עניתי לך שם נישמתי!!,
גמני אותך יפתי,
מווווווואהההההה
ווווווווווואאי הודיהה נשמה יפהה שללי!!! את אוהבת אותו יפה שללי! טעיות כאלה קורותת..!! אבל אם הוא בא וסיפר לך לא סימן שהוא פחדן !! למרות שכנראה זה היה מלחץ חברתי! כי אמרת שהחברים שלו אמרו לעשות את זה או התערבות .. אנערףף.. כנראה שהוא לא ממש התבגררר והגיע לרמה שלך!! אבל יפהה שללי.. קורה אין מה לעשותתת...!! וזה לא סימן להביא לו בקבוש!
תמיד נותנים הזדמנותת שנניה!! אלא אם כן הוא לא רוצהה.. שימי אותו על תנאי ידידים כמו פעםם..! תידלקי עליו?! אין מה לעשות! א=ה=ב=ה=!=!=!
יפפה שללי! כל מה שקורה.. אני פה בשבילך!! ורואים שזאת אהבההה..!! איך שסיפרתת והכלל....אזז.. ^^
moraless-->> אם הוא באמת היה אוהב אותה הוא לא היה בוגד בהה!!
ולא היה מקשיב לחברים שלו!!!
הודיה אל תסלחי!! הוא פגע בך מלא פעמים! לא מגיע לו אחת כמוך!!
בתאלוששששש
מספיק טעיתי ושילמתי על הטעויות שלי!,
הוא בכה לי ב-ט"ל כשסיפר לי את זה,
וגם ביקש שאני יסלח לו ושנחזור להיות עוד פעם בייחד,
אבל אני לא חוזרת עליו!,
וגם לא נשארת ידידה שלו,
מהיום אני הולכת להתייחס עליו כמו על בנאדם שלא הכרתי אף פעם!,
וגם לא בא לי להכיר!,
למרות שתאמיני או לא,
הוא עדיין נמצא אצלי עמוק בלב!,
ושום דבר ואף אחד/ת לא יצליח/תצליח להוציא אותו מהלב שלי!,
ומהחיים שלי!,
ת' על התגובה שלך נישמתי!!,
מווווווווווווואהההההה!!,
אוהבת'ך תמיד!!
אוחח הודיה אמן ההיתי איתך עכשיו.. מסכנהה שללי .. וגם היציאה שלך עכשיו התבטלללה.. פפפיי... אבל באמתת אחותתי לדעעתתי את צכה לתת לו הזדמנות! למרות שהוא עדין לא התבגר!!
הודי מותק דבר ראשון הבעייה היא אצלו לא אצלך!!!!
דבר שני
זשה לא יוריד לך את הביטחון העצמי!!!
טוב אז עשית טעות היית אם ממממניאק
בחפיף קורה לכולם!!!
החוחמה ללמוד מטעויות הוא בסוף ידפק מזה !!!
וזה בעיה שלו הוא יצתרך לחיות אם עצמו!!!!!
לא סולחים על בגידה!!
וואי הוא כזה בנאדם ז=ב=ל!!
בא לי לא יודעת מה לעשות לוווווו..!!
(אם את צריכה עזרה בנקמה..חעחע..השפלה במקום הכי ציבורי-->צעקות מפה ועד השמיים-->ולקינוח..סטירה..הוא לא ייעז לצאת חוד' מהבית..סמכי עליי!)
בנות אני נקרעת פה מצחוק איתכן,
מה ניסגר איתכן?,
אני כבר יראה מה אני אעשה בקשר עליו,
כתבתי את זה פה רק כי רציתי לשפוך ת'לב,
לא בשביל שאתן תתערבו לי בקשר שהיה לי איתו,
לגביו בנתיים אני לא הולכת לסלוח לו
הודיההההההההההה
בהצלחה בובה..
אני אוהבת אותך המון
ורוצה לשמוע את כל הפרטים..
אוהבת אותך המון המון
מורן.. 😉
ת' יפתי,
אבל הכל כבר נגמר,
חזרתי לחיי הרווקות 😉
חחחח הודיה מאמי אני חושבת שעם הוא היה חבר של אחת הבנות שהגיבו לך פה הן היו קוברות אותו מתחת לאדמה עמוק עמוק..
למרות שזה מגיע לו כי את אחלה ילדה אבל הן הגזימו..
בכל מקרה עזבי תנסי לשכוח אותו 😢 בתור אחת שלא שכחה תבנאדם שבגד בה ועד היום אני אוהבת אותו כדי לך גם לא ליצור איתו קשר!!
מה???
שלוש ימים לא הייתי פה והכל התחרבש לי...הוא בגד?
איזה מניאק! הודיה אני מה זה מצטערת בשבילך 😢
אני מקווה שתתגברי עליו כמה שיותר מהר....
וד"א אני מפ"ת....
אוהבת
-יפיתוש-
סבבה,
אנשים תרדו מזה,
לא ניראה לי שזאת תיהיה בעיה אצלי,
עם חברות כמו שלי,
כל אחת מנסה לשדך לי מישהו אחר!,
ת'אמת?,
יותר כיף כך,
להיות לבדדדדדדד,
חופששששששש 😂