליי אחותייי היפהה!!
מואהההההההההההההההההההההההההה ענקיתתתתתתתתתת בובי שלייי =)
אני הולכת היום להשתכר!!,
5 טקילות יתאימו לי עכשיו בדיוק!!,
אל תדאגי...
בדרך חזרה אני אתן לאחת החברות שלי לנהוג...
להכי שפויה,
אוהבת'ךךךךךךךך הכיייייייייייייי הכיייייייייייייי הכיייייייייי בעולםםםםםםםםם!!!!!!!!,
מוווווווווווווווווואההההההההההההה מושלמת שלי!!!!!!,
שרופה עלייך נישמתי!!!
אויייייייייייייייייייייייייייי כמהה שעכשיו היה מתאים לי לקחת ת'אוטו של אמא שלך ולדרוס אותוו מכוערר שמןן דבילל הומו שכמותו הלוואי והוא ירד על 4 ואת לא תשתיני לכיוון שלו..
בעעעע דוחהה מסריחח אני שונאתת בוגדיםםם ושתדעי שהוא ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש
לא שווה אותךך את מושלם והוא סתם חריאט מסריחח כמו דג טונהה
זונהה שכמותו שרליל זה מה שהוא כמהה אפשר להיות דפוקק..
כל כך התאמצת והכלבב זרק הכלל ?!
מפגררר זהה מה שהוא אני מוכנה לקחת אותך במקומו.. 😊
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
איך גילית שהוא התנשק עם מישהי אוייי כמהה בנאדם יכול להיות כלבבב???
לא חשובב מאמי תהניי תבלי תהיי עם חברות תהיי תמיד יפהה שיצאו לו העניים שידע מה הוא הפסיד..
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
איזוו בושהה של בנאדםם איזו השפלהה איךך הוא יכול להסתכל על עצמו במראהה כלבב..
עזבי אותך מקללות עכשיו,
לא בא לי אפילו לחשוב עליו
עזביי אותךך מאמי את תהיי בסדרר אני בטוחההה..
שרופה לכם על התחת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
QUOTE (ילדונות_17 @ 25/05/2005) עזבי אותך מקללות עכשיו,
לא בא לי אפילו לחשוב עליו
גרררררררררר דידושששש איזה לחשוב עליוווו
חחחחח דידושש היום אנחנו חושבותת רק על להיות שמחות וולהנותתתת מהערב זוכרתת בובי שלי?!
אוהבת'ךךךךךךךךךךךךךךךךך הכי הכי הכיייייייי בעולםםםםםםםםםםםםם כוסיתת מושלמת שלייייי
שרופהה עליךךך אחותייייייייייייי התאומההההה והיפהההההההההההה שלייייי 😁
מואההההההההההההההההההההההההההה ענקיתתת בובי שלייייייייייייי כפרע עליךךךךךך חיים יפיםשלי
כן!,
ואני הולכת להחזיר לו באותו מטבע!!,
נשבעת לך איך שאני משתכרת אני הולכת ומנשקת ת'ראשון שאני אראה מולי!!,
גם עם אני לא אכיר אותו בכלל!!!,
ואז נראה איך הוא יגיב,
שונאת אותווווווווו!!!!!,
אוהבת'ךךךךךךךך מושלמת שליייייייייייי!!!!!!!,
את הכי הכי הכי הכי שיש בעולם אחות תאומה שלי!!,
מוווווווווווווווווואההההההההההההההההה יפיופה שלי!!
הודיהההה פתחתיי אשכול עליך!!
תעני לי שם!!
אוהבתותך מלאאאאאא
תעני ליייייייי
מואהההה
בתאלושששש